I autostol på bagsædet.. Hvad gør i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.701 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Den lykkelige

Vi har lige fået ny bil.. i den gamle kunne vores datter (5 måneder) sidde i autostolen på passagersædet foran, fordi der ikke var airbag.. plus at selen kun var lang nok oppe foran..
I vores nye bil er der airbag (og man kan ikke slå den til og fra med nøgle som man vil)
Nu har jeg været ude og køre et par gange hun har været med.. og har slet ikke lyst til at tage nogle steder længere for hun sidder og græder og kan jo ikke nå om til hende og give sutten mens jeg køre og heller ikke stoppe hvert halve minut og give sutten indtil hun er faldet i søvn.. Men hun er jo vandt til man sidder der ved siden af hende oppe foran og kan give sutten..
Vi er enige om vi ikke vil tage til forhandleren og betale for at få airbag slået fra.. hun skal jo alligevel skifte til ny autostol om 2 kg som er fremadrettet.. Men kan jo selvfølgelig stadig ikke nå om til hende..
Hvad gør i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Maja_4000

Hun må altså først kommer over i den næste stol , når hun er 9 måneder
Har du prøvet at sætte en suttesnor i sutten ? Det gør vi , når min kæreste kører alene med vores datter .. Så kan hun selv finde ud af at komme den tilbage i munden (;

Anmeld

14. august 2011

Ni-ko-li-ne

Den lykkelige skriver:

Vi har lige fået ny bil.. i den gamle kunne vores datter (5 måneder) sidde i autostolen på passagersædet foran, fordi der ikke var airbag.. plus at selen kun var lang nok oppe foran..
I vores nye bil er der airbag (og man kan ikke slå den til og fra med nøgle som man vil)
Nu har jeg været ude og køre et par gange hun har været med.. og har slet ikke lyst til at tage nogle steder længere for hun sidder og græder og kan jo ikke nå om til hende og give sutten mens jeg køre og heller ikke stoppe hvert halve minut og give sutten indtil hun er faldet i søvn.. Men hun er jo vandt til man sidder der ved siden af hende oppe foran og kan give sutten..
Vi er enige om vi ikke vil tage til forhandleren og betale for at få airbag slået fra.. hun skal jo alligevel skifte til ny autostol om 2 kg som er fremadrettet.. Men kan jo selvfølgelig stadig ikke nå om til hende..
Hvad gør i???

jeg ville lade hende stå på bagsædet... der er jo ikke så meget at gøre ved det

Anmeld

14. august 2011

Rødhætte

Den lykkelige skriver:

Hvad gør i???

Jeg har det på samme måde som dig.. synes det er ubehagelig når stolen er på bagsædet.. Vi har heller ikke den "knap" hvor man kan slå til og fra, men gik på værksted med den og de har nu slået den fra

Anmeld

14. august 2011

Den lykkelige

Maja_4000 skriver:

Hun må altså først kommer over i den næste stol , når hun er 9 måneder
Har du prøvet at sætte en suttesnor i sutten ? Det gør vi , når min kæreste kører alene med vores datter .. Så kan hun selv finde ud af at komme den tilbage i munden (;

Nå ok jeg har bare læst 9 kg eller 9 måneder.. Og hun vejer 9 kg om 1,9 kg
Vi har sutte snor i.. men hun er stadig dybt ulykkelig..

Anmeld

14. august 2011

Den lykkelige

Rødhætte skriver:

Jeg har det på samme måde som dig.. synes det er ubehagelig når stolen er på bagsædet.. Vi har heller ikke den "knap" hvor man kan slå til og fra, men gik på værksted med den og de har nu slået den fra

Ok hvad gav du for det?
Ja jeg hader også køre når hun sidder der bagi.. Kommer jo aldrig ud fremover hvis vi ikke kan køre afsted.. så bliver det en lang barsel..

Anmeld

14. august 2011

Maja_4000

Den lykkelige skriver:

Nå ok jeg har bare læst 9 kg eller 9 måneder.. Og hun vejer 9 kg om 1,9 kg
Vi har sutte snor i.. men hun er stadig dybt ulykkelig..

De kloge siger 9 måneder , 9 kg OG de skal sidde stabilt selv .. Alle 3 ting
Nå .. Så ved jeg det ikke :b Hæng noget legetøj op til at distrahere lidt ? (:

Anmeld

14. august 2011

Den lykkelige

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg ville lade hende stå på bagsædet... der er jo ikke så meget at gøre ved det

Tja, men hvis man kan gøre noget så hun ikke behøves sidde der og være ked er det jo at foretrække..

Anmeld

14. august 2011

Den lykkelige

De kloge siger 9 måneder , 9 kg OG de skal sidde stabilt selv .. Alle 3 ting
Nå .. Så ved jeg det ikke :b Hæng noget legetøj op til at distrahere lidt ? (:

Tak for råd.. men vi har alle de ting.. men hun har bare altid haft svært ved at falde i søvn "selv"..
Nå troede ikke det var alle de 3 ting.. men at hvis hun vejer 9 kg og jo kan sidde selv kan man skifte.. mener jeg at have fået afvide i babysam og læst herinde..

Anmeld

14. august 2011

Rødhætte

Den lykkelige skriver:

Ok hvad gav du for det?
Ja jeg hader også køre når hun sidder der bagi.. Kommer jo aldrig ud fremover hvis vi ikke kan køre afsted.. så bliver det en lang barsel..

Kan ikke huske hvor meget det var, men det var ikke vildt meget. Hvis jeg var dig ville jeg ringe til et værksted og høre!! Det kan jo ikke nytte noget at I ikke kommer nogle steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.