Jeg er ikke i tvivl om, at I ikk skal købe hus, når du tvivler så meget som du gør lige nu og skriver at du da holder af ham, han gør dig tryg og til tider glad.
Men jeg er tilgengæld heller ikke sikker på, at det ikke skal være jer. Jeg tror noget parterapi kunne være en rigtig god idé til at få tændt gnisten igen! Det vil give jer nogle redskaber til at holde gang i kærligheden og få sat fut i lidenskaben igen! Mange bruger det forebyggende, så det er altså ikke spor tabu eller en faliterklæring. Tværtimod!
Jeg synes du/I skylder jeres søn at kæmpe for det!
Samtidig skal I ikke blive sammen for enhver pris! Men jeg synes bestemt du skal tage initiativ til noget professionel hjælp og guidence til jeres parforhold og vente med eventuelt huskøb til du ved hvad du vil. Det bliver kun noget rod at eje et hus sammen og derefter gå fra hinanden. Og hvis du ppå nuværende tidspunkt ikke føler at du kan sige 'Ja' til ham, så er det ikke det rigtige at sætte sig fast i et hus på den måde ige nu.
Men jeg tror på at man skal vælge hinanden til - man skal kæmpe for kærligheden og at den kan tændes igen, hvis man ønsker det og arbejder for det!
Anmeld