altså jeg vil sige, at jeg lytter til mit barn.. rigtig meget..
men at der også er forskel på gråd/skrigeri osv..
Når jeg afleverer Lasse hos gæstedagplejen (som han er midlertidigt hos lige nu), er det bare lige "neej du må ikke gå", men jeg er ikke engang ude af døren, så er det stoppet.. og kan virkelig mærke han er glad for at være der 
han har været hos 2 andre dagpleje mødre.... hver morgen jeg afleverede ham skreg han... på en helt anden måde og han var virkelig ked af det.... Den ene var hans tidligere "faste" dagpleje mor, og jeg kunne bare mærke der var noget galt.. lyttede til ham og fik ham flyttet... det tog over 1½ måned før hans skrigeri mht. bestemte ting var væk på hjemmefronten...... (så der har været noget galt)..
hans nye dagplejemor er han super glad for og der siger han INTET når han bliver afleveret (hun har lige været langtidssygemeldt derfor han er hos gæstedagpleje)..
Da hun blev sygemeldt, fik han endnu en dagpleje mor.. og efter 3-4 dage, startede skrigeriet igen.. han var så ulykkelig om morgenen når jeg afleverede ham... og hun måtte ikke røre ham når jeg hentede ham igen... - igen var der noget galt... jeg forlangte han så skulle være hos gæstedagplejen indtil en 100% aftale var på plads og det har han så været... men det tog igen 1 måneds tid, for han stoppede med hans skrigeri mht. bestemte ting herhjemme (så igen har der været noget galt)..
Det jeg nok vil frem til er at man skal lytte, virkelig LYT... MÆRK.. hvad slags "skrig" er det...
nu udtaler jeg mig kun mht. dagpleje, har ingen erfaring omkring børnehave endnu fra mit eget barn....
Anmeld