Hvilken barnevogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

chael

Dinsen skriver:

Hejsa... 

Hold da op, der er jo så mange forskellige, både design og ikke mindst pris... Men  hvilken en skal man dog vælge?? 

Ved godt der er mange forskellige holdninger til dette, det er der jo næsten altid, men derfor kan det jo netop være rart at høre lidt forskelligt ;-)

Dejlig dag til jer!

Da jeg ventede min datter, købte vi en emmaljunga, big Star supreme, helt fra ny. Den lå sønnen så også i.

Denne her gang har vi så valgt en Odder.

Har valgt Odder zip, med x-Dream stel og den er for mig, DRØMME barnevognen. Glæder mig SÅ meget til at få den hjem.

Skulle jeg vælge mellem de 2, så klart odderen. Den er utrolig lækker og fedt dessign, dog er det også en hamper pris.

*Camilla 34+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Dinsen

Dejligt man får gode råd her på siden, Tak for det 

ser ud til EmmeJunger falder i manges smag, så den må man heller lige få set på engang når den tid kommer 

Anmeld

19. august 2011

Leneur

Baby_girl2011 skriver:

vi har købt en Condor.. glæder mig helt til at komme ud og trille med den.. :-)

De er også gode og har et dejligt langt liggemål. Vi har godt nok arvet efter en kusine, så en ældre model men er fuldt ud tilfreds og kører stadig som en drøm.

Anmeld

30. august 2011

Giraffen

Dinsen skriver:

Hejsa... 

Hold da op, der er jo så mange forskellige, både design og ikke mindst pris... Men  hvilken en skal man dog vælge?? 

Ved godt der er mange forskellige holdninger til dette, det er der jo næsten altid, men derfor kan det jo netop være rart at høre lidt forskelligt ;-)

Dejlig dag til jer!

Vi har hældt meget mellem Emmaljunge og Odder

Det der fik os overbevist var at vi regner med at skulle ha mere end et-to barn og så siges det at Emmaljunga'en kan hænge med røven når den bliver slidt - det problem skulle man 100% kunne undgå ved Odder (og næsten som den eneste vogn).

Vi overvejede også kombi, men da jeg er sat til slutningen af marts, så ville vi løbe ind i problemer til næste vinter når der skal soves ude og kombiliften måske er for kort (den er mindre end i barnevogne)

Vi prøvede også en Teutunia (staves) med drejehjul foran - FANTASTISK! at styre med, men vi vil gerne ku gå ture i skoven og så ville det ikke være så godt med de små hjul

Alt i alt har vi været mange igennem og er blevet enige om en Odder Zip. Det blir ca 11.000 med lift+madreas+regnslag+myggenet osv - så er der serviceeftersyn de første par år og vi ved vi har en vogn, der kører som ny ved alle børnene. 

Så her kigger vi slet ikke på hvad der er 'flottest' men hvad der har den bedste kvalitet på lang sigt og hvor let den er at navigere med, klappe sammen, pris på reservedele osv.

Vi smuttede en tur i Babysam og prøvede nogle barnevogne det var en stor hjælp og selvom jeg kun er 10+6 er det rart nok at få den krydset af listen, så når det nærmer sig og vi har 1000 andre ting at beslutte så har vi besluttet det dyreste køb på forhånd

Sikke en smøre jeg fik lavet, håber du kan hitte hoved og hale i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.