Savner ham !! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Anonym trådstarter

anetteb skriver:

org. bliver helt trist af at læse det
du får lige en kæmpe krammer med på vejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Vial

Mon ikke du bedre er tjent uden ham. Han lyder da ualmindelig kompliceret sådan som han nosser rundt i det.

Bortadoptere et barn?? OG vil nu have, at du skal gøre det samme.. nej nej nej. Kan du ikke se, at han virkelig ikke er værd at samle på?

Selvfølgelig savner du "en", men mon ikke, hvis du mærker rigtig godt efter, så er det ikke sådan en knude-vatpik-mand med hang til at lave børn og opgive dem???

Sorry den hårde tone, men får lidt lyst til at ruske dig til fornuft.

Anmeld

20. august 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Ved slet ikke havd jeg skal gøre, kæresten forlod mig da jeg valgte at beholde barnet, men jeg kan slet ikke tænke på andet end hvor meget jeg vil have ham tilbage  

er så ked af alt for tiden, det minste der minder mig om ham får mig bare til at tude .. er for nylig flyttet meget langt væk fra ham efter han bad mig flytte ud af lejligheden, og kan godt nok godt mærke at det hele føles meget tomt ligenu. vi gik stadig ud sammen, vi kyssede og holdte i hånden, vi sov endda sammen sammen ret ofte, også den sidste nat inden jeg flyttede, da han skulle gå, sagde han at han elskede mig, at han ville komme til at savne mig, og at jeg skulle passe godt på vores datter Jeg savner ham, og at det ikke bliver os igen er slet ikke til at bære .. jeg håber inderligt at han skifter mening, men er meget sikker på at han står fast på hans beslutning  

Det gør så fandes ondt det hele.. ! ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv efter det her.. prøver at kommer videre, men kan bare ikke. !

Jeg skrev så en besked til ham i mandags at jeg savner ham og alt det der med at jeg ville ønske at det blev os igen.. han svarede ikke.. han skrev så dagen efter at han nok skulle svare på beskeden, men først søndag, da han arbejder meget og ikke har tid før

nu er jeg bare helt ude af den, og er meget bange for på søndag, er så bange for hvad han kan finde på at svare. aner ikke hvordan han har det på nogen måde.. kan slet ikke finde ud af det

for mig lyder det jo som om at der er en chance for at han kommer tilbage ??? men ved ikke om det bare er ønske tænkning, og bare bør komme videre ..

kan bare slet ikke se en ende på det her .. føles ikke som om at det har en ende noget af det .. ved ikke om jeg bør læse beskeden på søndag, eller bare få søster til at læse den, og så slette den for mig hvis det er dårligt nyt..

det blev vist lidt langt, sorry, har bare ikke nogen at snakke med det om, og havde lige brug for at komme ud med det..

Tak fordi at du læste med så langt  

Kæmpe til dig !!!

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Mon ikke du bedre er tjent uden ham. Han lyder da ualmindelig kompliceret sådan som han nosser rundt i det.

Bortadoptere et barn?? OG vil nu have, at du skal gøre det samme.. nej nej nej. Kan du ikke se, at han virkelig ikke er værd at samle på?

Selvfølgelig savner du "en", men mon ikke, hvis du mærker rigtig godt efter, så er det ikke sådan en knude-vatpik-mand med hang til at lave børn og opgive dem???

Sorry den hårde tone, men får lidt lyst til at ruske dig til fornuft.

Jeg ved det godt, men jeg tror bare han har fået endnu et chok over at skulle være far til nr. to som slet ikke var planlagt på nogen måde overhoved. forskellen er jo så bare at denne gang kan han ikke bare forære det væk da jeg agter at beholde mit barn.

Jeg er sikker på at hvis bare han ville kunne han blive en fantastisk far, og jeg elsker ham helt vildt højt, og ville til hver en tid tage ham tilbage, tror vi kunne få det godt sammen alle tre . men ved bare ikke rigtig, nu har jeg ventet i 5 måneder på at han kom igen, intet nyt indtil videre .  

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Kæmpe til dig !!!

Anmeld

20. august 2011

anna-jonas

Anonym skriver:

Det bare svært  

Ved slet ikke hvordan jeg skal gøre det, om man bare skal lade ham være, eller informere om at nu er man ikke længere intresseret i at få ham tilbage.. 

Bare tanken om at skulle have en anden fyr er kvalmende for mig. men ville jo nok være til det bedste  

Jamen, søde...............du skal ikke have en anden fyr nu. Du skal have en baby, og så skal du bruge tid på at lære din lille nye datter at kende, og prøve at finde en hverdag, med jer to. Først når det er på plads, og sorgen over det mistede har lagt sig....................kan du kigge dig om efter en ny mand. Men kig godt efter...............for han skal ville både dig og den lille.

Anmeld

20. august 2011

SjeBets

anna-jonas skriver:

Jamen, søde...............du skal ikke have en anden fyr nu. Du skal have en baby, og så skal du bruge tid på at lære din lille nye datter at kende, og prøve at finde en hverdag, med jer to. Først når det er på plads, og sorgen over det mistede har lagt sig....................kan du kigge dig om efter en ny mand. Men kig godt efter...............for han skal ville både dig og den lille.

så rigtigt .. du skal koncenteret dig om det nye liv du skal sætte i verden, der er jo ingen der siger du SKAL have en kæreste ... 

Og jeg synes du skal lave ham rende nu, han lyder ikke sund for dig 

Anmeld

20. august 2011

Muhmi

Ville ikke gå uden at give en

Ærgeligt at han har valgt at i ikke skal være sammen fordi du får hans barn... Men prøv at se positivt på det... Sådan en mand ville du da heller ikke være godt tjent med, som sådan løber fra sit ansvar når du har mest brug for ham... Du skal nok finde en sød kæreste der vil forgude dig og dit barn... Det er bare svært at se når man er meget ked af det....

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Det ved jeg, men på et eller andet tidspunkt får jeg vel en ny.. men den tanke er svær ..  

jeg er heller ikke på nogen måde klar til at få en ny fyr nu.. ikke under nogen omstændigheder ville jeg bruge energi på det endnu.. ville også være forkert på alle måder når jeg på ingen måde er klar til at slippe min ex. 

har barte rigtig svært ved at slippe det sidste håb jeg har.. har elsket manden i 6½ år .. det sku ikke nemt at give slip  

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ville ikke gå uden at give en

Ærgeligt at han har valgt at i ikke skal være sammen fordi du får hans barn... Men prøv at se positivt på det... Sådan en mand ville du da heller ikke være godt tjent med, som sådan løber fra sit ansvar når du har mest brug for ham... Du skal nok finde en sød kæreste der vil forgude dig og dit barn... Det er bare svært at se når man er meget ked af det....

Men det er jo netop det jeg håber på, at han tager sit ansvar .. men nu er der altså knapt 3 måneder til jeg skal føde.. så han er ved at have travlt .  

det er bare meget svært at opgive håbet .. 

- Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.