Dinsen skriver:
Hejsa...
Hold da op, der er jo så mange forskellige, både design og ikke mindst pris... Men hvilken en skal man dog vælge??
Ved godt der er mange forskellige holdninger til dette, det er der jo næsten altid, men derfor kan det jo netop være rart at høre lidt forskelligt ;-)
Dejlig dag til jer!
Vi har hældt meget mellem Emmaljunge og Odder
Det der fik os overbevist var at vi regner med at skulle ha mere end et-to barn og så siges det at Emmaljunga'en kan hænge med røven når den bliver slidt - det problem skulle man 100% kunne undgå ved Odder (og næsten som den eneste vogn).
Vi overvejede også kombi, men da jeg er sat til slutningen af marts, så ville vi løbe ind i problemer til næste vinter når der skal soves ude og kombiliften måske er for kort (den er mindre end i barnevogne)
Vi prøvede også en Teutunia (staves) med drejehjul foran - FANTASTISK! at styre med, men vi vil gerne ku gå ture i skoven og så ville det ikke være så godt med de små hjul
Alt i alt har vi været mange igennem og er blevet enige om en Odder Zip. Det blir ca 11.000 med lift+madreas+regnslag+myggenet osv - så er der serviceeftersyn de første par år og vi ved vi har en vogn, der kører som ny ved alle børnene.
Så her kigger vi slet ikke på hvad der er 'flottest' men hvad der har den bedste kvalitet på lang sigt og hvor let den er at navigere med, klappe sammen, pris på reservedele osv.
Vi smuttede en tur i Babysam og prøvede nogle barnevogne det var en stor hjælp og selvom jeg kun er 10+6 er det rart nok at få den krydset af listen, så når det nærmer sig og vi har 1000 andre ting at beslutte så har vi besluttet det dyreste køb på forhånd 
Sikke en smøre jeg fik lavet, håber du kan hitte hoved og hale i det 
Anmeld