Hvilken barnevogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.916 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Dinsen

Hejsa... 

Hold da op, der er jo så mange forskellige, både design og ikke mindst pris... Men  hvilken en skal man dog vælge?? 

Ved godt der er mange forskellige holdninger til dette, det er der jo næsten altid, men derfor kan det jo netop være rart at høre lidt forskelligt ;-)

Dejlig dag til jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

AndreasMor84

Den DU synes er pæn

Anmeld

17. august 2011

Gry91

Dinsen skriver:

Hejsa... 

Hold da op, der er jo så mange forskellige, både design og ikke mindst pris... Men  hvilken en skal man dog vælge?? 

Ved godt der er mange forskellige holdninger til dette, det er der jo næsten altid, men derfor kan det jo netop være rart at høre lidt forskelligt ;-)

Dejlig dag til jer!

Uh jeg følger lige lidt med her

er selv meget i tvivl om hvilken jeg skal investere i, er meget til emmaljunga men har også kigget lidt på dem fra flip-flap.dk 

Men følger med 

Anmeld

17. august 2011

Nitz - <3 David

Jeg har lige købt en Emmaljunga Big Star Supreme.. Jeg syns de har rigtig mange flotte design.. Og jeg har hørt at de holder super godt.. Og har mange gode egenskaber.. bl.a termobund med ventiler man kan stille.. så der kan komme luft ind på de varme sommerdage..

Anmeld

18. august 2011

Mona_Larsen

Der er ingen tvivl Emma junga - den holder bare

Anmeld

18. august 2011

henh01

Emmaljunga og så ville jeg klart vælge en kombi med drejehjul foran Vi har lige købt en klapvogn med drejehjul og sikke en fornøjelse at køre med

Anmeld

18. august 2011

MigSS

Dinsen skriver:

Hejsa... 

Dejlig dag til jer!

min ligger inde i mine billeder, der står den dog til salg, men har valgt selv at beholde den, fordi jeg synes det er utrolig flot og kun har været brugt 14 dage, da min svigermors søn ikke ville ligge i den det samme med tremmesengen

Men det jo smag og behag

Anmeld

18. august 2011

DenLykkelige

www.flip-flap.dk - Elsker Boston modellen!

Anmeld

18. august 2011

MigSS

Dinsen skriver:

Hejsa... 

Dejlig dag til jer!

af mærket Trille

Anmeld

18. august 2011

Miia90

Vi har valgt en emmajunga big city - Den har bare et super lækkert design, let at hører med er ikk tung og nem og lukke helt sammen da det hele er på klik system

Mia 27+6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.