Anonym skriver:
Ved slet ikke havd jeg skal gøre, kæresten forlod mig da jeg valgte at beholde barnet, men jeg kan slet ikke tænke på andet end hvor meget jeg vil have ham tilbage
er så ked af alt for tiden, det minste der minder mig om ham får mig bare til at tude .. er for nylig flyttet meget langt væk fra ham efter han bad mig flytte ud af lejligheden, og kan godt nok godt mærke at det hele føles meget tomt ligenu. vi gik stadig ud sammen, vi kyssede og holdte i hånden, vi sov endda sammen sammen ret ofte, også den sidste nat inden jeg flyttede, da han skulle gå, sagde han at han elskede mig, at han ville komme til at savne mig, og at jeg skulle passe godt på vores datter
Jeg savner ham, og at det ikke bliver os igen er slet ikke til at bære .. jeg håber inderligt at han skifter mening, men er meget sikker på at han står fast på hans beslutning
Det gør så fandes ondt det hele.. ! ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv efter det her.. prøver at kommer videre, men kan bare ikke. !
Jeg skrev så en besked til ham i mandags at jeg savner ham og alt det der med at jeg ville ønske at det blev os igen.. han svarede ikke.. han skrev så dagen efter at han nok skulle svare på beskeden, men først søndag, da han arbejder meget og ikke har tid før

nu er jeg bare helt ude af den, og er meget bange for på søndag, er så bange for hvad han kan finde på at svare. aner ikke hvordan han har det på nogen måde.. kan slet ikke finde ud af det 
for mig lyder det jo som om at der er en chance for at han kommer tilbage ??? men ved ikke om det bare er ønske tænkning, og bare bør komme videre .. 

kan bare slet ikke se en ende på det her .. føles ikke som om at det har en ende noget af det .. ved ikke om jeg bør læse beskeden på søndag, eller bare få søster til at læse den, og så slette den for mig hvis det er dårligt nyt..
det blev vist lidt langt, sorry, har bare ikke nogen at snakke med det om, og havde lige brug for at komme ud med det..
Tak fordi at du læste med så langt