Update på: Min hovedsprings datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

meem

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

puha en flise kant, hvordan gik det????

Min lille super springer er frisk igen, hun er som hun plejer og være, masser af gå på mod..

Utroligt nok slap hun helskindet fra det.. Ingen hjernerystelse eller noget som helst.. Bare et ordentligt mærke i panden, der beviser at fliserne har en grov overflade  Du kan se billedet her under...

Århh det da dejligt hun er på toppen igen.. der er ikke noget værre end når ens vildbasse bliver sløv, selvom man ofte kunne ønske sig det...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Bom

meem skriver:

Utroligt nok slap hun helskindet fra det.. Ingen hjernerystelse eller noget som helst.. Bare et ordentligt mærke i panden, der beviser at fliserne har en grov overflade  Du kan se billedet her under...

Århh det da dejligt hun er på toppen igen.. der er ikke noget værre end når ens vildbasse bliver sløv, selvom man ofte kunne ønske sig det...

Hold da op det er billig sluppet... Godt det ikke gik være..

Anmeld

23. august 2011

meem

Hold da op det er billig sluppet... Godt det ikke gik være..

Ja det er meget billigt sluppet !

Min mor græd næsten også mere end Emilie selv gjorde

Anmeld

23. august 2011

meem

meem skriver:

Ja det er meget billigt sluppet !

Min mor græd næsten også mere end Emilie selv gjorde

Skal lige siges at det der skete var at min mor gik med Emilie på armen, da deres hund kom løbene, min mor satte sig ned på hug for at Emilie kunne snakke med hunden, da hun så rejser sig igen mener Emilie ikke hun er færdig med at ae hunden, så hun svinger sig nedad igen, hvor min mor ikke lige har ordentlig fat i hende... :/

Anmeld

23. august 2011

Kløver

åh man får jo helt ondt i hjertet, stakkels lille pus, havde de glemt at spende hende fast eller

Anmeld

23. august 2011

Lilje82

Ja det har været en lidt turbulænt dag i det lille hjem..

Først tog Matilde den jo på hovedet ud af barnevognen oppe ved dagplejen, hun er heldigvis godt ved den, og virker ikke særlig mærket af det, hun har hverken opkast eller er pjevset, ihvertfald ikke mere end normalt, og hun spiser og drikker godt.. Så i nat vil jeg ikke vække hende, men blot kigge til hende og se om hun reagere på mine berøringer..

Ja og så har mor her også været til doktor og fået fjernet et modermærke i den ene arm hule, så har MEGA ondt når jeg bevæger armen for meget, men det er jo klart når det er så'n et ømfindigt sted..

Den tidligere tråd fra idag: https://www.baby.dk/debat/128635pi1/boern-13-aar/mi n-hovedsprings-datter.aspx

Og så lige et par billeder.. (Pisst det sidste er et billede af min arm hule)

Årh nej bette pjevsen da - Det er da vist en frim en hun har fået sig der. Godt hun ikke er mærket af (udover de slemme mærker)

Og så fortryder jeg lidt at jeg læste dit indlæg Har selv et modermærke under den ene arm, som skal fjernes og nu tør jeg ikke

Anmeld

23. august 2011

VIPpigen

Hold da op, håber hun har det godt. Kan se det er nogen dage siden hun prøvede at flyve ud af barnevognen (håber hun har fundet ud af hun IKKE kan flyve, og ikke gør det igen)

Men av av altså, og hvor gør det ondt i mit moder.

Og modermærke-fjernelse... Føj, håber det er sendt ind til alm. tjek

Anmeld

23. august 2011

Gaia

Stakkels lille pus da. Godt der ikke skete mere og at hun er ok. God bedring til jer begge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.