Hvilken barnevogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Camulla

Jeg har kun haft en Trille og den kan jeg i hvert fald IKKE anbefale! Af klapvogn havde jeg Brio Happy, den var jeg glad for, dog punkterede den tit Men der findes jo helsigvis forskellige slags hjul til...

Det jeg vil tænke over til næste gang er bremsen. Det skal helt klart ikke være sådan en hvor man løfter hele vognen op i den ene ende, for at låse den. Det skal være nemmere, dog findes disse bremser på størstedelen af barnevogne

Jeg kunne tænke mig en Emma Ljunga til den næste, har også hørt at de holder rigtig godt og at de næsten er rustfrie  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

banditten2011

Dinsen skriver:

Hejsa... 

Hold da op, der er jo så mange forskellige, både design og ikke mindst pris... Men  hvilken en skal man dog vælge?? 

Ved godt der er mange forskellige holdninger til dette, det er der jo næsten altid, men derfor kan det jo netop være rart at høre lidt forskelligt ;-)

Dejlig dag til jer!

jeg har os valgt en emmaljunga big star supreme.. og glæder mig meget til at komme ud og trille med den

Anmeld

18. august 2011

Camillakn

Dinsen skriver:

Hejsa... 

Hold da op, der er jo så mange forskellige, både design og ikke mindst pris... Men  hvilken en skal man dog vælge?? 

Ved godt der er mange forskellige holdninger til dette, det er der jo næsten altid, men derfor kan det jo netop være rart at høre lidt forskelligt ;-)

Dejlig dag til jer!

Vi har valgt Silver cross Kensington, de er så guddommelig smukke. 
Så kan jeg godt lide tanken om at min vogn ikke ligner alle andres, kan godt lide at skille mig lidt ud fra mængden. Men emmaljunge og odder er sikkert rigtig gode vogne, det er så bare det alle andre os har.

Men ja, køb den du er forelsket i

Silver cross er ikke så ergonomiske og bla bla bla. Men hvis man alligevel skal have en lift. og så er det jo bare at investere i en god madras  

Anmeld

18. august 2011

<3

Klart simo!!

Anmeld

18. august 2011

CKH

banditten2011 skriver:

jeg har os valgt en emmaljunga big star supreme.. og glæder mig meget til at komme ud og trille med den

Hvad måtte du give for din Emmaljunga big star supreme? Og hvad var det inklusiv?

Anmeld

18. august 2011

Levi&LilysMor

Vi har købt en Odder med X-dream stel den synes vi var meget flot og passer til os hvert fald

Anmeld

18. august 2011

banditten2011

CKH skriver:

Hvad måtte du give for din Emmaljunga big star supreme? Og hvad var det inklusiv?

selve barnevognen kostede 6800kr

liften koster 1200kr

pusletaske koster 700kr mener jeg

Anmeld

18. august 2011

CKH

banditten2011 skriver:

selve barnevognen kostede 6800kr

liften koster 1200kr

pusletaske koster 700kr mener jeg

Okay. Det var også deromkring jeg havde regnet med. Er helt vild med Emmaljunga. Men de kan også fås med forskellige stel og hjul og sådan, kan de ikke?

Nu er der laang tid til vi skal have bernevogn, men det skader jo ikke at undersøge tingene

Anmeld

18. august 2011

banditten2011

CKH skriver:

Okay. Det var også deromkring jeg havde regnet med. Er helt vild med Emmaljunga. Men de kan også fås med forskellige stel og hjul og sådan, kan de ikke?

Nu er der laang tid til vi skal have bernevogn, men det skader jo ikke at undersøge tingene

jo et gammel dags stel og et letvægtstel som hedder Uniq men syntes ikk det var så robust så jeg har valgt det gammel dags

Anmeld

18. august 2011

Baby_girl2011

vi har købt en Condor.. glæder mig helt til at komme ud og trille med den.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.