Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja.. Min "bette" søn kravler sgu :0) .. Han har i 1½ måned været oppe på alle 4 og hn har bakket en smule .. men i forgårs fandt han ud af hvordan man kravler - og nu kravler han jo huset rundt hele tiden Man skal satme være vågen!!ISÆR når han kravler efter noget. F.eks. hunden eller hundens vandskål i køkkenet eller ledningerne i stuen.. PUHA det går stærkt Han smuttede da også lige ud i gangen i morges og væltede kurven ;D (her er også vedlagt dokumentation derpå )Kan slet ikke forstå at han kravler - har gået LÆNGE og ventet på at han altså snart skulle begynde at kravle!!Nu gør han (: 8 måneder.. det er vel meget normalt, eller?Hvornår kravlede jeres??(afstemning vedlagt (; )I får også lige lidt billeder med, selvom man iikke kan se på billederne at han kravler hehe!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
EJ hvor irriterende.. Der gik da lige fuck i afstemningen.. Der skulle have æret til 12 mdr og derover og "Andet" .. nå, men jer der KAn stemme - bare gør det, jer der ikke kan må bare skrive en kommentar om hvornår jeres kunne kravkle SORRY
gud hvor er han køn
Min dreng kravlede da han var ca. 8 mdr. og min datter kravlede da hun var var 15 mdr.
MoarHvidovre skriver: Min dreng kravlede da han var ca. 8 mdr. og min datter kravlede da hun var var 15 mdr.
Babyklar skriver: gud hvor er han køn
hihi, mange tak
Nå, jamen herregud .- så er der jo meget forskel fra barn til barn Så er min måske normal alligevel heehe
orrrrg hvor er han bare dejlig(; perfekt størrelse(;
og han er da bare sej(;
min søn kravlede da han var 7 mdr(:
alberts mor<3 skriver: orrrrg hvor er han bare dejlig(; perfekt størrelse(; og han er da bare sej(; min søn kravlede da han var 7 mdr(:
Hehe, ja.. jeg er nu også ret vild med ham Er vildt stolt..Ah, det er da også flot, 7 mdr ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128