Hvor køber du tøj på nettet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2009

LotteN

Eva skriver:

Hihi.....problemer er jo kun hvis man selv synes det, ikke...smiler- nej, jeg indhenter mange mange år nu....flyttede i hus da jeg var 19 år og først nu kan jeg købe det jeg ønsker mig og vil...

man lever jo også kun en gang... men jeg tror nu godt jeg kunne finde nogle lidt andre ting og bruge pegnene på end lige et par sko hverdag - måske en rejse sydpå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Honningblomst

mcm skriver:

Puha det lyder dyrt men lækkert handler dog stort set aldrig på nettet da jeg gerne vil røre og prøve først..

Hvor køber du sko på nettet og hvilke slags er det du køber?

Nu er det bestemt ikke de dyre sko...nyder dog at købe de dyre når de er sat ned...så det er alt muligt jeg køber...hvad jeg kan lide..det meste høje, da jeg er en lille bred en, så pynter det at komme op i højden...
Kan ikke lige huske hvad den side hed, en min veninde havde fundet, ellers har jeg kun købt så jeg kunne prøve, så spændende om det bliver en succes...
Knus..

Anmeld

8. januar 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

man lever jo også kun en gang... men jeg tror nu godt jeg kunne finde nogle lidt andre ting og bruge pegnene på end lige et par sko hverdag - måske en rejse sydpå

Nu køber jeg ikke hverdag...smiler- og rejser er der bestemt også råd til....men jeg hverken ryger eller drikker eller har et hus der koster penge...så det er nu det skal nydes, har aldrig haft så mange penge kun til mig....ironisk at skulle være selv før der er råd....men jeg elsker at shoppe sko og tøj....og undertøj...
Knus..

Anmeld

8. januar 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Nej hvor vildt Eva....har du virkelig så meget fodtøj??

Jeg har 3 par støvler, 4 par sandaler, 1 par løbesko, 2 par højhælede pæne sko....det var vist det, i alt 10 par sko. Og det syntes jeg er meget!!!

Jeg har aldrig været så vild med at købe sko, fordi jeg har nogle brede fødder, skal bruge en stor størrelse (41-42), og næsten alle sko klemmer på min lilletå.
Jeg er nødt til at købe mest Ecco, fordi der er mest plads til min lilletå

Lone

Ja...jeg var også lidt overrasket....og der er proppet på mine skoreoler-griner- men jeg nyder alle mine skønne smukke praktiske sko og støvler...
Knus..

Anmeld

8. januar 2009

LotteN

Eva skriver:

Nu køber jeg ikke hverdag...smiler- og rejser er der bestemt også råd til....men jeg hverken ryger eller drikker eller har et hus der koster penge...så det er nu det skal nydes, har aldrig haft så mange penge kun til mig....ironisk at skulle være selv før der er råd....men jeg elsker at shoppe sko og tøj....og undertøj...
Knus..

jamen så er det sandelig også bare om og gøre det.... lyder bare så vildt med 67 sko - jeg tror jeg er heldig, hvis jeg kan tælle 15 par
så alle de aflagte dem sender du bare til viborg - hvis det er str 37/38 altså...tihi

Anmeld

8. januar 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

jamen så er det sandelig også bare om og gøre det.... lyder bare så vildt med 67 sko - jeg tror jeg er heldig, hvis jeg kan tælle 15 par
så alle de aflagte dem sender du bare til viborg - hvis det er str 37/38 altså...tihi

Desværre har jeg ikke så lille og fin en fod...men ellers skulle du nok få dem..smiler. Har lige smidt 5 par støvler ud for at få plads til de nye...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.