Hvor køber du tøj på nettet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
25 svar
0 synes godt om
8. januar 2009

Honningblomst

og ikke til børnene men til dig??
Jeg tror jeg vil shoppe lidt i aften, nu jeg ikke har tid til at gå ud og gøre det om dagen...har lavet mig et nytårsforsæt der hedder et par sko eller støvler om ugen hele året...så skal jo virkelig tage mig sammen...har købt tre par indtil nu..-griner-
Knus og glæder mig til en masse gode link...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

og ikke til børnene men til dig??
Jeg tror jeg vil shoppe lidt i aften, nu jeg ikke har tid til at gå ud og gøre det om dagen...har lavet mig et nytårsforsæt der hedder et par sko eller støvler om ugen hele året...så skal jo virkelig tage mig sammen...har købt tre par indtil nu..-griner-
Knus og glæder mig til en masse gode link...

Det kunne godt være du skulle købe et seperat hus til dine sko så

Anmeld

8. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Det kunne godt være du skulle købe et seperat hus til dine sko så

Det var da en fantastisk idé....har et skur i baghaven, der kunne de jo bo-smiler

Anmeld

8. januar 2009

EliasNoah

Hej Eva,

Jeg handler på

Nelly.com
Smartgirl.dk
Lagersalg.nu
styledelux.com
Prinsessebutikken har også tit nogle fede ting til voksne.

God jagt

Knus Camilla

Anmeld

8. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Det var da en fantastisk idé....har et skur i baghaven, der kunne de jo bo-smiler

Ja bare lige en masse hylder op og lidt varme ind så de ikke er så kolde og komme ned i hver gang Luksus til sko

Anmeld

8. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Ja bare lige en masse hylder op og lidt varme ind så de ikke er så kolde og komme ned i hver gang Luksus til sko

Er faktisk både isoleret og hylder derude...men så mangler jeg et sted til alt det...så kan garagen bruges men hvad så med legetøjet-griner- større hus til Eva..

Anmeld

8. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Er faktisk både isoleret og hylder derude...men så mangler jeg et sted til alt det...så kan garagen bruges men hvad så med legetøjet-griner- større hus til Eva..

Det bliver nok den løsning du bliver nød til at vælge med en ekstra tilbygning til så du sikker på der er plads åhh Eva du har et sko problem griner

Anmeld

8. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Det bliver nok den løsning du bliver nød til at vælge med en ekstra tilbygning til så du sikker på der er plads åhh Eva du har et sko problem griner

Ja, mon det er det jeg har sat istedet for at spise for meget-griner

Anmeld

8. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Ja, mon det er det jeg har sat istedet for at spise for meget-griner

Det så os en bedre ting at gøre for kroppen Men sko er jo os godt havet et seriøst problem da jeg arbejdet i sko butik der kunne jeg os bruge en tilbygning... Men glæder mig til at høre hvor mange sko du har fået skrævet sammen når januar udsalget er ovre hvor mange par har du? altså ialt?

Anmeld

8. januar 2009

lonemus

Jeg handler hos H&M.com og bonaparte.dk...mener også friendtex har en hjemmeside!!!

Lone - som vist har fået shoppet rigeligt i denne måned, dog kun til børnene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.