Hvor køber du tøj på nettet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Det så os en bedre ting at gøre for kroppen Men sko er jo os godt havet et seriøst problem da jeg arbejdet i sko butik der kunne jeg os bruge en tilbygning... Men glæder mig til at høre hvor mange sko du har fået skrævet sammen når januar udsalget er ovre hvor mange par har du? altså ialt?

Ja, mon ikke det er sundere...fedt at arbejde i en skobutik, jeg ville gå så meget amok....hvor mange par jeg har med støvler, sko og sandaler eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Ja, mon ikke det er sundere...fedt at arbejde i en skobutik, jeg ville gå så meget amok....hvor mange par jeg har med støvler, sko og sandaler eller??

Ja det var os fedt ha ha men det var min farfars butik så der var jo klart nogen fordele ved det og inden jeg begynde og arbejde der, der sagde han altid til mig hver 10 gang du kommer og besøger mig får du et bar gratis sko, jamen hvor svært er det lige og gå 10 gange rundt om trianglen ikke særlig svært så på den måde fik jeg tit gratis sko da jeg var mindre

Ja ALT hvad der kan tages på føder ud over strømpe, sutsko og træsko hi hi

Anmeld

8. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Ja det var os fedt ha ha men det var min farfars butik så der var jo klart nogen fordele ved det og inden jeg begynde og arbejde der, der sagde han altid til mig hver 10 gang du kommer og besøger mig får du et bar gratis sko, jamen hvor svært er det lige og gå 10 gange rundt om trianglen ikke særlig svært så på den måde fik jeg tit gratis sko da jeg var mindre

Ja ALT hvad der kan tages på føder ud over strømpe, sutsko og træsko hi hi

Må sgu have været dejligt-griner-
jamen jeg har kun 67 par, men det der er lidt voldsomt er at det kun er 5 af parene jeg havde med da jeg flyttede ind her for 1 år og 9 mdr. siden....så jeg havde lige lidt jeg skulle indhente. Dengang jeg boede med min x, der var det ikke lige første priotet, men hold op det er skønt at have fået denne helt fantastiske overfladiske interesse-griner-

Anmeld

8. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

jamen jeg har kun 67 par, men det der er lidt voldsomt er at det kun er 5 af parene jeg havde med da jeg flyttede ind her for 1 år og 9 mdr. siden....så jeg havde lige lidt jeg skulle indhente. Dengang jeg boede med min x, der var det ikke lige første priotet, men hold op det er skønt at have fået denne helt fantastiske overfladiske interesse-griner-

Griner nåå kun 67 par jamen så der jo ikke lang vej til de 100 det inden året er omme griner... ja det er lidt vild der har været et behov der skulle dækkes der Man glemmer os tit at forkæle sig selv når man er i forhold så kan godt forstå dig... men skuffet over du ikke er på de 100 griner højt...

Anmeld

8. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Griner nåå kun 67 par jamen så der jo ikke lang vej til de 100 det inden året er omme griner... ja det er lidt vild der har været et behov der skulle dækkes der Man glemmer os tit at forkæle sig selv når man er i forhold så kan godt forstå dig... men skuffet over du ikke er på de 100 griner højt...

Ja, det er sgu også dårligt...men inden året er omme, så er jeg helt sikker over...har lige bestilt fire par i dag-griner

Anmeld

8. januar 2009

Honningblomst

Tusind tak for alle jeres gode tøj-sider...jeg vil fluks brænde en masse penge af..
Knus..

Anmeld

8. januar 2009

lonemus

Eva skriver:

Nej hvor vildt Eva....har du virkelig så meget fodtøj??

Jeg har 3 par støvler, 4 par sandaler, 1 par løbesko, 2 par højhælede pæne sko....det var vist det, i alt 10 par sko. Og det syntes jeg er meget!!!

Jeg har aldrig været så vild med at købe sko, fordi jeg har nogle brede fødder, skal bruge en stor størrelse (41-42), og næsten alle sko klemmer på min lilletå.
Jeg er nødt til at købe mest Ecco, fordi der er mest plads til min lilletå

Lone

Anmeld

8. januar 2009

LotteN

Eva skriver:

og ikke til børnene men til dig??
Jeg tror jeg vil shoppe lidt i aften, nu jeg ikke har tid til at gå ud og gøre det om dagen...har lavet mig et nytårsforsæt der hedder et par sko eller støvler om ugen hele året...så skal jo virkelig tage mig sammen...har købt tre par indtil nu..-griner-
Knus og glæder mig til en masse gode link...

jamen eva du har virkelig et problem hvad angår sko og støvler - har du været ved lægen emd det - jeg tro det er en meget farlig sygdom den der

Anmeld

8. januar 2009

mcm

Eva skriver:

og ikke til børnene men til dig??
Jeg tror jeg vil shoppe lidt i aften, nu jeg ikke har tid til at gå ud og gøre det om dagen...har lavet mig et nytårsforsæt der hedder et par sko eller støvler om ugen hele året...så skal jo virkelig tage mig sammen...har købt tre par indtil nu..-griner-
Knus og glæder mig til en masse gode link...

Puha det lyder dyrt men lækkert handler dog stort set aldrig på nettet da jeg gerne vil røre og prøve først..

Hvor køber du sko på nettet og hvilke slags er det du køber?

Anmeld

8. januar 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

jamen eva du har virkelig et problem hvad angår sko og støvler - har du været ved lægen emd det - jeg tro det er en meget farlig sygdom den der

Hihi.....problemer er jo kun hvis man selv synes det, ikke...smiler- nej, jeg indhenter mange mange år nu....flyttede i hus da jeg var 19 år og først nu kan jeg købe det jeg ønsker mig og vil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.