Mine børn har typisk været 1,5 år når de er startet i vs. Jeg har grædt sammen med dem når jeg er gået, selvom det som du siger "går hurtigt over igen". De små poder forstår jo ikke hvorfor de skal parkeres i institution. Jeg forstår godt hvor du vil hen med dit indlæg. Altså jeg synes det er synd for børnene, omvendt tror jeg det er sundt de kommer ud, også selvom jeg selv har svært ved at aflevere dem. De bliver jo aktiveret på en anden måde end man selv kan, men de mister også den gode trøst og tryghed der er i mors skørter.
Men hvad vil du gøre, passe dit barn derhjemme? Vi har undersøgt muligheden og førhen kunne man få tilskud til at passe sine egne børn, det får man ikke mere. Så enten skal du aflevere et barn der er ked af det eller også skal hele familien sulte, fordi man ikke kan aflevere barnet og derfor ikke kan tjene penge.
Hvis børnene ikke får mad er det jo omsorgssvigt, og det kan jo ikke leve uden mad, men er sikker på det kan leve uden sin mor og far mens de arbejder, selvom det lyder lidt hårdt.
kh louise
Anmeld