Min søn er blevet opereret i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Nessie

Happiness skriver:

Puha må ikke være sjovt at bare vente på operationen var færdig! Men hvor var han dygtig! Og vildt at han var så frisk, så hurtigt efter!

Og sæt endelig mange billeder ind, han er jo smask lækker!

Taaaak

Vi var lidt bekymrede da han begyndte at løbe frem og tilbage så kort efter operationen, men blev enige om, at han jo nok ville stoppe, når det gjorde ondt

Sygeplejerskerne spurgte et par gange om han ville have masken fra operationsstuen med hjem og lege med, og hver gang sagde han højt og tydeligt NEJ!
Den kunne han åbenbart huske som noget meget ubehageligt, han ville ikke engang i nærheden af den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Vial

Årrh, hvor er han dog vidunderlig. Smeltede helt ved det første billede.

Rigtig god bedring med ham.

Anmeld

16. august 2011

Happiness

Nessie skriver:

Taaaak

Vi var lidt bekymrede da han begyndte at løbe frem og tilbage så kort efter operationen, men blev enige om, at han jo nok ville stoppe, når det gjorde ondt

Sygeplejerskerne spurgte et par gange om han ville have masken fra operationsstuen med hjem og lege med, og hver gang sagde han højt og tydeligt NEJ!
Den kunne han åbenbart huske som noget meget ubehageligt, han ville ikke engang i nærheden af den

Det må heller ikke have været sjovt for ham. Det er jo svært for ham at forstå. Så klart han ikke ville have den med hjem!

Forstår godt i var urolige, man tænker jo at han lige skal hvile og det lige skal have lov til at hele før han skal rende rundt Men de små plejer jo at være gode til at mærke hvad de kan og ikke kan klare.

Det er nok værre med os voksne

Anmeld

16. august 2011

Nessie

bullerbassen skriver:

Hvor er han sød - ser ud til han har klaret det i stiv arm.

Kan godt forstå I var nervøse - aldrig sjovt når de skal i narkose

Tak

Han har også bare været så god hele dagen, bedre end en voksen ville have taget det, tror jeg

Det var kun da han skulle have masken på inde på operationsstuen at han græd, slog og panikkede en smule, men det var jo heldigvis hurtigt overstået, og nok værst for moren i sidste ende

Anmeld

16. august 2011

bullerbassen

Nessie skriver:

Tak

Han har også bare været så god hele dagen, bedre end en voksen ville have taget det, tror jeg

Det var kun da han skulle have masken på inde på operationsstuen at han græd, slog og panikkede en smule, men det var jo heldigvis hurtigt overstået, og nok værst for moren i sidste ende

De er som regle seje de små poder - de kan klare mere end man lige regner med - ofte er det os der er bekymret - de ved jo ikke rigtig hvad der skal ske..

Anmeld

16. august 2011

Nessie

Happiness skriver:

Det må heller ikke have været sjovt for ham. Det er jo svært for ham at forstå. Så klart han ikke ville have den med hjem!

Forstår godt i var urolige, man tænker jo at han lige skal hvile og det lige skal have lov til at hele før han skal rende rundt Men de små plejer jo at være gode til at mærke hvad de kan og ikke kan klare.

Det er nok værre med os voksne

Nej, vi kunne jo ikke forklare ham at det ikke var farligt, men ikke særlig rart for moren at være vidne til, vidste ikke helt hvad jeg skulle gøre af mig selv, og tudede i farmands arme bagefter (som jo så troede at noget var gået galt )

Vi spurgte lægen om vi skulle holde ham i ro, og hvornår han må komme i vuggestue igen, og han sagde, at vi bare skulle lade ham gøre som han ville, for man kan ikke fortælle de små at de skal sidde stille, og de sætter sig automatisk ned, når det begynder at gøre ondt, så leger de bare en stille leg i stedet for.
Så han for lov at løbe rundt, med bekymrede øjne i nakken

Jeg tror også helt klart at det er værst for voksne, vi tænker alt for meget over at det nok gør ondt, når jeg gør sådan eller sådan

Anmeld

16. august 2011

Nessie

bullerbassen skriver:

De er som regle seje de små poder - de kan klare mere end man lige regner med - ofte er det os der er bekymret - de ved jo ikke rigtig hvad der skal ske..

Det er de, og jeg synes bare han har været så god.

Han er kommet lidt sent i seng, fordi middagsluren først sluttede efter kl 16, og nu ligger han og snakker inde i sengen Sikkert med sin nye bamse, som han fik af sygehuset

Anmeld

16. august 2011

Nessie

Mca<3 skriver:

Helt vildt   jeg bryder mig slet ikke om at lægge nogen af mine børn i narkose , min mellemste blev lagt i narkose for 3 år siden da han var 13 , føj hvor jeg hylede ,,

Ja, det er helt klart værst for forældrene. Min kæreste sov ikke hele natten fordi han var så nervøs

Anmeld

16. august 2011

Nessie

KaMa skriver:

Årrh, hvor er han dog vidunderlig. Smeltede helt ved det første billede.

Rigtig god bedring med ham.

Ja, det grimme hospitalstøj kunne da heldigvis ikke ødelægge hans humør eller udstråling

Tusind tak

Anmeld

16. august 2011

bullerbassen

Nessie skriver:

Det er de, og jeg synes bare han har været så god.

Han er kommet lidt sent i seng, fordi middagsluren først sluttede efter kl 16, og nu ligger han og snakker inde i sengen Sikkert med sin nye bamse, som han fik af sygehuset

Åh så sød  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.