Er det mig den er gal med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Ja, typisk mig at tage ham i forsvar. Han ville aldrig slå, det ved jeg.. Ville måske ingenting med indlægget, udover at lukke alt lortet ud, så der kunne blive plads til noget nyt.. 

So sorry kan godt forstå hvis du blev støt men det nytter intet at forsvare ham...

jeg ved desværre hvad jeg snakker om

Og om han slår dig eller en dør ja der er forskel men tror du det er godt for at barn at opleve?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

So sorry kan godt forstå hvis du blev støt men det nytter intet at forsvare ham...

Og om han slår dig eller en dør ja der er forskel men tror du det er godt for at barn at opleve?? 

Nej, det tror jeg ikke..

Døren er dog nogle år siden, så har ikke set noget lign. siden. Man har jo lov at håbe. Vil gerne have ham som far for mit barn. 

Anmeld

19. august 2011

JeNoVa

Höör skriver:

Jeg må altså erklære mig enig. Og hvis du endelig skal forlade ham, er det altså en del lettere nu, end det vil være, hvis I har et fælles barn.

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Jeg må altså erklære mig enig. Og hvis du endelig skal forlade ham, er det altså en del lettere nu, end det vil være, hvis I har et fælles barn.

Men det vil jeg ikke.. Vil ikke forlade ham. Hvad jeg ønsker er nok, at han ændre sig, som jeg har ændret mig. Vi er virkelig gode sammen, når det ikke lige er sådan her. 

Anmeld

19. august 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Nej, det tror jeg ikke..

Døren er dog nogle år siden, så har ikke set noget lign. siden. Man har jo lov at håbe. Vil gerne have ham som far for mit barn. 

men når man gør sådan nogle ting er det jo (som regel) fordi der er nogle ting der er "i stykker" inde i en, og det kræver som regel hjælp.. har han nogensinde modtaget noget hjælp/vejledning??

Det at blive sur over en film, det er jo ret vildt

Jeg håber ihvertfald for dig at du sørger for at I får hjælp/styr på det og nogle redskaber til det inden barnet kommer... 

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

men når man gør sådan nogle ting er det jo (som regel) fordi der er nogle ting der er "i stykker" inde i en, og det kræver som regel hjælp.. har han nogensinde modtaget noget hjælp/vejledning??

Det at blive sur over en film, det er jo ret vildt

Jeg håber ihvertfald for dig at du sørger for at I får hjælp/styr på det og nogle redskaber til det inden barnet kommer... 

Tak 

For at få hjælp skal man jo lige indse at der er et problem. 

Anmeld

19. august 2011

2721

Höör skriver:

Overvej lige dette her:

hvordan er det for et barn at vokse op med at far smadre en dør når han bliver "frustreret" eller hvad han mener han bliver? Er det sundt? Er det noget du vil byde dit barn? 

Syntes heller ikke det tegner lovende for et barn at have en far der reagere sådan

Anmeld

19. august 2011

Carl-Emil's mor

JeNoVa skriver:

+ det at forlade ham kan være en lussing der er så stor at han for brudt sit mønster og kan modtage hjælp  

Anmeld

19. august 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Tak 

For at få hjælp skal man jo lige indse at der er et problem. 

ja og det indser man altså desværre ikke hvis det er at man altid bliver "undskyldt" af dem det går udover

Som sagt jeg ved selv hvordan det er og vil gerne dele erfaringer med dig PB så hvis du en dag vil have en snak er du velkommen til kontakt  

Anmeld

20. august 2011

Siljes Mor

For mig lyder det som at du skal gå rundt og tilpas dig hans lune konstant. Hvor er pladsen til dig henne i jeres forhold ?

Når baby kommer, så har du jo rent faktisk 2 børn... og du mener at han bliver en god far.... der kommer mange frustrationer når i får jeres 1 barn sammen. Jeg tror ikke at han er mand nok til at håndtere det. Er bange for at du kommer til at stå meget alene omkring det, og bliver xtra hårdt pga at hans barnlige adfærd.

Men synes også han lyder til at være en ego - tyran, og du nærmest også lyder lidt bange for ham. Jeg tror det bedste ville være at du flyttede fra ham... men tror bare ikke helt du er selv er langt nok henne i den proces til at se det.

Håber virkelig du passer på dig selv og din bette bebs i maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.