Min søn er blevet opereret i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Tusind tak
Han er bare så god. I dag har han kun sagt av én gang, da han fik lavet en mærkelig bevægelse da han hoppede rundt, og virker overhovedet ikke plaget af det

Hvor er det godt...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

ønskebørn74

Nessie skriver:

Taak

Han er bare super sej
Han har intet smertestillede fået siden vi var på sygehuset i går, og han kravler rundt på mig, render og leger og er bare glad Jeg synes det er hlet fantastisk, havde jo regnet med at skulle sidde og læse bøger og lægge puslespil med ham i de her dage, men det gider han ikke

Hold da op, han er da i hvert fald ikke pivet!!!

Anmeld

21. august 2011

eElak

Det var da en herlig tråd lige at læse.. 

Min søn skal opereres i næste måned - den ene testikel er ikke faldet på plads endnu.. Og nu indrømme - tankerne er begyndt at melde sig. 

Han er så lidt ældre end din søn... 2,5 år når operationen skal være (hurra for ventelister som er alt for lange).

Plejer at være rimelig cool omkring sådan noget, men... ja, tror jeg ender med at stortude den dag.. og aner ikke endnu om hans far er med eller ej....  

Anmeld

21. august 2011

Nessie

KaLee skriver:

Det var da en herlig tråd lige at læse.. 

Min søn skal opereres i næste måned - den ene testikel er ikke faldet på plads endnu.. Og nu indrømme - tankerne er begyndt at melde sig. 

Han er så lidt ældre end din søn... 2,5 år når operationen skal være (hurra for ventelister som er alt for lange).

Plejer at være rimelig cool omkring sådan noget, men... ja, tror jeg ender med at stortude den dag.. og aner ikke endnu om hans far er med eller ej....  

Ja, man gør si en masse bekymringer, men jeg har faktisk aldrig hørt om nogen, hvor det er gået galt under operationen, men når det er det dyrebareste i ens verden, så bliver man jo nervøs

Jeg synes det gik fint, og Daniel løb bare rundt på gangen og stuen og legede i sit hospitalstøj, indtil det var tid. Ikke én gang spurgte han efter mad eller vand

Det var først da vi kom ned på opereationsstuen og jeg så hvordan han kæmpede mod masken, at jeg ikke kunne holde det ud. De sagde at han ikke ville kunne huske det bagefter, men han ville ikke i nærheden af masken, og ville bestemt ikke have den med hjem Så noget må han jo kunne huske.

Man kan kun trøste sig selv med, at det er nogle indgreb som de laver mange gange i løbet af året, og det dygtige læger vi har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.