Jeg er den største pain in the ass

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Becks

ønskebarn74 skriver:

Slet ikke, du er bare kvinde...  Og vi bekymrer os konstant...  Og du er ingen pain in the ass... Den tittel har jeg LOL... Er ved at gå ud af mit gode skind...  Har ringet og tilmeldt os og skal muligvis vente til på mandag med at få svar om der er en plads til os...  Og jeg er ikke god til at vente....

Det slet ikke spor sjovt og skulle vente  Stakkels jer, håber virkelig der er plads til jer! Det SKAL der være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Vial

Tutter skriver:

In the moment - I KNOW!!

Altså! Jeg har hverken tålmodighed eller temperament til den her spænding..

Imorges da jeg stod op, var ALLE jag og niv væk  Har absolut intet mærket til noget som helst idag, andet end luft i maven og så prutter jeg enormt meget

Og nu frygter jeg at jeg ikke bliver gravid, fordi alle jag og niv er væk . Så er der saftsuseme lang tid til den 26/8..

Der var ingen, som i INGEN!!! der havde tid/ville snakke med mig idag (Mon jeg allerede snakker for meget om det &nbsp Så det gik altså udover min kære far.. 
Han ved nu ALT om en kvindes underliv og hvad, hvorfor og hvordan en cyklus er/foregår - STAKKELS HAM

Han var nu meget sød, og sad bare og lyttede i tlf, min kære far som HADER og snakke i tlf, snakkede med mig i over 1½ time

Jeg vil have niv og jag tilbage - NU!!!

ARGH!!! Kan ikke holde mig selv ud..

Du kan slet ikke tolke noget endnu. Kunne godt unde dig Violas selskab. Hun sidder med store øjne og udbryder begejstret Eiij, når moren slipper en "lille" vind...

Anmeld

13. august 2011

ønskebørn74

Det slet ikke spor sjovt og skulle vente  Stakkels jer, håber virkelig der er plads til jer! Det SKAL der være

Det skal der være BASTA... DET ER VORES TUR.. DEN STORK HAR BARE AT HUSKE GPS'EN DENNE GANG...

Glæder mig til at følge din mave når tiden kommer!!!

Anmeld

13. august 2011

Becks

ønskebarn74 skriver:

Det skal der være BASTA... DET ER VORES TUR.. DEN STORK HAR BARE AT HUSKE GPS'EN DENNE GANG...

Glæder mig til at følge din mave når tiden kommer!!!

Tak og i lige måsen søde Lene

Storken må gerne komme her forbi og låne min GPS hvis han nu ikke kan finde vej til jer

Anmeld

13. august 2011

Becks

KaMa skriver:

Du kan slet ikke tolke noget endnu. Kunne godt unde dig Violas selskab. Hun sidder med store øjne og udbryder begejstret Eiij, når moren slipper en "lille" vind...

Ja, jeg ved det godt  Føler mig også SÅ dum at jeg allerede sidder her og tænker og tolker og tænker noget mere - Men for HULAN det er svært og lade være

Årh hvor er hun skøn , det sker i stor stil her, haha

Anmeld

13. august 2011

Mi

Hahahahaha Der er ting som din far nu ved om sin datter, han nok hellere ville have undgået at vide  LOL

Men jeg mærkede altså intet da jeg blev gravid ved behandling, eller måske mærkede jeg lidt, men så var det altid en overfortolkning af helt alm kropsting

Så det betyder intet hvad du de næste to uger mærker, for nogle har symptomer, andre ikke, og nogle har indbildte symptomer

Anmeld

13. august 2011

Becks

Mi skriver:

Hahahahaha Der er ting som din far nu ved om sin datter, han nok hellere ville have undgået at vide  LOL

Men jeg mærkede altså intet da jeg blev gravid ved behandling, eller måske mærkede jeg lidt, men så var det altid en overfortolkning af helt alm kropsting

Så det betyder intet hvad du de næste to uger mærker, for nogle har symptomer, andre ikke, og nogle har indbildte symptomer

Arhmen altså - stakkels ham  Han sad bare der i tlf og sagde "ja skat, det kan godt se, det forstår og ja skat igen"

Jeg må lade være med og tænke så meget og håbe på dagen imorgen går stærkt.. For så har jeg nemlig 7 arbejdsdage

Anmeld

13. august 2011

Isabella_mor

Tutter skriver:

In the moment - I KNOW!!

Altså! Jeg har hverken tålmodighed eller temperament til den her spænding..

Imorges da jeg stod op, var ALLE jag og niv væk  Har absolut intet mærket til noget som helst idag, andet end luft i maven og så prutter jeg enormt meget

Og nu frygter jeg at jeg ikke bliver gravid, fordi alle jag og niv er væk . Så er der saftsuseme lang tid til den 26/8..

Der var ingen, som i INGEN!!! der havde tid/ville snakke med mig idag (Mon jeg allerede snakker for meget om det &nbsp Så det gik altså udover min kære far.. 
Han ved nu ALT om en kvindes underliv og hvad, hvorfor og hvordan en cyklus er/foregår - STAKKELS HAM

Han var nu meget sød, og sad bare og lyttede i tlf, min kære far som HADER og snakke i tlf, snakkede med mig i over 1½ time

Jeg vil have niv og jag tilbage - NU!!!

ARGH!!! Kan ikke holde mig selv ud..

nårrh...  jeg kan godt forstå dig.. men det er sikkert ganske normalt at kroppen har vennet sig til det der er sket med den, og nu ikke arbejder mod men med.. og derved er smerterne hørt op...

man kan kun håbe på det bedste... der er ikke længe til den dag du skal teste...  tag en dag ad gangen stille og roligt.. og så  vi fingre og håber at det er lykkeds... 

Anmeld

13. august 2011

Mi

Tutter skriver:

Arhmen altså - stakkels ham  Han sad bare der i tlf og sagde "ja skat, det kan godt se, det forstår og ja skat igen"

Jeg må lade være med og tænke så meget og håbe på dagen imorgen går stærkt.. For så har jeg nemlig 7 arbejdsdage

Min far sad udenfor fødegangen da jeg fødte mine tvillinger to måneder for tidlig. Han har ofte siden sagt, at der er ting en far ikke skal inddrages i

at tiden kommer til at gå bare lidt hurtig for dig.

Anmeld

13. august 2011

Becks

Mi skriver:

Min far sad udenfor fødegangen da jeg fødte mine tvillinger to måneder for tidlig. Han har ofte siden sagt, at der er ting en far ikke skal inddrages i

at tiden kommer til at gå bare lidt hurtig for dig.

Min far spurgte stille hvem der skulle med til fødseln hvis jeg bliver gravid, svarede mine 2 veninder - Han lød helt lettet hihi

1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.