Vælling???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

MIWULA

isabellamor skriver:

jeg har aldrig lavet vælling... eller givet vælling.. men jeg har lavet grød så den var lidt tyndere i starten. og der har og får han både majs hirse boghvede og ris grød... og havregrød.. ! er det ikke det samme??

Jo det er det nok. hehe. Jeg kan bare ikk få jamie til og åbne munden desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Isabella_mor

MIWULA skriver:

Jo det er det nok. hehe. Jeg kan bare ikk få jamie til og åbne munden desværre.

heller ikke hvis du kommer lidt frugtmos i der søder det lidt??

du kan jo starte med at give ham det med en finger.. er han ikke vant til at få noget på en ske. tænker mere når han skal have D dråber..??

Anmeld

19. august 2011

Lilje82

MIWULA skriver:

Ja vi har været igang med grød i 1 måned nu men han gider ikk åbne munden og har prøvet alt.  Men hvis det er min mad så åbner han munden men det må han jo ikk altid få. ved ikk hva jeg skal stille op hehe. glæder mig til sp kommer så hun kan give mig nogle råd.

Held og lykke med det Da Noah var på den alder fik han grød 2 gange dagligt, middag og aften

Anmeld

19. august 2011

MIWULA

isabellamor skriver:

heller ikke hvis du kommer lidt frugtmos i der søder det lidt??

du kan jo starte med at give ham det med en finger.. er han ikke vant til at få noget på en ske. tænker mere når han skal have D dråber..??

jo det har jeg nemlig os prøvet. jojo han får dråber på ske os så det er lidt underligt. men ja kunne prøve med fingerne.

Anmeld

19. august 2011

MIWULA

Lilje82 skriver:

Held og lykke med det Da Noah var på den alder fik han grød 2 gange dagligt, middag og aften

mange tak håber jamie os gør det snart. ;-)

Anmeld

19. august 2011

Isabella_mor

MIWULA skriver:

jo det har jeg nemlig os prøvet. jojo han får dråber på ske os så det er lidt underligt. men ja kunne prøve med fingerne.

han skal jo lære det på et eller andet tidspunkt så et gælder om at være kreativ. hvor gammel er han? fordi at i starten er det jo også bare smagsprøver... og ikke desideret til at gøre mæt med.

Anmeld

19. august 2011

MIWULA

isabellamor skriver:

han skal jo lære det på et eller andet tidspunkt så et gælder om at være kreativ. hvor gammel er han? fordi at i starten er det jo også bare smagsprøver... og ikke desideret til at gøre mæt med.

nej det jo det. han er snart 5½ måned

Anmeld

19. august 2011

132319

Den fra Semper, var den eneste Kamille vil have

Anmeld

19. august 2011

MIWULA

132319 skriver:

Den fra Semper, var den eneste Kamille vil have

okey

Anmeld

19. august 2011

Isabella_mor

MIWULA skriver:

nej det jo det. han er snart 5½ måned

ja så er det da også et fint tidspunkt at starte op med det stille og roligt

han skal nok blive rigtig glad for det bare i tager jer god tid og gør det til en god oplevelse hver gang så bliver det en rar tid når der er mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.