Yes tøser.. Vi er igang igen... Weeee..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Caroline86

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!.. Og lige over!!!.. Hvordan går det med nerverne???  For en super udtagning!!!!  

Jeg har det ikke skide godt. Jeg er super nervøs og virkelig bange for at få den samme ubehagelige oplevelse som sidste gang:-( Manden gør hvad han kan for at aflede mine tanker (vi var i biffen,da du ringede),men jeg synes bare slet ikke,at tiden går hurtig nok - jeg vil gerne have det overstået NU!! Kæmpe kram til dig:-)

Anmeld

15. august 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Jeg har det ikke skide godt. Jeg er super nervøs og virkelig bange for at få den samme ubehagelige oplevelse som sidste gang:-( Manden gør hvad han kan for at aflede mine tanker (vi var i biffen,da du ringede),men jeg synes bare slet ikke,at tiden går hurtig nok - jeg vil gerne have det overstået NU!! Kæmpe kram til dig:-)

ØV søde kæmpe krammer!!!!!!!

Kan godt forstå du er nervøs, men kan forsikre dig for at den ekstra morfin gør en stor forskel!!!!

Du er velkommen til at give mig et kald hvis du har lyst til at snakke om det!!!!!! Kæmpe krammer!!!!!!

Anmeld

15. august 2011

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

1000 tak sødeste!!!  Og wow hvor er du lækker på det nye profil billede!!!!!

Anmeld

15. august 2011

Caroline86

ønskebarn74 skriver:

1000 tak sødeste!!!  Og wow hvor er du lækker på det nye profil billede!!!!!

tak! der skulle ske noget nyt

Anmeld

15. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

God scanning og helt ny plan... Medicinen er hentet, en hel indkøbspose fuld.. .. Hold fast man, vi har næsten nået de 50.000 på ctr-B registeret...  

Er positiv og glæder mig vildt..

Så stork, nu må du kunne finde den rette adresse!!!

Knus og kram til jer alle sammen!!!

Starter med 225 enheder Gonal-F og 150mg hjertemagnyl.

Skal også have Orgalutran fra ca. 5. dagen. Efter ægoplægningen skal jeg fortsætte med hjertemagnyl. Derudover skal jeg have Crinone morgen og aften + pregnyl 3 gange også efter oplægningen...

JUHUUUU en dejlig update! Hvor er jeg glad på Jeres vegen, og nøøøøj hvor jeg hepper løs 

Anmeld

15. august 2011

Nessie

Hvor er det skønt

Sikke en cocktail af medicin du skal have, det må bestemt give bonus denne gang

Anmeld

15. august 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

ØV søde kæmpe krammer!!!!!!!

Kan godt forstå du er nervøs, men kan forsikre dig for at den ekstra morfin gør en stor forskel!!!!

Du er velkommen til at give mig et kald hvis du har lyst til at snakke om det!!!!!! Kæmpe krammer!!!!!!

Tak! Hvor er du bare sød:-) Jeg har ikke brug for at snakke om det lige nu - vil bare gerne tænke på alt muligt andet! Ellers tak sødeste:-) Krammer

Anmeld

16. august 2011

ønskebørn74

JUHUUUU en dejlig update! Hvor er jeg glad på Jeres vegen, og nøøøøj hvor jeg hepper løs 

Weeee.. 1000 tak søde!!!..

Er ikke til at skyde igennem!!!.. Og nøj hvor det bumler i stokkene!!!

Anmeld

16. august 2011

ønskebørn74

Nessie skriver:

Hvor er det skønt

Sikke en cocktail af medicin du skal have, det må bestemt give bonus denne gang

Ja, jeg er meget spændt på det!!!

Det bumler ihvertfald godt i stokkene allerede!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.