Jeg er den største pain in the ass

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Mi

Tutter skriver:

Min far spurgte stille hvem der skulle med til fødseln hvis jeg bliver gravid, svarede mine 2 veninder - Han lød helt lettet hihi

1000 tak

Der har han lige svedt lidt ved tanken om at skulle stå og holde dig i hånden mens du lå i smertehelved 

Puha gad nok vide om min far overhovedet ville overleve sådan en oplevelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Becks

isabellamor skriver:

nårrh...  jeg kan godt forstå dig.. men det er sikkert ganske normalt at kroppen har vennet sig til det der er sket med den, og nu ikke arbejder mod men med.. og derved er smerterne hørt op...

man kan kun håbe på det bedste... der er ikke længe til den dag du skal teste...  tag en dag ad gangen stille og roligt.. og så  vi fingre og håber at det er lykkeds... 

1000 tak, man kan altid stole på jer herinde

Anmeld

13. august 2011

Becks

Mi skriver:

Der har han lige svedt lidt ved tanken om at skulle stå og holde dig i hånden mens du lå i smertehelved 

Puha gad nok vide om min far overhovedet ville overleve sådan en oplevelse.

Mon ikke haha.. Jeg vil slet ikke byde ham det, jeg er hans lille pige jo

Tror generalt ikke at fædre egner sig til sådan en "prøve"

Anmeld

13. august 2011

Mi

Tutter skriver:

Mon ikke haha.. Jeg vil slet ikke byde ham det, jeg er hans lille pige jo

Tror generalt ikke at fædre egner sig til sådan en "prøve"

Nej, og sad lige og fik en øl med naboerne. Nabomanden sagde også, at sådan noget med fødsler jo egentlig ikke er for mænd.

Jeg kunne så fortælle ham, at det faktisk heller ikke var noget for kvinder, men vi havde jo ligesom ikke noget valg

Anmeld

13. august 2011

Becks

Mi skriver:

Nej, og sad lige og fik en øl med naboerne. Nabomanden sagde også, at sådan noget med fødsler jo egentlig ikke er for mænd.

Jeg kunne så fortælle ham, at det faktisk heller ikke var noget for kvinder, men vi havde jo ligesom ikke noget valg

Ai! Det er typisk en mand og sige sådan, vi har jo netop INTET valg haha.. OMG

Anmeld

14. august 2011

<3

Tutter skriver:

Åh gud alle de tegn.. Nogle gange tror jeg de er noget jeg bilder mig selv ind.. Det er virkelig gået op for mig, hvor meget jeg ønsker dette her

Ja det er fuldstændig til at blive bims af! Og når man så er gravid så går tiden med at spekulere om man nu stadig er gravid, hvor gravid man er og bare man nu ikke mister...! BIMS!

Anmeld

14. august 2011

Line11

Jeg kan virkelig godt forstå dig!! Jeg bekymre mig også hele tiden, og jeg er ikke engang startet rigtigt i behandling endnu !!

Held og lykke 

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

Tutter skriver:

In the moment - I KNOW!!

Altså! Jeg har hverken tålmodighed eller temperament til den her spænding..

Imorges da jeg stod op, var ALLE jag og niv væk  Har absolut intet mærket til noget som helst idag, andet end luft i maven og så prutter jeg enormt meget

Og nu frygter jeg at jeg ikke bliver gravid, fordi alle jag og niv er væk . Så er der saftsuseme lang tid til den 26/8..

Der var ingen, som i INGEN!!! der havde tid/ville snakke med mig idag (Mon jeg allerede snakker for meget om det &nbsp Så det gik altså udover min kære far.. 
Han ved nu ALT om en kvindes underliv og hvad, hvorfor og hvordan en cyklus er/foregår - STAKKELS HAM

Han var nu meget sød, og sad bare og lyttede i tlf, min kære far som HADER og snakke i tlf, snakkede med mig i over 1½ time

Jeg vil have niv og jag tilbage - NU!!!

ARGH!!! Kan ikke holde mig selv ud..

Du kan godt være gravid alligevel.  

Jeg opdagede slet ikke jeg var gravid eller noget..

Så det kan sagtens lade sig gøre.. 

for der er en bebse i din mave inden længe og 2 flotte streger på testen..

Anmeld

14. august 2011

Becks

mrs X skriver:

Ja det er fuldstændig til at blive bims af! Og når man så er gravid så går tiden med at spekulere om man nu stadig er gravid, hvor gravid man er og bare man nu ikke mister...! BIMS!

Åh gud det må du ikke sige..

Jeg er hermed erklæret bims, skør og alt muligt andet

Anmeld

14. august 2011

Becks

Line11 skriver:

Jeg kan virkelig godt forstå dig!! Jeg bekymre mig også hele tiden, og jeg er ikke engang startet rigtigt i behandling endnu !!

Held og lykke 

1000 tak

Og rigtig meget held og lykke til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.