Mit eventyr blev til et mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Chalala85

Åh søde pige, hvor er det smukt skrevet Jeg er tom for ord for intet kan lave om på denne familietragedie.

Jeg er glad for at læse du har set ham og glad for at læse du skal se ham igen imorgen. Det må give dig en lille trøst at kunne sige ordenligt på gensyn. For i ses igen, bare først om mange år.

Mine tanker går til dig og dine børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Mille83

Nalle skriver:

Verdens bedste ven, far og mest fantatiske kæreste, blev taget tragisk fra os imorges i en solo ulykke.

Åhh nej søde, det er jeg ked af at høre...Virkelig... Ved ikke hvad jeg skal sige, sender en masse tanker til dig, din familie og jeres dejlige unger 

Anmeld

20. august 2011

Sees

20. august 2011

foto på lærred

Nalle skriver:

Verdens bedste ven, far og mest fantatiske kæreste, blev taget tragisk fra os imorges i en solo ulykke.

åh gud hvor forfærdeligt.

stort

Jeg kondulerer og håber du får massere af støtte og kærlighed fra tætte venner og familie.

Anmeld

20. august 2011

ZamanogDania

Nej hvor gør det ondt at læse jeg kondolere mange gang. Jeg håber virkelig du kan komme igennem for dine børns skyld

Anmeld

20. august 2011

Nalle

Chalala85 skriver:

Åh søde pige, hvor er det smukt skrevet Jeg er tom for ord for intet kan lave om på denne familietragedie.

Jeg er glad for at læse du har set ham og glad for at læse du skal se ham igen imorgen. Det må give dig en lille trøst at kunne sige ordenligt på gensyn. For i ses igen, bare først om mange år.

Mine tanker går til dig og dine børn

Ved ikke om i har læst og set billeder i artiklerne på nettet, der er næsten ingen bil tilbage, men han er stadig så smuk, så smuk!
Han ligner sig selv med lidt skrammer, og en brækket fod, men det indeni os er bare så fandens skrøbeligt!

Anmeld

20. august 2011

Jakob'sMor

Det er så forfærdeligt! Mine tanker til jer tre

Anmeld

20. august 2011

Zafir

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end

KRAM.

Anmeld

20. august 2011

Dansker I Holland

Jeg kondolerer mange gange Og jeg sidder faktisk med tårer i øjenene, da jeg synes det er vildt forfærdeligt Jeg kan slet ikke beskrive det. Puha jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, andet end held og lykke fremover. Stakkelse dine smukke børn

Anmeld

20. august 2011

Emily2012<3

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.