Jeg kan slå airbag til/fra, men jeg har alligevel mit barn på bagsædet. Det ER den langt langt sikreste plads i bilen. Altså den plads i passagersiden på bagsædet. Hvis ens barn under 1 år skal have den mindste chance for at overleve et grimt uheld, så skal det sidde der. Uanset hvilken autostol man har. Det er jo derfor at også "store" børn sidder på bagsædet! Fordi det er de sikreste pladser.
Jeg kan godt nå om med en arm og give sutten mens jeg kører. Også uden at skulle kigge derom. Men jeg har også en meget lille bil. Jeg har sutten i en suttekæde, for så kan jeg altid finde den uden at kigge.
Dit barn skal nok vænne sig til det. Hun har jo været vant til top-underholdning under kørslen og det skal hun lige vænnes fra igen. Jeg tror som andre skriver at det er en bjørnetjeneste at give barnet. For hvornår skal hun så ikke sidde foran mere??
Richard græder ikke når vi kører. Han slapper ligesom helt af når han kommer i autostolen. Jeg tror det er fordi at han ved at nu skal han sidde der i en rum tid og det er der ikke noget at gøre ved. Så er der jo ingen grund til at protestere.
Knus og kram!
Anmeld