Muhmi skriver:
Undskyld mig... Men det lyder altså som om dit barn for et barn som far.... Han er da virkelig umoden og jeg ville absolut aldrig have fundet mig i sådan noget der....
Ehm... Er du sikker på at du har lyst til at blive holdt nede af sådan en mand??? Du skal jo altså også lige tænke på at dit barn kommer til at lære hans adfærd, vil du have sådan en egobølle rendende rundt???
Spørger bare, fordi det virkelig ligger mig så fjernt at blive trampet på, på den måde af en mand....
helt enig her.. for mig lyder han lidt som et barn der bare VIL have sin vilje hele tiden.. sådan fungerer et forhold sgu da ikke.
Jeg ville i den grad blive bekymret hvis min kæreste næsten satte sig ned og tudede hver gang han ikke fik sin vilje, eller gik og trampede i butikken fordi jeg ikke ligeee gad se den film han ville. så må man sgu da forslå som manden at man lejer mere end en film.
Og man sætter sgu da ALDRIG sin kæreste af på vejen og beder hende gå bare fordi hun ikke har lyst til lige dét man har, ej men er helt ærligt ret chokeret over at en mand i en voksen alder kan være SÅ barnlig på en SÅ farlig måde.
Anmeld