Min søn er blevet opereret i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.132 visninger
33 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Nessie

Daniel har siden han blev født haft et vandbrok. Det blev opdaget da han var 3 mdr. gammel, og nu er han blevet opereret for det, 22 mdr. gammel.

I følge lægen, skulle han nok være opereret før, men sådan skulle det åbenbart ikke være.

Men det gik rigtig godt. Mor og far var selvfølgelig drøn-nervøse, og sad og kiggede på uret, indtil lægen kom

Vi blev fulgt op på overvågningsstuen, og dér var min lille dreng, puttet ind til en læge. Der sad vi så indtil han var vågen og ville have noget at drikke, så fik han en is, som han ikke rigtig kunne styre, men den gled fint ned og han var dejligt fedtet bagefter

Et par timer efter var han frisk og løb frem og tilbage og havde det sjovt, og kunne da også ligge på gulvet og hive i sine ben.
Han har bare taget det hele så flot, er begyndt at tage sig til såret og sige av en gang i mellem, når han har fået lavet en lidt voldsom bevægelse,

Og til sidst et par billeder fra i dag

Nå, det blev til lidt mange billeder, har lidt svært ved at begrænse mig, når det er Daniel

De sidste 2 billeder er ca- 3 1/2-4 timer efter operationen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

B&J

Ihh han er altså sådan en smuk dreng.. og hvor er han bare dygtig...

Anmeld

16. august 2011

Nessie

Ååååårrrrhhh hvor er du sød, tusind tak

Han har bare taget det hele så flot. Vi har fået noget smertestillende til ham, men lige nu virker det nu ikke som om han har behov for det. Han er glad og tilfreds

Anmeld

16. august 2011

MinNoah

Han ser virkelig ud til at klare det hele så flot! dygtig dreng

Anmeld

16. august 2011

Mca<3

Årh hvor er han dog kær   uhh det er så hårdt for forældrene når de små skal i narkose   godt det er overstået .

Anmeld

16. august 2011

Nessie

MinNoah skriver:

Han ser virkelig ud til at klare det hele så flot! dygtig dreng

Han har virkelig klaret det udover al forventning Jeg er så imponeret over ham

Anmeld

16. august 2011

Happiness

Puha må ikke være sjovt at bare vente på operationen var færdig! Men hvor var han dygtig! Og vildt at han var så frisk, så hurtigt efter!

Og sæt endelig mange billeder ind, han er jo smask lækker!

Anmeld

16. august 2011

Nessie

Mca<3 skriver:

Årh hvor er han dog kær   uhh det er så hårdt for forældrene når de små skal i narkose   godt det er overstået .

Tusind tak

Ja, det var ikke lige det sjoveste vi har prøvet. Tudede også lidt da jeg kom tilbage til farmanden, det var hårdt at se den lille mand kæmpe mod masken

Anmeld

16. august 2011

bullerbassen

Hvor er han sød - ser ud til han har klaret det i stiv arm.

Kan godt forstå I var nervøse - aldrig sjovt når de skal i narkose

Anmeld

16. august 2011

Mca<3

Nessie skriver:

Tusind tak

Ja, det var ikke lige det sjoveste vi har prøvet. Tudede også lidt da jeg kom tilbage til farmanden, det var hårdt at se den lille mand kæmpe mod masken

Helt vildt   jeg bryder mig slet ikke om at lægge nogen af mine børn i narkose , min mellemste blev lagt i narkose for 3 år siden da han var 13 , føj hvor jeg hylede ,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.