Er i et mega dilemma!
Vi bor til leje pt. et sted vi har boet i 4 år, og orker snart ikke at bo her mere, hverken min kæreste eller jeg gør. Vi har en søn på 2 år sammen.
Nu er problemet så, skal vi flytte i hus (som vi køber) eller i leje bolig som også SKAL være et hus, orker ikke at bo i lejlighed mere...!
Men jeg er sådan i tvivl, fordi jeg synes vores forhold er usikkert. Jeg holder da af ham, og vi har en fin hverdag til at køre, men jeg mangler bare noget gnist, noget kærlighed.. Og så synes jeg han har nogle uheldige sider som virkelig kan irritere mig, som fx. hans computer som han sidder foran konstant..
Jeg kan virkelig ikke se mig selv foran alteret i kirken og sige ja til min kæreste, for føler jeg ville lyve hvis jeg sagde ja til at leve resten af livet med ham...
Arg... er sådan i vildrede! For han gø'r mig jo tryg, er min søns gode far, gør mig (til tider) glad, er til at stole på, vi giver hinanden frihed osv. Og jeg ønsker bestemt ikke min søn skal være delebarn!
Men lige nu lever jeg splittet.. overvejer huskøb med en mand jeg har været sammen med 6 år, og som jeg grundlæggende har det fint med, men er det nok bare at have det "Okay" ? Er I andre lykkelige, forelskede osv.?
Jeg ved ikke om jeg er ved at rode mig ud i noget værre bæ ved at kigge på hus med ham.. Men føler mig også "røvrendt" ved at bo i lejet hus, eftersom huslejepengene jo bare bliver "smidt ud af vinduet" og min store drøm har jo altid været et hus!! Men er det den rette mand jeg køber det med??!!
Håber nogle har nogle råd eller noget
Er så forvirret...
Anmeld