KaLee skriver:
Jeg ville være blevet hjemme...
Jeg har faktisk tænkt på om det er mig der er "for stram" med min holdning... Altså jeg siger absolut ikke at andre er dårligere forældre end mig fordi de har deres børn med ude.. tværtimod så ville jeg indimellem ønske at jeg havde samme evne.
Det er meget meget få gange jeg har haft min søn ude efter hans sengetid. Jeg er meget pernitten med at han skal være hjemme til sin sengetid. det er til dels fordi jeg ved at han IKKE sover længere, og han får ikke meget søvn i forvejen. og så fordi jeg ikke kan overskue det med at have ham sovende ude..
Så jeg ved ikke hvad jeg ville gøre hvis jeg var jer. Men ville da ønske at jeg havde evnen til at turde at tage ud med min søn, for det er lidt isoleret, da jeg er bundet til at være hjemme hver aften fra ca kl 19. og har ingen til at tage over (men har barnefri hveranden weekend).
Jeg er selv som du...
Jeg har det allerbedst med at være hjemme, så Julie kan komme i seng i ordenlig tid... Og det er vi faktisk hver dag, det er sjældent vi er ude til over hendes sengetid...
Hun sover normalt længe, hun kan fint sove til kl. 10 i weekenderne...
Når nu det regatta kun er her 4. år - Synes jeg godt vi kan tillade os at tage ind og se det... Som sagt køre vi jo hjem igen ligeså snart det er slut, så Julie kan komme i sin egen seng og sove..
Vi skal slet ikke ind til centrum, hvor der er fuldstændig proppet og højt musik...
Anmeld