Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneP skriver: Jeg render og stresser lidt (læs meget) kæresten er færdig i lærer som elektriker imorgen og vi holder svendegilde lørdag, men han har ikk noget arbejde bagefter, samt den gård vi bor på bliver sat til salg så vi skal finde noget andet at bo i.... og så er min krop ikke helt ovenpå endnu, er dog lige startet med at bløde igen efter SA i juni så det må da være et positivt tegn!! Men prøver at holde humøret højt!
Jeg render og stresser lidt (læs meget) kæresten er færdig i lærer som elektriker imorgen og vi holder svendegilde lørdag, men han har ikk noget arbejde bagefter, samt den gård vi bor på bliver sat til salg så vi skal finde noget andet at bo i.... og så er min krop ikke helt ovenpå endnu, er dog lige startet med at bløde igen efter SA i juni så det må da være et positivt tegn!!
Men prøver at holde humøret højt!
Ja super tegn at du har fået mens.. Trætheden varer det lidt at komme af med.. Så ØV!!!..
Tillykke med mandens svendebrev!!! Surt der ikke er job til ham og at i skal finde ny bolig!!!... I får da noget at få tiden til at gå med!!!
Held og lykke med at finde en god bolig!!! Hvor vil i gerne hen at bo???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Ja, jeg er meget spændt på det!!! Det bumler ihvertfald godt i stokkene allerede!!!
Ja, jeg er meget spændt på det!!!
Det bumler ihvertfald godt i stokkene allerede!!!
Fantastisk
KOM SÅ BABY !!!!
Håber så meget at det lykkes for jer denne gang
gravid20 skriver: KOM SÅ BABY !!!! Håber så meget at det lykkes for jer denne gang
1000 tak søde!!!
ønskebarn74 skriver: Ja super tegn at du har fået mens.. Trætheden varer det lidt at komme af med.. Så ØV!!!.. Tillykke med mandens svendebrev!!! Surt der ikke er job til ham og at i skal finde ny bolig!!!... I får da noget at få tiden til at gå med!!! Held og lykke med at finde en god bolig!!! Hvor vil i gerne hen at bo???
Vil gerne blive i Området (Kjellerup) men vi venter lige med at gå i banken og hører om vi må låne og om vi må, indtil steffan har fundet job!
Men ja vi keder os ikke! -men er helt sikker på vi kommer ovenpå igen!
ønskebarn74 skriver: God scanning og helt ny plan... Medicinen er hentet, en hel indkøbspose fuld.. .. Hold fast man, vi har næsten nået de 50.000 på ctr-B registeret... Er positiv og glæder mig vildt.. Så stork, nu må du kunne finde den rette adresse!!! Knus og kram til jer alle sammen!!! Starter med 225 enheder Gonal-F og 150mg hjertemagnyl. Skal også have Orgalutran fra ca. 5. dagen. Efter ægoplægningen skal jeg fortsætte med hjertemagnyl. Derudover skal jeg have Crinone morgen og aften + pregnyl 3 gange også efter oplægningen...
God scanning og helt ny plan... Medicinen er hentet, en hel indkøbspose fuld.. .. Hold fast man, vi har næsten nået de 50.000 på ctr-B registeret...
Er positiv og glæder mig vildt..
Så stork, nu må du kunne finde den rette adresse!!!
Knus og kram til jer alle sammen!!!
Starter med 225 enheder Gonal-F og 150mg hjertemagnyl.
Skal også have Orgalutran fra ca. 5. dagen. Efter ægoplægningen skal jeg fortsætte med hjertemagnyl. Derudover skal jeg have Crinone morgen og aften + pregnyl 3 gange også efter oplægningen...
juberduuuu hvor skønt, håber det er nu at det er nu '
ret vildt jeres ctr register er så højt
AnneP skriver: Vil gerne blive i Området (Kjellerup) men vi venter lige med at gå i banken og hører om vi må låne og om vi må, indtil steffan har fundet job! Men ja vi keder os ikke! -men er helt sikker på vi kommer ovenpå igen!
Håber i snart finder et lækkert sted at bo og en spire i maven!!!!
Maja84 skriver: juberduuuu hvor skønt, håber det er nu at det er nu ' ret vildt jeres ctr register er så højt
1000 tak sødeste!!!
Wiiiii !! Hvor er det bare skønt for jer
Krydser alt hvad krydses kan, for at den er der denne gang... Det er så meget jeres tur til en lille ønskebaby nu!!
Glæder mig til at læse gode nyheder fra dig snarest muligt
KÆMPE
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128