KaLee skriver:
Det var da en herlig tråd lige at læse..
Min søn skal opereres i næste måned - den ene testikel er ikke faldet på plads endnu.. Og nu indrømme - tankerne er begyndt at melde sig.
Han er så lidt ældre end din søn... 2,5 år når operationen skal være (hurra for ventelister som er alt for lange).
Plejer at være rimelig cool omkring sådan noget, men... ja, tror jeg ender med at stortude den dag.. og aner ikke endnu om hans far er med eller ej....
Ja, man gør si en masse bekymringer, men jeg har faktisk aldrig hørt om nogen, hvor det er gået galt under operationen, men når det er det dyrebareste i ens verden, så bliver man jo nervøs 
Jeg synes det gik fint, og Daniel løb bare rundt på gangen og stuen og legede i sit hospitalstøj, indtil det var tid. Ikke én gang spurgte han efter mad eller vand 
Det var først da vi kom ned på opereationsstuen og jeg så hvordan han kæmpede mod masken, at jeg ikke kunne holde det ud. De sagde at han ikke ville kunne huske det bagefter, men han ville ikke i nærheden af masken, og ville bestemt ikke have den med hjem
Så noget må han jo kunne huske.
Man kan kun trøste sig selv med, at det er nogle indgreb som de laver mange gange i løbet af året, og det dygtige læger vi har 
Anmeld