Yes tøser.. Vi er igang igen... Weeee..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

ønskebørn74

Jeg har det okay, er godt nok stadig øm og vildt oppustet lige pt.

Føler totalt med dig!!!!  Det er aldrig så godt efter ægudtagningen.. Synes det gør ØV ondt... Hepper på dine ægbasser!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

ønskebørn74

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har et yo yo liv - yo yo vægt pga. trøstespisning, yo yo energi og yo yo humør fordi alle andre er gravide - men ellers har jeg det meget godt 

Kender det for godt...  Hvornår skal i igang igen????

Anmeld

15. august 2011

Miss BananaHammock

ønskebarn74 skriver:

Kender det for godt...  Hvornår skal i igang igen????

Vi skal til samtale på mandag for at finde ud af hvad næste skridt er - men efter hvad sygeplejersken som jeg fik tid af, sagde så er det IVF ved næste cyklus. Kan dog høre på andre herinde at det ikke altid er lige let at få lov til at komme igang hvis der er mange andre og at man ligesom ved IUI kan blive bedt om at sidde over en omgang. Så nu må vi se. Håber vi kan nå 1 og måske 2 forsøg hvis vi er uheldige inden jul.

Anmeld

15. august 2011

Lisbeth1985

Hvor er det bare fantastisk sødeste!! NU er der en baby på vej til jer:-) BASTA!! Mange kram herfra

Anmeld

15. august 2011

metski83

Ønsker jer så meget held og lykke

Anmeld

15. august 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

God scanning og helt ny plan... Medicinen er hentet, en hel indkøbspose fuld.. .. Hold fast man, vi har næsten nået de 50.000 på ctr-B registeret...  

Er positiv og glæder mig vildt..

Så stork, nu må du kunne finde den rette adresse!!!

Knus og kram til jer alle sammen!!!

Starter med 225 enheder Gonal-F og 150mg hjertemagnyl.

Skal også have Orgalutran fra ca. 5. dagen. Efter ægoplægningen skal jeg fortsætte med hjertemagnyl. Derudover skal jeg have Crinone morgen og aften + pregnyl 3 gange også efter oplægningen...

Jubiiii..hvor er det fedt og spændende... håber så meget at det er din tur..de har du om noget fortjent

Jeg så at du havde spurgt til noget med provera, men så blev det væk for mig?? ud fra dit sidste indlæg går jeg ud fra at din provera-kirse er vel overstået.

Anmeld

15. august 2011

ønskebørn74

Miss BananaHammock skriver:

Vi skal til samtale på mandag for at finde ud af hvad næste skridt er - men efter hvad sygeplejersken som jeg fik tid af, sagde så er det IVF ved næste cyklus. Kan dog høre på andre herinde at det ikke altid er lige let at få lov til at komme igang hvis der er mange andre og at man ligesom ved IUI kan blive bedt om at sidde over en omgang. Så nu må vi se. Håber vi kan nå 1 og måske 2 forsøg hvis vi er uheldige inden jul.

De flleste sygehuse har ingen venteliste og afviser sjællent... Så du er ret sikker på at komme til med det samme... På OUH sker det maks 2-7 gange om måneden ud af alle de patienter de har...

for at i kommer til!!!

Anmeld

15. august 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hvor er det bare fantastisk sødeste!! NU er der en baby på vej til jer:-) BASTA!! Mange kram herfra

1000 tak søde!!!.. Og lige over!!!.. Hvordan går det med nerverne???  For en super udtagning!!!!  

Anmeld

15. august 2011

ønskebørn74

metski83 skriver:

Ønsker jer så meget held og lykke

1000 tak sødeste!!!

Anmeld

15. august 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

Jubiiii..hvor er det fedt og spændende... håber så meget at det er din tur..de har du om noget fortjent

Jeg så at du havde spurgt til noget med provera, men så blev det væk for mig?? ud fra dit sidste indlæg går jeg ud fra at din provera-kirse er vel overstået.

1000 tak sødeste!!!  Og ingen kriser her mere.. Kun bumlen i stokkene!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.