Lone Jakobsen skriver:
nu læste jeg lige de andre svar du har skrevet. og hvis han lige er startet i ny dagpleje, kan det så ikke bare være her i starten at problemet er?
en anden ting der lige slår mig, er om hun er meget indenfor med børnene? jeg oplever nemlig at hvis jeg en dag ikke er ude (fx. idag hvor det har styrt regnet hele dagen) ja så opstår der flere konflikter mellem børnene.
så hvis hun har problemer men ikke dig, så ku det jo være et udtryk for manglende aktivering i dagplejen. du skriver også at han af og til slår dig derhjemme. det er meget vigtigt at du ikke acceptere det.
han har været dernede i 4 mdr nu, så så nyt er det vel egentlig heller ikke, men tænker det muligvis kan være en senreaktion??
Jeg kunne aldrig drømme om at acceptere hvis han slår mig.. han får afvide med en bestemt tone, men uden at råbe at det må man IKKE..
hun bor på 1 sal, og ja jeg har indtrykket af at de er rigtig meget indenfor, fordi det er for besværligt at få 4 børn op og ned af trapperne.. Hans tøj er ihvertfald aldrig beskidt, men kan jo ikek sige noget om, hvor meget de er ude.. da jeg var nede og snakke med hende lovede hun at de var ude hver dag, men han har haft sand i skoene en gang..
Anmeld