Savner ham !! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Muhmi

Men det er jo netop det jeg håber på, at han tager sit ansvar .. men nu er der altså knapt 3 måneder til jeg skal føde.. så han er ved at have travlt .  

det er bare meget svært at opgive håbet .. 

- Tak 

Jeg synes heller ikke at du skal opgive håbet... Men jeg synes for din egen skyld at du skal forlige dig med tanken om at det nok ikke bliver jer to... Det kan sagtens være at han ser jeres barn og så går osteklokken op for ham og så er du kvinden han ikke kan leve uden... Men det kan jo også være helt og aldeles omvendt...

Masser af skal der i hvert fald til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg synes heller ikke at du skal opgive håbet... Men jeg synes for din egen skyld at du skal forlige dig med tanken om at det nok ikke bliver jer to... Det kan sagtens være at han ser jeres barn og så går osteklokken op for ham og så er du kvinden han ikke kan leve uden... Men det kan jo også være helt og aldeles omvendt...

Masser af skal der i hvert fald til!

Det håber jeg at han gør.. 

men ja, bør nok bare se at komme videre for min lille piges og min egen skyld.. selvom at jeg ikke aner hvordan. 

Anmeld

20. august 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Det håber jeg at han gør.. 

men ja, bør nok bare se at komme videre for min lille piges og min egen skyld.. selvom at jeg ikke aner hvordan. 

Det er super svært, det ved jeg... Men vent nu og se hvad du får af sms i morgen... Og hvis han ikke kan komme på bedre tanker, så skal du forberede dig på at det kommer til at gøre rigtig ondt, men at det nok skal blive bedre.. Det kan tage lang tid, men så er der jo heldigvis en masse søde kvinder herinde der gerne vil hjælpe dig igennem det hele og støtte dig når du får jeres lille barn i armene... Jeg vil i hvert fald gerne....

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det er super svært, det ved jeg... Men vent nu og se hvad du får af sms i morgen... Og hvis han ikke kan komme på bedre tanker, så skal du forberede dig på at det kommer til at gøre rigtig ondt, men at det nok skal blive bedre.. Det kan tage lang tid, men så er der jo heldigvis en masse søde kvinder herinde der gerne vil hjælpe dig igennem det hele og støtte dig når du får jeres lille barn i armene... Jeg vil i hvert fald gerne....

Er super glad for at have jer herinde  der er ikke rigtig andre jeg kan snakke om det med syns jeg ikke  

Har stadig ikke hørt fra ham, men har bedt ham om at skrive det han havde tænkt sig for syns det er meget ondt at holde mig på pinebænken på den her måde  

Anmeld

21. august 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Er super glad for at have jer herinde  der er ikke rigtig andre jeg kan snakke om det med syns jeg ikke  

Har stadig ikke hørt fra ham, men har bedt ham om at skrive det han havde tænkt sig for syns det er meget ondt at holde mig på pinebænken på den her måde  

Ååårh hvor er han tarvelig at han ikke har skrevet endnu...!

Hvis du ikke er bange for at smadre din anonymitet, så bare skriv et brev til mig... Så kan vi tage den derfra og så kan vi holde kontakt... Vil gerne hjælpe dig igennem det her.....

Anmeld

21. august 2011

MorTilEn2013Dreng

Du skal bare videre og kæmpe  til dig

for han virker ikke som om han er til at samle på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.