Når det er ens EGET barn der er bøllen.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

An&Jo

Lone Jakobsen skriver:

hmm ja hun sku jo ikke gerne lyve for dig. men ved ikke rigtigt hvad det så kan være.

eneste jeg tænker på er stadig manglende aktivering af ham. min søn var heller aldrig beskidt når han kom hjem fra dagpleje. hun var meget ude, men det var for at gå tur. til bageren, til fakta osv. så børnene var ikke ude bare for at lege og udforske verden omkring sig.

nej det burde hun ikke..

han har krudt i måsen, og han skal lave noget hele tiden, og det gør han herhjemme, der er børn omkring ham hele tiden og dem slår han aldrig på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Muhmi

An&Jo skriver:

Øv hvor var det en kedelig oplevelse at komme ned og hente min dreng idag..
Dagplejemoderen forklarer mig at min dreng er en lille bølle, der skubber til børnene og helst så de vælter, eller også så slår han eller niver, ja det eneste han IKKE gør det er at bide..

Det er min lille dreng som charmer sig ind hos alle, ham som siger "hej hej" til alle i bussen og bare sidder og vinker, den dreng der altid løber mig imøde med et knus, det er mit lille stykke guld..

Jeg ved godt selv at han kan finde på at slå, men gør virkelig mit for at han skal stoppe, men nu overvejer jeg virkelig at få fat i sundhedsplejersken og få hende til at komme ud, så jeg kan få nogle redskaber som jeg også kan give videre til DP'eren..

Århh jeg er bare så ked af det.. Hvad er det jeg gør forkert??

Er også bare bange for at blive stemplet fordi jeg er enlig ung mor.. Orkk jeg synes det er hårdt det her..

tønkte længe over om den her skulle være anonym, men NEJ det er ikke noget at være flov over.. til gengæld er det noget jeg er rigtig rigtig ked af..

Åååh din stakkel Frygter selv lidt at få den besked en dag og håber aldrig jeg får den... Men ja jeg synes det lyder som en rigtig god idé, det med SP og ville nok gøre det samme hvis det var mig selv... Du skal ihvertfald have en håber du finder en god løsning og vil meget gerne høre opdatering, når der kommer en bedring i tingene, så man selv kan bruge de redskaber, hvis det er man er så uheldig at det er ens eget barn der bliver bøllen...

Anmeld

19. august 2011

An&Jo

Muhmi skriver:

Åååh din stakkel Frygter selv lidt at få den besked en dag og håber aldrig jeg får den... Men ja jeg synes det lyder som en rigtig god idé, det med SP og ville nok gøre det samme hvis det var mig selv... Du skal ihvertfald have en håber du finder en god løsning og vil meget gerne høre opdatering, når der kommer en bedring i tingene, så man selv kan bruge de redskaber, hvis det er man er så uheldig at det er ens eget barn der bliver bøllen...

skal nok give en update når jeg har snakket med sundhedsplejersken.. vil jo gerne hjælpe andre i den situation også.. det er virkelig en træls situation at stå i, men noget skal der altså gøres..

Anmeld

19. august 2011

bullerbassen

Det er bestemt ikke fordi du er en dårlig mor. Som andre skriver er det en fase det skal igennem.

Silas var også meget voldsom ved de andre børn ved juletid - og kan stadigvæk bliver meget ivrig når han leger. Han tumlede og væltede og moslede rundt i alle de andre børn.

Men nu er det heldigvis over igen og han er faldet til ro igen. Som sagt kan ham blive meget ivrig ( voldsom ) i legen men ikke mod de andre børn.

Så tror bare de er en periode han skal igennem og så ændre det sig igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.