Hvad ville I gøre, hvis I stod den samme situation som os??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Kløver

Mira0911 skriver:

Ja lige præcis... Vi har valgt ikke at fortælle noget til hende endnu... for så vil hun afsted NU... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Mira0911 skriver:

Det havde jeg gjort..

Da der var LeMans i juni, havde nogen i den by jeg bor i arrangeret go cart løb i de samme 24 timer som det rigtige LeMans kørte på storskæm samme tid med, der havde jeg planlagt at skulle stå dernede hele natten, og planen var at min dengang 2 årig (er 2½ nu) bare sku' sove i hendes barnevogn eller klapvogn. Det tager de altså ikke skade af.. Men får nok lidt hug nu..
Det skal dog siges at min mor ikke var enig, og derfor beholdte hende hos hende.. Men Astrid sku ha været med!

Anmeld

20. august 2011

henh01

Mira0911 skriver:

Vi plejer nemlig at se fyrværkeriet den sidste aften - Regatta er kun hver. 4 år i Silkeborg... 

så havde jeg taget bilen eller i hvert fald holdt mig i baggrunden.. Nej jeg var blevet hjemme. Vi har festuge hver år og det er bare ærgerligt hvis ikke jeg kan få barneåige så kan jeg ikke se musik. Men ja, jeg ved min holdning er stram.

Anmeld

20. august 2011

Mira0911

så havde jeg taget bilen eller i hvert fald holdt mig i baggrunden.. Nej jeg var blevet hjemme. Vi har festuge hver år og det er bare ærgerligt hvis ikke jeg kan få barneåige så kan jeg ikke se musik. Men ja, jeg ved min holdning er stram.

Det er jo fint du har den holdning... 

Men det her er kun fyrværkeri og så hjem igen... Vi skal slet ikke ind til centrum hvor der er proppet med mennesker osv... Vi skal bare holde og se det ved en bro - Faktisk på den anden side søen hvor det foregår - så vi kommer slet ikke i nærheden af musik osv.. 

Anmeld

20. august 2011

eElak

Jeg ville være blevet hjemme... 

Jeg har faktisk tænkt på om det er mig der er "for stram" med min holdning... Altså jeg siger absolut ikke at andre er dårligere forældre end mig fordi de har deres børn med ude.. tværtimod så ville jeg indimellem ønske at jeg havde samme evne. 

Det er meget meget få gange jeg har haft min søn ude efter hans sengetid. Jeg er meget pernitten med at han skal være hjemme til sin sengetid. det er til dels fordi jeg ved at han IKKE sover længere, og han får ikke meget søvn i forvejen. og så fordi jeg ikke kan overskue det med at have ham sovende ude.. 

Så jeg ved ikke hvad jeg ville gøre hvis jeg var jer. Men ville da ønske at jeg havde evnen til at turde at tage ud med min søn, for det er lidt isoleret, da jeg er bundet til at være hjemme hver aften fra ca kl 19. og har ingen til at tage over (men har barnefri hveranden weekend).  

Anmeld

20. august 2011

Mira0911

KaLee skriver:

Jeg ville være blevet hjemme... 

Jeg har faktisk tænkt på om det er mig der er "for stram" med min holdning... Altså jeg siger absolut ikke at andre er dårligere forældre end mig fordi de har deres børn med ude.. tværtimod så ville jeg indimellem ønske at jeg havde samme evne. 

Det er meget meget få gange jeg har haft min søn ude efter hans sengetid. Jeg er meget pernitten med at han skal være hjemme til sin sengetid. det er til dels fordi jeg ved at han IKKE sover længere, og han får ikke meget søvn i forvejen. og så fordi jeg ikke kan overskue det med at have ham sovende ude.. 

Så jeg ved ikke hvad jeg ville gøre hvis jeg var jer. Men ville da ønske at jeg havde evnen til at turde at tage ud med min søn, for det er lidt isoleret, da jeg er bundet til at være hjemme hver aften fra ca kl 19. og har ingen til at tage over (men har barnefri hveranden weekend).  

Jeg er selv som du... 

Jeg har det allerbedst med at være hjemme, så Julie kan komme i seng i ordenlig tid... Og det er vi faktisk hver dag, det er sjældent vi er ude til over hendes sengetid... 

Hun sover normalt længe, hun kan fint sove til kl. 10 i weekenderne... 

Når nu det regatta kun er her 4. år - Synes jeg godt vi kan tillade os at tage ind og se det... Som sagt køre vi jo hjem igen ligeså snart det er slut, så Julie kan komme i sin egen seng og sove.. 

Vi skal slet ikke ind til centrum, hvor der er fuldstændig proppet og højt musik... 

Anmeld

20. august 2011

Carl-Emil's mor

LLN skriver:

Put hende i barnevognen/klapvognen. Gå en tur i den smukke aften hånd i hånd og se på fyrværkeri.

Fuldstændig enig...

Ja I er mor og far men I er stadigvæk kærester og fordi i 1 aften skal "dyrke" det mens hun er der så er det jo helt uskadeligt

Vi skriver søndag den 21/8-2011 imorgen det betyder både forældre og børn kan sove længe

Håber I kommer til at have en helt fantastisk oplevelse sammen  

Anmeld

20. august 2011

Mira0911

Höör skriver:

Fuldstændig enig...

Ja I er mor og far men I er stadigvæk kærester og fordi i 1 aften skal "dyrke" det mens hun er der så er det jo helt uskadeligt

Vi skriver søndag den 21/8-2011 imorgen det betyder både forældre og børn kan sove længe

Håber I kommer til at have en helt fantastisk oplevelse sammen  

Lige præcis... 

Anmeld

20. august 2011

Sof

FruRafn skriver:

Synes da din kærestes ide er god:-) Hun sover jo sikkert i sin stol bagi bilen, og er hun vågen synes hun sikkert det er en fest med fyrværkeri:-)

Haps, det er heller ikke så højt hvis først I er i bilen og ellers så put hende i klapvognen i nattøj og med dyne og det hele.

Silje har været meget med rundt i klapvognen da hun havde den alder og mindre. Hun var total natklar og sov dejligt fra det meste, så kom af sted og nyd aftenen

Anmeld

20. august 2011

heaven

afsted med jer da... ingen tvivl, hun tager da ingen skade denne ene gang - jeg ville ikke betænke mig et øjeblik!!!!!

AFSTED og hold manden i hånden

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.