Er det mig den er gal med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Muhmi

Undskyld mig... Men det lyder altså som om dit barn for et barn som far.... Han er da virkelig umoden og jeg ville absolut aldrig have fundet mig i sådan noget der....

Ehm... Er du sikker på at du har lyst til at blive holdt nede af sådan en mand??? Du skal jo altså også lige tænke på at dit barn kommer til at lære hans adfærd, vil du have sådan en egobølle rendende rundt???

Spørger bare, fordi det virkelig ligger mig så fjernt at blive trampet på, på den måde af en mand....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

jydeinden

Muhmi skriver:

Undskyld mig... Men det lyder altså som om dit barn for et barn som far.... Han er da virkelig umoden og jeg ville absolut aldrig have fundet mig i sådan noget der....

Ehm... Er du sikker på at du har lyst til at blive holdt nede af sådan en mand??? Du skal jo altså også lige tænke på at dit barn kommer til at lære hans adfærd, vil du have sådan en egobølle rendende rundt???

Spørger bare, fordi det virkelig ligger mig så fjernt at blive trampet på, på den måde af en mand....

helt enig her.. for mig lyder han lidt som et barn der bare VIL have sin vilje hele tiden.. sådan fungerer et forhold sgu da ikke.

Jeg ville i den grad blive bekymret hvis min kæreste næsten satte sig ned og tudede hver gang han ikke fik sin vilje, eller gik og trampede i butikken fordi jeg ikke ligeee gad se den film han ville. så må man sgu da forslå som manden at man lejer mere end en film.

Og man sætter sgu da ALDRIG sin kæreste af på vejen og beder hende gå bare fordi hun ikke har lyst til lige dét man har, ej men er helt ærligt ret chokeret over at en mand i en voksen alder kan være SÅ barnlig på en SÅ farlig måde.

Anmeld

20. august 2011

Muhmi

jydeinden skriver:

helt enig her.. for mig lyder han lidt som et barn der bare VIL have sin vilje hele tiden.. sådan fungerer et forhold sgu da ikke.

Jeg ville i den grad blive bekymret hvis min kæreste næsten satte sig ned og tudede hver gang han ikke fik sin vilje, eller gik og trampede i butikken fordi jeg ikke ligeee gad se den film han ville. så må man sgu da forslå som manden at man lejer mere end en film.

Og man sætter sgu da ALDRIG sin kæreste af på vejen og beder hende gå bare fordi hun ikke har lyst til lige dét man har, ej men er helt ærligt ret chokeret over at en mand i en voksen alder kan være SÅ barnlig på en SÅ farlig måde.

Ej jeg var dælme også blevet rasende hvis jeg blev smidt af... Høhø, heldigvis er vi ret enige om at man ikke opfører sig som børn når man har børn, herhjemme

Anmeld

20. august 2011

Levi&LilysMor

Han skal lære at opføre sig voksent, det er slet ikke dig der er noget galt med. Så du skal bare sætte ham på plads ...

Anmeld

20. august 2011

ønskebørn74

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det.. min kæreste og jeg har været sammen i over 3 år,  og venter nu vores første barn sammen. Men jeg har forandret mig en del over det sidste år, hvor vi har prøvet at blive gravide: forandret mig på den måde at jeg ikke længere bare kan bide tænderne sammen, når jeg har følt at jeg er blevet behandlet som en sutteklud og bare sagt "jaja". Jeg bliver sur over det nu, svare igen og forsvare mig selv. Jeg er virkelig den mindst temperamentsfulde person der findes, så jeg synes jo ikke jeg er urimelig. Min kæreste derimod har meget temperament, og jeg føler egentlig lidt at han de sidste 3 år bare har hidset sig op hvis der var noget han ville have, for så vidste han at jeg bakkede ud. Nu er "problemet" at det gør jeg ikke længere.. jeg vil og KAN simpelthen ikke længere finde mig i at han skælder og smælder og bliver pigesur hvis jeg ser noget i fjernsynet som han vil se.. eller hvad det nu lige er han bliver sur over. Engang var min oplader til min computer gået istykker mens han var hjemme, hvilket jeg var ret ked af, da jeg skulle til at skrive en større opgave og ikke lige havde 1000 kr til en ny oplader. Jeg går derfor ind på toilettet for lige at have rå til at være ked af det og frustreret, men nu føler han at jeg giver ham skylden, og 1-2-3 så er der verdens største hul i toiletdøren. Her til aften fx. hvor vi lejer en film, og jeg finder en anden jeg gerne vil se end den han har fundet - han bliver sur, tramper rundt i butikken og siger at så vil han slet ikke leje en film - FINT vi lejer din film! På vej hjem siger han så: skulle vi have chips og dip", hvilket jeg siger nej til, for jeg har ikke lige lyst - og så er helvede altså løs, for hvad fanden bilder jeg mig ind at ødelægge hele vores hyggeaften, som han havde glædet sig til hele dagen . Det hele ender faktisk med at han bremser bilen hårdt op og siger at jeg skal skride ud af bilen, og så må jeg jo gå hjem. Brøler efter ham at jeg ikke fatter at jeg gider at have børn med ham, og det ved jeg jo godt var forkert at sige.. men det hele væltede bare op i mig lige der.. Synes i det er mig den er helt gal med, hvis i overhovedet kan finde hoved og hale på det her? 

Undskyld det blev så langt, trængte nok til at komme ud med det. 

SMED HAN DIG UD AF BILEN??? IMENS DU ER GRAVID MED HANS BARN!!!!

EJ VED DU HVAD, JEG VAR FANDEME SMUTTET... HOLD OP, KAN DA LEVENDE FORESTILLE MIG HVORDAN HAN BLIVER AT FÅ BØRN MED...

OG SIKKE ET FORBILLEDE AT HAVE SOM BARN!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.