Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hva for en vælling giver i jeres barn? Jeg har overvejet snart og begynde på og give Jamie vælling men ved ikke hva for en jeg skal give ham. Anbefal gerne.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her fik han bare hjemmelavet majsvælling, de få gange han fik det
Lilje82 skriver: Her fik han bare hjemmelavet majsvælling, de få gange han fik det
Okey den har jeg oz overvejet hjemmelavet. Sov han bedre om natten?
MIWULA skriver: Okey den har jeg oz overvejet hjemmelavet. Sov han bedre om natten?
Nej gjorde han ikke, men han har nu altid sovet ret godt, han vågnede dog ved 4-5 tiden på det tidspunkt og skulle spise uanset om han fik vælling eller ej.. Men sov altid med det samme igen, så det kunne moren fint leve med.
Lilje82 skriver: Nej gjorde han ikke, men han har nu altid sovet ret godt, han vågnede dog ved 4-5 tiden på det tidspunkt og skulle spise uanset om han fik vælling eller ej.. Men sov altid med det samme igen, så det kunne moren fint leve med.
Ja okey det ville jeg nu oz godt kunne leve med og har gjord det oz i de første måneder men nu sover han dårligt om natten. desværre så håber det måske kan hjælpe lidt på det.
MIWULA skriver: Ja okey det ville jeg nu oz godt kunne leve med og har gjord det oz i de første måneder men nu sover han dårligt om natten. desværre så håber det måske kan hjælpe lidt på det.
Hvor gammel er han?
prøv endelig bare med vælling, hos nogle hjælper det jo
Lilje82 skriver: Hvor gammel er han? prøv endelig bare med vælling, hos nogle hjælper det jo
Han er 5½ måned. :-) Ja det jo lige det.
MIWULA skriver: Han er 5½ måned. :-) Ja det jo lige det.
Er I begyndt på grød eller får han stadig kun flaske eller ammes?
jeg har aldrig lavet vælling... eller givet vælling.. men jeg har lavet grød så den var lidt tyndere i starten. og der har og får han både majs hirse boghvede og ris grød... og havregrød.. ! er det ikke det samme??
Lilje82 skriver: Er I begyndt på grød eller får han stadig kun flaske eller ammes?
Ja vi har været igang med grød i 1 måned nu men han gider ikk åbne munden og har prøvet alt. Men hvis det er min mad så åbner han munden men det må han jo ikk altid få. ved ikk hva jeg skal stille op hehe. glæder mig til sp kommer så hun kan give mig nogle råd.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128