Når det er ens EGET barn der er bøllen.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
23 svar
0 synes godt om
19. august 2011

An&Jo

Øv hvor var det en kedelig oplevelse at komme ned og hente min dreng idag..
Dagplejemoderen forklarer mig at min dreng er en lille bølle, der skubber til børnene og helst så de vælter, eller også så slår han eller niver, ja det eneste han IKKE gør det er at bide..

Det er min lille dreng som charmer sig ind hos alle, ham som siger "hej hej" til alle i bussen og bare sidder og vinker, den dreng der altid løber mig imøde med et knus, det er mit lille stykke guld..

Jeg ved godt selv at han kan finde på at slå, men gør virkelig mit for at han skal stoppe, men nu overvejer jeg virkelig at få fat i sundhedsplejersken og få hende til at komme ud, så jeg kan få nogle redskaber som jeg også kan give videre til DP'eren..

Århh jeg er bare så ked af det.. Hvad er det jeg gør forkert??

Er også bare bange for at blive stemplet fordi jeg er enlig ung mor.. Orkk jeg synes det er hårdt det her..

tønkte længe over om den her skulle være anonym, men NEJ det er ikke noget at være flov over.. til gengæld er det noget jeg er rigtig rigtig ked af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

merethe

19. august 2011

SjeBets

Jamen kram til dig, sådan tanker har jeg også haft .. jeg vil jo helst ikke have mit barn bliver mobber men at det er mobberen vil jeg jo helst heller ikke.

Men du acceptere og tager hånd om det så er du ikke en dårlig mor, jeg ville sige hvis du bare lod stå til og vare ligeglad så var du en mangelfuld mor. Jeg har mine problemer med mine bonus da de er hårde ved hinanden og den ene er hård ved alle andre. Det er sq lidt svært at makke med synes jeg. 

Håber at din SP kan give dig nogle værktøjer fordi det er bare ikke i orden at de agere sådan, men der ligger jo for det meste noget bag.  

Anmeld

19. august 2011

Lone Jakobsen

æv æv. det er bare slet ikke sjovt.

jeg synes ideen med at kontakte sundhedsplejersken er rigtig god, og jeg synes det er helt den rigtige måde at gribe den an på.

samtidig synes jeg du fortjener stor fordi du tager hånd om det med det samme. det viser bestemt tegn på modenhed. så du skal ikke bekymre dig om at blive vurderet som en for ung mor.

Anmeld

19. august 2011

An&Jo

SjeBets skriver:

Jamen kram til dig, sådan tanker har jeg også haft .. jeg vil jo helst ikke have mit barn bliver mobber men at det er mobberen vil jeg jo helst heller ikke.

Men du acceptere og tager hånd om det så er du ikke en dårlig mor, jeg ville sige hvis du bare lod stå til og vare ligeglad så var du en mangelfuld mor. Jeg har mine problemer med mine bonus da de er hårde ved hinanden og den ene er hård ved alle andre. Det er sq lidt svært at makke med synes jeg. 

Håber at din SP kan give dig nogle værktøjer fordi det er bare ikke i orden at de agere sådan, men der ligger jo for det meste noget bag.  

jeg er bare så bange for at det er mig der er skyld i at han ludselig er sådan..

Vi er lige flyttet, han er kommet i ny dagpleje hvor vi havde rigtig mange problemer i starten.. Jeg har travlt i hverdagen med at få livet som studerende og enlig mor til at gå op.. jeg synes det er SÅ svært..

hvis det så "bare" var de store han gjorde det ved, men han tryner alt og alle han kan komme i nærheden af.. Han kravler rundt over det hele, og op på borde og senge osv.. Hun siger han er svær at styre.. men sådan oplever jeg ham bare slet ikke herhjemme.. Jo han slår mig da engang imellem, men han ser også ud til at forstå at han har gjort noget forkert når han får skæld ud for det..

Anmeld

19. august 2011

Mca<3

Jeg har 3 dejlige unger og alle 3 har været igennem den fase   De fleste børn kommer igennem sådan en fase , det kan være pga manglende sprog eller de indbyrdes skal finde ud af hvor de er på rangstigen ..   Tag det roligt , du er ikke en dårlig mor af den grund og det stopper igen   Hvis dagplejemor bliver ved at komme med negative opdates hver gang du henter så spørg hende direkt om hun tror der er noget du gør forkert i forhold til opdragelsen af din søn ?? Om hun har nogen idder til nogle redskaber du kan bruge?? Tror ikke hun mener det så hårdt , min mellemste søn var godt nok en bølle , det fik jeg af vide dagligt ,, Han er stille og rolig i dag

Anmeld

19. august 2011

Mumto3

uanset hvad din alder er, så lyder du som en ansvarlig mor!!! og det er jo det vigtigste.

Hvad med at snakke med DP, sige at du har tænkt over det, og du vil rigtig gerne høre hvad hendes erfaring er, og om der er noget du kan gøre. Så viser du både at du ikke er lige glad og bare lader stå til, og du er meget samarbejdsvillig.

-og så tænker jeg: HVORFOR vætler din søn de andre børn? Det handler jo ikke bare om at få ham til at ændre adfærd, det handler i endnu højere grad om at finde ud af hvad årsagen er!

Anmeld

19. august 2011

An&Jo

Lone Jakobsen skriver:

æv æv. det er bare slet ikke sjovt.

jeg synes ideen med at kontakte sundhedsplejersken er rigtig god, og jeg synes det er helt den rigtige måde at gribe den an på.

samtidig synes jeg du fortjener stor fordi du tager hånd om det med det samme. det viser bestemt tegn på modenhed. så du skal ikke bekymre dig om at blive vurderet som en for ung mor.

nej det er virkelig ikke sjovt..

Synes bare det er svært.. nu ringer jeg til sundhedsplejersken på mandag og håber at hun kan komme herud i løbet af ugen inden jeg skal starte i skole igen, men hvad siger man så lige?? det er jo ikke mig der oplever ham på den måde.. herhjemme er han for det meste sød og lytter når han får skæld ud, men dagplejeren siger han bare står og griner af hende..

tjaa jeg ved ikke, jeg blev bare så overrasket over at min lille søde dreng ikke er så sød alligevel..

Anmeld

19. august 2011

An&Jo

Mumto3 skriver:

uanset hvad din alder er, så lyder du som en ansvarlig mor!!! og det er jo det vigtigste.

Hvad med at snakke med DP, sige at du har tænkt over det, og du vil rigtig gerne høre hvad hendes erfaring er, og om der er noget du kan gøre. Så viser du både at du ikke er lige glad og bare lader stå til, og du er meget samarbejdsvillig.

-og så tænker jeg: HVORFOR vætler din søn de andre børn? Det handler jo ikke bare om at få ham til at ændre adfærd, det handler i endnu højere grad om at finde ud af hvad årsagen er!

jeg ved ikke hvorfor han gør det.. når dagplejeren fortæller om ham, så er det som om han er et helt andet barn oppe ved hende end han er herhjemme.. normalt er det hjemme de er uregerlige og ude de opfører sig pænt, her er det åbenbart lige omvendt..

dagplejeren har ferie i en uge nu, hvor han skal i et gæstehus med mange flere børn.. er faktisk bange for at det er fordi han mangler udfordringer i hverdagen.. han er gået fra at være i vuggestue der hvor vi boede før til at være i dagpleje her hvor vi bor nu.. så måske han mangler noget fra nogle større børn??

Anmeld

19. august 2011

Mor0109

Hej.

Nej nej slap helt af det er bare en fase han skal igennem, sådan er der mange af og min søn på snart 2 år er også sådan lige nu men som vi fik afvide i vuggestuen så har han set sig ond på en af dem for han har bidt en dreng i kinden 2 dage i træk i sidste uge..

Men så længe du gør dit så kan du ikke gøre mere det skal nok gå over igen, og måske komme igen om et år..

Men du må ikke tro at det er noget forkert du gør.

Det er da værre med de børn som du kan høre og se som ikke bliver opdraget ordenligt men får lov til at passe sig selv. Og svare forældrene igen....

Din dreng er nok bare en basse som gerne vil frem i verden for det vil min søn også, og det er jeg squ stolt af, at se min dreng så selvstændig og intet kan gøre ham noget.

SÅ DET SKAL DU OGSÅ VÆRE STOLT AF

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.