Update på: Min hovedsprings datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Bom

Nessie skriver:

Det ser da godt nok lidt voldsomt ud, stakkels lille pus.
Håber hun får en rolig nat.

Og god bedring til dig også, det har da været et stort modermærke, du skulle have fjernet

Håber jeg også hun gør, men jeg får nok ikke så go en søvn når jeg skal op og kigge til hende, men hva gør man ikke for de dejlige børn..

Nej det var faktisk ikke så meget større end det andet du kan se på billedet, det var bare større ud af til, eller hva man skal sige.. Men grunden til at han har taget så meget, er fordi den skulle sendes ind..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

kamtok

Årrrh lille pus dog, det var da et gevaldigt hovedspring hun har taget sig der. God bedring med hende (og selvfølgelig også til dig)

Anmeld

18. august 2011

Bom

nettemor skriver:

åhh nej sådan et bette pus.

det har da ikke været specielt sjovt for hverken hende eller jer

kan godt forstå du vil lade hende sove og så bare puffe lidt til hende. for ellers bliver hun jo ikke mindre pylret imorgen.

håber hun snart er helt ovre det

Jeg tror faktisk at det er vores dagpleje mor der har det værst.. Hun har ringet et par gange her idag for at hører hvordan Matilde har det.. Kunne mærke at hun har rigtig dårlig samvittighed, men det kunne jo lige så vel være sket herhjemme..

Anmeld

18. august 2011

Mette.

Stakkels lille pus dog, hvor er det bare uheldigt.  Jeg håber hun får en rolig nat, men hvor er hun sej hun tager det så flot.

Og god bedring til dig også søde, håber det hurtigt går over med smerterne fra det.

Anmeld

18. august 2011

Nettemor

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Jeg tror faktisk at det er vores dagpleje mor der har det værst.. Hun har ringet et par gange her idag for at hører hvordan Matilde har det.. Kunne mærke at hun har rigtig dårlig samvittighed, men det kunne jo lige så vel være sket herhjemme..

kan godt forstå hun har det skidt med det men syns heller ikke man kan bebrejde hende det. det er jo hvad der kan ske. det er skide træls når det sker men det sker når man har med små børn at gøre. vores søn har også taget den 1-2 trin ned af en trappe pga et øjebliks uopmærksomhed. men man kan jo ikke ha øjne på dem konstant. og da slet ikke når hun har 3(og måske 4) andre børn der også skal holdes øje med.

kunne du ikke gi hende en kurv eller en lille blomst eller noget for at vise at du ikke bærer nag? eller bage en kage?

Anmeld

18. august 2011

Bom

Mette. skriver:

Stakkels lille pus dog, hvor er det bare uheldigt.  Jeg håber hun får en rolig nat, men hvor er hun sej hun tager det så flot.

Og god bedring til dig også søde, håber det hurtigt går over med smerterne fra det.

Tak søde.. Ja hun er super sej vores lille trunte.. Mors pige..

Tror snart jeg skal ha lavet en bestilling ved dig..

Anmeld

18. august 2011

Bom

nettemor skriver:

kan godt forstå hun har det skidt med det men syns heller ikke man kan bebrejde hende det. det er jo hvad der kan ske. det er skide træls når det sker men det sker når man har med små børn at gøre. vores søn har også taget den 1-2 trin ned af en trappe pga et øjebliks uopmærksomhed. men man kan jo ikke ha øjne på dem konstant. og da slet ikke når hun har 3(og måske 4) andre børn der også skal holdes øje med.

kunne du ikke gi hende en kurv eller en lille blomst eller noget for at vise at du ikke bærer nag? eller bage en kage?

Du siger noget, jeg skal da vist ha en lille dusk med op til hende imorgen..

Anmeld

18. august 2011

serinasmor

lille pus .... det var da lige et par skræmmer ..

det heler heldigvis igen

Anmeld

18. august 2011

Zafir

Når... hvor synd... Hvordan kunne det dog ske? God bedring med hende. Kram.

Anmeld

18. august 2011

meem

Århh det stakkels lille pus.. min datter lavede nogenlunde samme stunt da hun var 10mdr.. hun ramte bare ned i en flisekant istedetfor...

Men dejligt der ikke skete hende noget alvorligt.. håber for dig hun snart er helt på toppen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.