Update på: Min hovedsprings datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Bom

Zafir skriver:

Når... hvor synd... Hvordan kunne det dog ske? God bedring med hende. Kram.

Så fik jeg også lige et øjebliks ro til at svare i min tråd, jeg har haft travlt med at bage, sylte, lave marmelade og gele de sidste par dage, så der har været fuld knald på i det lille køkken..

De havde været ude og gå en tur, og så havde D taget selen af hende, men hun ville lige give hende gummistøvler på før hun skulle ned, og de lå indenunder barnevognen, så da hun sætter sig ned for at ta dem, springer Matilde på hovedet ud over kanten.. Bebregter (staves) slet ikke dagplejen noget, for det kunne lige så vel være sket herhjemme, men det er da noget af en forskækkelse og få.. D er også rigtig ked af det, men børn får jo knubs engang imellem, men er da bare ked af at det er min datter der er så vild.. (Kopieret fra min tidligere tråd)

Men min lille super springer er allerede oven på, hun har kun lidt små sår i panden som stadig bevidner om hendes spring..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Bom

meem skriver:

Århh det stakkels lille pus.. min datter lavede nogenlunde samme stunt da hun var 10mdr.. hun ramte bare ned i en flisekant istedetfor...

Men dejligt der ikke skete hende noget alvorligt.. håber for dig hun snart er helt på toppen igen

puha en flise kant, hvordan gik det????

Min lille super springer er frisk igen, hun er som hun plejer og være, masser af gå på mod..

Anmeld

23. august 2011

bullerbassen

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Ja det har været en lidt turbulænt dag i det lille hjem..

Først tog Matilde den jo på hovedet ud af barnevognen oppe ved dagplejen, hun er heldigvis godt ved den, og virker ikke særlig mærket af det, hun har hverken opkast eller er pjevset, ihvertfald ikke mere end normalt, og hun spiser og drikker godt.. Så i nat vil jeg ikke vække hende, men blot kigge til hende og se om hun reagere på mine berøringer..

Ja og så har mor her også været til doktor og fået fjernet et modermærke i den ene arm hule, så har MEGA ondt når jeg bevæger armen for meget, men det er jo klart når det er så'n et ømfindigt sted..

Den tidligere tråd fra idag: https://www.baby.dk/debat/128635pi1/boern-13-aar/mi n-hovedsprings-datter.aspx

Og så lige et par billeder.. (Pisst det sidste er et billede af min arm hule)

Arme lille stakkel  Det ser voldsomt ud.

Anmeld

23. august 2011

Bom

bullerbassen skriver:

Arme lille stakkel  Det ser voldsomt ud.

Ja det så rigtig voldsom ud, fik også noget af et chok da jeg så hende.. Men hun så allerede bedre ud dagen efter, og nu har hun kun nogle sår i panden og et oppe i håret..

Anmeld

23. august 2011

Vial

Ja det har været en lidt turbulænt dag i det lille hjem..

Først tog Matilde den jo på hovedet ud af barnevognen oppe ved dagplejen, hun er heldigvis godt ved den, og virker ikke særlig mærket af det, hun har hverken opkast eller er pjevset, ihvertfald ikke mere end normalt, og hun spiser og drikker godt.. Så i nat vil jeg ikke vække hende, men blot kigge til hende og se om hun reagere på mine berøringer..

Ja og så har mor her også været til doktor og fået fjernet et modermærke i den ene arm hule, så har MEGA ondt når jeg bevæger armen for meget, men det er jo klart når det er så'n et ømfindigt sted..

Den tidligere tråd fra idag: https://www.baby.dk/debat/128635pi1/boern-13-aar/mi n-hovedsprings-datter.aspx

Og så lige et par billeder.. (Pisst det sidste er et billede af min arm hule)

Gud hvor skrækkelit. Hvordan kunne det dog ske!!?

Hvor er det synd for din datter -og hvor ser hun altså ud.

Anmeld

23. august 2011

Bom

KaMa skriver:

Gud hvor skrækkelit. Hvordan kunne det dog ske!!?

Hvor er det synd for din datter -og hvor ser hun altså ud.

De havde været ude og gå en tur, og så havde D taget selen af hende, men hun ville lige give hende gummistøvler på før hun skulle ned, og de lå indenunder barnevognen, så da hun sætter sig ned for at ta dem, springer Matilde på hovedet ud over kanten.. Bebregter (staves) slet ikke dagplejen noget, for det kunne lige så vel være sket herhjemme, men det er da noget af en forskækkelse og få.. D er også rigtig ked af det, men børn får jo knubs engang imellem, men er da bare ked af at det er min datter der er så vild.. (Kopieret fra min tidligere tråd)

Hun ser heldigvis allerede meget bedre ud, og har bare været en super dygtig pige..

Anmeld

23. august 2011

Hasselnødden

Årh det lille pus da, sikke en forskrækkelse og hvor må det i grunden gøre en kende ondt - får helt ondt i maven, men har jo heller ikke prøvet for første gang med Elias at han så så kvæstet ud.. men dejligt hun er ved godt mod og at mor også, nu hvor det vel har lagt sig lidt, også er ok  God bedring til jer begge både med efterdønninger fra henholdsvis barnevogn-stunt og modermærke-sting.

Anmeld

23. august 2011

bullerbassen

Ja det så rigtig voldsom ud, fik også noget af et chok da jeg så hende.. Men hun så allerede bedre ud dagen efter, og nu har hun kun nogle sår i panden og et oppe i håret..

Ja det kan jeg godt forstå - Silas styrtede her til aften ned i vores egetræs sofabord - Er du gal der var blod over alt. Kunne slet ikke se i munden på ham for han græd & græd.

Er spændt på at se hvordan han ser ud i morgen

Godt det går bedre med hende nu - de er nogle seje så skabninger

Anmeld

23. august 2011

Bom

bullerbassen skriver:

Ja det kan jeg godt forstå - Silas styrtede her til aften ned i vores egetræs sofabord - Er du gal der var blod over alt. Kunne slet ikke se i munden på ham for han græd & græd.

Er spændt på at se hvordan han ser ud i morgen

Godt det går bedre med hende nu - de er nogle seje så skabninger

Puha det lyder da godt nok også voldsomt... Håber da ikke der er sket noget slemt..

Anmeld

23. august 2011

bullerbassen

Puha det lyder da godt nok også voldsomt... Håber da ikke der er sket noget slemt..

Ja blev ski også forskrækket over alt det blod .

Og fordi har var så vild & skreg kom der blod over det hele ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.