Parat til start - NU ta'r det fart!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Ja de gør
Ja , hun har kunnet komme baglæns de sidste to måneder :b I starten på maven og nu på alle 4 :b Så det går da den rigtige vej .. Eller .. Du ved hvad jeg mener

Hahaha ;D Det går den forkerte vej .. det kommer sgu nok liige om lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

TineA

MissChrista skriver:

Hepper på ham  .. Mon ikk det kommer inden længe (:

Haha, næeh det tror jeg ikke Han har ikke travlt! Han kan faktisk ikke meget andet end at sidde, trække sig frem og .. SPISE! Lettere frustrerende ..

Anmeld

18. august 2011

Mor Christa

W.. skriver:

Haha, næeh det tror jeg ikke Han har ikke travlt! Han kan faktisk ikke meget andet end at sidde, trække sig frem og .. SPISE! Lettere frustrerende ..

Arh - alle børn er jo forskellige og tager tingene i sit eget tempo Lige pudselig skal du rende rundt over det hele efter ham fordi han laver ulykker som han ikke må .. Nyd freden lidt endnu

Anmeld

18. august 2011

merle2010

min datter kravlede da hun var 12 mdr... nu som 15 mdr går hun næsten weee

Anmeld

19. august 2011

AdamsMor

Hvor er han bare sød!

Min søn er fra november 2009 og begyndte at skubbe sig frem i juli 2010, men  ku først kravle rigtigt i september 2010.

Anmeld

19. august 2011

anmaj

min ældste kravlede først da han var 11 mdr. men han trak sig frem i armene allerede fra ca. 6 mdr.. og glæder mig til at se hvor hurtigt det går med nummer to (der er 3 mdr nu)...

Anmeld

19. august 2011

K&S

alberts mor<3 skriver:

kan jeg godt forstå det nogle dejlige lårbasser han har (:

Anton fandt den endelige teknik, da han var 10 måneder og 3 dage  - dagen inden han startede i DP

Anmeld

19. august 2011

Bas

Min pige var lidt over 6 måneder da hun kravlede, nu er hun 10 måneder og en uge gammel og kan stå selv uden at holde nogen steder.

Anmeld

19. august 2011

LISBETH:-)

For det første hvor er han bare virkelig virkelig sød man bliver da helt blød om hjertet

Og så til det du spørg om min den store hun kravlede aldrig hun gumpede sig frem på numsen kan faktisk ikke huske hvor gammel hun var da hun begyndte på det, men hun var dælme heller ikke ret gammel, men hun gik så også da hun var 8 mdr.

Den yngste kravlede som 11 mdr og gik for første gang for et par dage siden og hun er snart 15 mdr.

Anmeld

19. august 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

Ja.. Min "bette" søn kravler sgu :0) .. Han har i 1½ måned været oppe på alle 4 og hn har bakket en smule .. men i forgårs fandt han ud af hvordan man kravler - og nu kravler han jo huset rundt hele tiden Man skal satme være vågen!!
ISÆR når han kravler efter noget. F.eks. hunden eller hundens vandskål i køkkenet eller ledningerne i stuen.. PUHA det går stærkt
Han smuttede da også lige ud i gangen i morges og væltede kurven ;D (her er også vedlagt dokumentation derpå )
Kan slet ikke forstå at han kravler - har gået LÆNGE og ventet på at han altså snart skulle begynde at kravle!!
Nu gør han (: 8 måneder.. det er vel meget normalt, eller?

Hvornår kravlede jeres??
(afstemning vedlagt (; )

I får også lige lidt billeder med, selvom man iikke kan se på billederne at han kravler hehe!

Åhåh... Her er Isabella så småt begyndt at finde ud af at rykke armene med - men det fungerer ikke lige efter hensigten hehe. Hun kan finde ud af at kravle i vores seng, men ikke på vores parketgulv. Hun er snart 10 mrd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.