Parat til start - NU ta'r det fart!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

miinimeal

MissChrista skriver:

Hehe, ja.. jeg er nu også ret vild med ham Er vildt stolt..
Ah, det er da også flot, 7 mdr ..

kan jeg godt forstå det nogle dejlige lårbasser han har (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Mor Christa

alberts mor<3 skriver:

kan jeg godt forstå det nogle dejlige lårbasser han har (:

hehehe, ja. han er jo ikke bette Vi kan nemt klare en sygdom der måtte være en uges tid herhjemme uden føde haha

Anmeld

18. august 2011

miinimeal

MissChrista skriver:

hehehe, ja. han er jo ikke bette Vi kan nemt klare en sygdom der måtte være en uges tid herhjemme uden føde haha

haha det fantastisk, min søn er bare så lang og spinkel gid han havde lidt mere fedt på lårene, elsker det(:

Anmeld

18. august 2011

Mor Christa

alberts mor<3 skriver:

haha det fantastisk, min søn er bare så lang og spinkel gid han havde lidt mere fedt på lårene, elsker det(:

Hehe.. ja det er nú også dejligt

Anmeld

18. august 2011

Loa

Ha ha hvor er han skøn

De øvelser på billed 3, lavede min Isabella også konstant, lige ind til hun fandt ud af teknikken med at kravle.....

Anmeld

18. august 2011

miinimeal

MissChrista skriver:

Hehe.. ja det er nú også dejligt

meget(:

Anmeld

18. august 2011

Zafir

Jeg har stemt 6 mrd, fordi Idun møflede rundt da hun var 4 mrd og kravlede på alle 4 da hun var 6 mrd.

Men jeg har ikke stemt for Frigg, for hun har jo IKKE haft travlt med nooooget som helst i hele verdenen. Så hun er først nu, her i weekenden 11½ mrd gammel begyndt at kravle hehe Så der er stor forskel på mine skønne piger.

Anmeld

18. august 2011

Mor Christa

Zafir skriver:

Jeg har stemt 6 mrd, fordi Idun møflede rundt da hun var 4 mrd og kravlede på alle 4 da hun var 6 mrd.

Men jeg har ikke stemt for Frigg, for hun har jo IKKE haft travlt med nooooget som helst i hele verdenen. Så hun er først nu, her i weekenden 11½ mrd gammel begyndt at kravle hehe Så der er stor forskel på mine skønne piger.

Hehe, ja jeg læste godt dit indlæg Det er skønt.. På den andenside, så er der sgu mere arbejde i dem nu, må man sige haha..
Hold da op.. 4 mdr, det var da godt nok flot. Skønt med én der vil frem i verdenen

Anmeld

18. august 2011

morethanperfect

Hvor er han dejlig Oscar kravlede da han var 6 mdr.. Lige to dage før han ble 7 mdr.

Anmeld

18. august 2011

Maja_4000

Caroline kravler ikke endnu - Men hun øver ihærdigt Tror snart den er der :b Hun skal bare lige finde ud af at flytte armene også :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.