Vælling???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Kløver

MIWULA skriver:

Hva for en vælling giver i jeres barn? Jeg har overvejet snart og begynde på og give Jamie vælling men ved ikke hva for en jeg skal give ham. Anbefal gerne.

vi prøvede majs og ris vællling, og risvælling var mest populært af de 2, men vællingen generelt blev aldrig den store succes så gik hurtigt over til tynd begyndergrød istedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Kløver

MIWULA skriver:

Hva for en vælling giver i jeres barn? Jeg har overvejet snart og begynde på og give Jamie vælling men ved ikke hva for en jeg skal give ham. Anbefal gerne.

vi prøvede majs og ris vællling, og risvælling var mest populært af de 2, men vællingen generelt blev aldrig den store succes så gik hurtigt over til tynd begyndergrød istedet

Anmeld

19. august 2011

K&S

MIWULA skriver:

Der er ikke forskel i "mæthedsgrad" fra MME til vællling - får han flaske om aftenen inden puttetid? Og spiser han stadig om natten?

Anmeld

19. august 2011

MIWULA

AnneBJ skriver:

Eller lade ham holde en ske imens du giver ham med en anden ske? Det virker i hvert fald her.. Af og til snupper han så min ske, men så tager jeg bare hans.. 

Anmeld

19. august 2011

MIWULA

Maja84 skriver:

okey men kan være han måske vænner sig mere til grøden så.

Anmeld

19. august 2011

MIWULA

K&S skriver:

Der er ikke forskel i "mæthedsgrad" fra MME til vællling - får han flaske om aftenen inden puttetid? Og spiser han stadig om natten?

ja han får flaske om aften og natten.

Anmeld

19. august 2011

K&S

MIWULA skriver:

ja han får flaske om aften og natten.

Hvor meget sover han om natten? Og vågner han tit, siden du vil give ham vælling?

Det er i flaske, ikke? Eller har jeg misforstået...

Anmeld

19. august 2011

MIWULA

K&S skriver:

Hvor meget sover han om natten? Og vågner han tit, siden du vil give ham vælling?

Det er i flaske, ikke? Eller har jeg misforstået...

ja af og til vågner han 3 gange ellers 2. jo det er det.

Anmeld

19. august 2011

AnneBJ

Forresten, i forhold til grød. Jeg lavede det tyndt, tyndt i starten fordi det har jeg læst er bedst når de skal vænne sig til det. Men Felix gider simpelthen ikke spise det. Han vil have det har grødkonsistens, så måske skal du også prøve at pille ved konsistensen!

Anmeld

19. august 2011

Angelspot

Ved ikke noget om vælling, men ville bare lige skrive, at min søn netop har fundet ud af at bruge underlæben og overlæben og knibe dem sammen, så nu kan han selv lukke og åbne munden ret bevidst og han kan sagtens bare lukke munden i når han er ved at få grød. Han er knap 6 mdr. Så kan det måske være det der er med ham for tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.