Er det den rette mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Jeg vil også mene, at er du så meget i tvivl så start med at leje et hus. Så mange penge er det jo heller ikke i forhold til hvis du står med et købt hus du f.eks. ikke kan få solgt.

Tal med din kæreste, først og fremmest! I kunne f.eks. leje et hus for et år. Og dermed også sætte en form for deadline på forholdet, er det ikke bedre til den tid, jamen så må i gå hver til sit. Men på det år skal i så også være villige til at arbejde for forholdet! F.eks. have kærestetid, gå i parterapi. I skylder jeres barn at prøve. Men går det ikke og har i virkelig prøvet, så er det sikkert også bedst for jeres barn at have to glade forældre der bor hver for sig end to ulykkelige.

Knus og held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

marius' mor

Nu har jeg kun lige skimtet de andres svar..

Men jeg syntes at det lyder som om, at i trænger til en kæreste-weekend? måske noget wellness, en tur til Berlin eller måske har i nogle bekendte hvor i kan låne et sommerhus?? i hvert fald tror jeg at i trænger til total afslapning som KUN er på jeres præmisser.. På den måde kunne i finde gnisten igen.. For mig lyder det bare som om at i har glemt hinanden og at være kærester.. Lige gyldigt hvor mange børn man har og hvor mange år man har været sammen, må man aldrig glemme at være kærester... i hvert fald kunne en sådan weekend hjælpe dig med sådan en stor beslutning..

Stor herfra

Anmeld

16. august 2011

Levi&LilysMor

Jeg har haft to forhold før med min nuværende kæreste som ikke gik, tror fordi vi var unge og så skulle der nok prøves nyt, men af en eller anden grund har jeg altid vidst at han ville blive min igen en dag og at jeg ville få børn med ham og om det søreme ikke sker... nu har jeg været sammen med ham i 3 år og 7 mdr og elsker ham rigtig højt, flyver selvfølgelig ikke på en lyserød sky konstant, men kan da få kriller i maven stadig , kunne hvert fald ikke forestille mig at være sammen med en anden end ham

Anmeld

16. august 2011

Ansemusen

Jeg er ikke i tvivl om, at I ikk skal købe hus, når du tvivler så meget som du gør lige nu og skriver at du da holder af ham, han gør dig tryg og til tider glad.

Men jeg er tilgengæld heller ikke sikker på, at det ikke skal være jer. Jeg tror noget parterapi kunne være en rigtig god idé til at få tændt gnisten igen! Det vil give jer nogle redskaber til at holde gang i kærligheden og få sat fut i lidenskaben igen! Mange bruger det forebyggende, så det er altså ikke spor tabu eller en faliterklæring. Tværtimod!
Jeg synes du/I skylder jeres søn at kæmpe for det!

Samtidig skal I ikke blive sammen for enhver pris! Men jeg synes bestemt du skal tage initiativ til noget professionel hjælp og guidence til jeres parforhold og vente med eventuelt huskøb til du ved hvad du vil. Det bliver kun noget rod at eje et hus sammen og derefter gå fra hinanden. Og hvis du ppå nuværende tidspunkt ikke føler at du kan sige 'Ja' til ham, så er det ikke det rigtige at sætte sig fast i et hus på den måde ige nu.

Men jeg tror på at man skal vælge hinanden til - man skal kæmpe for kærligheden og at den kan tændes igen, hvis man ønsker det og arbejder for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.