Jeg er den største pain in the ass

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.731 visninger
49 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Becks

In the moment - I KNOW!!

Altså! Jeg har hverken tålmodighed eller temperament til den her spænding..

Imorges da jeg stod op, var ALLE jag og niv væk  Har absolut intet mærket til noget som helst idag, andet end luft i maven og så prutter jeg enormt meget

Og nu frygter jeg at jeg ikke bliver gravid, fordi alle jag og niv er væk . Så er der saftsuseme lang tid til den 26/8..

Der var ingen, som i INGEN!!! der havde tid/ville snakke med mig idag (Mon jeg allerede snakker for meget om det  ) Så det gik altså udover min kære far.. 
Han ved nu ALT om en kvindes underliv og hvad, hvorfor og hvordan en cyklus er/foregår - STAKKELS HAM

Han var nu meget sød, og sad bare og lyttede i tlf, min kære far som HADER og snakke i tlf, snakkede med mig i over 1½ time

Jeg vil have niv og jag tilbage - NU!!!

ARGH!!! Kan ikke holde mig selv ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

henh01

Derfor kan du sagtens være blevet gravid.. Du må opretholde håbet indtil andet er bevist

Jeg krydser og tror på at den er der.. Og ellers er det jo heldigt at der er flere skud i bøssen

Anmeld

13. august 2011

<3

Oppustet mave og prutter er et godt tegn knus!!

Anmeld

13. august 2011

Nessie

Stakkels ding far

Bare rolig, niv og jag behøver ikke være ensbetydende med graviditet.

Jeg mærkede intet i mine graviditeter, kun kvalme efter ca 14 dage, men ingen niv i underlivet

Anmeld

13. august 2011

ønskebørn74

Tutter skriver:

In the moment - I KNOW!!

Altså! Jeg har hverken tålmodighed eller temperament til den her spænding..

Imorges da jeg stod op, var ALLE jag og niv væk  Har absolut intet mærket til noget som helst idag, andet end luft i maven og så prutter jeg enormt meget

Og nu frygter jeg at jeg ikke bliver gravid, fordi alle jag og niv er væk . Så er der saftsuseme lang tid til den 26/8..

Der var ingen, som i INGEN!!! der havde tid/ville snakke med mig idag (Mon jeg allerede snakker for meget om det &nbsp Så det gik altså udover min kære far.. 
Han ved nu ALT om en kvindes underliv og hvad, hvorfor og hvordan en cyklus er/foregår - STAKKELS HAM

Han var nu meget sød, og sad bare og lyttede i tlf, min kære far som HADER og snakke i tlf, snakkede med mig i over 1½ time

Jeg vil have niv og jag tilbage - NU!!!

ARGH!!! Kan ikke holde mig selv ud..

Du kan sagtens være gravid og ikke mærke det!!!

Anmeld

13. august 2011

Becks

henh01 skriver:

Derfor kan du sagtens være blevet gravid.. Du må opretholde håbet indtil andet er bevist

Jeg krydser og tror på at den er der.. Og ellers er det jo heldigt at der er flere skud i bøssen

Jeg holder mig til jeres håb så

HÅber håber håber

Anmeld

13. august 2011

Becks

mrs X skriver:

Oppustet mave og prutter er et godt tegn knus!!

Åh gud alle de tegn.. Nogle gange tror jeg de er noget jeg bilder mig selv ind.. Det er virkelig gået op for mig, hvor meget jeg ønsker dette her

Anmeld

13. august 2011

Becks

Nessie skriver:

Stakkels ding far

Bare rolig, niv og jag behøver ikke være ensbetydende med graviditet.

Jeg mærkede intet i mine graviditeter, kun kvalme efter ca 14 dage, men ingen niv i underlivet

Havde også frygtelig ondt af ham  Bagefter

Åh I giver mig håb endnu

Anmeld

13. august 2011

Becks

ønskebarn74 skriver:

Du kan sagtens være gravid og ikke mærke det!!!

Frygter bare alle sædbamser er svømmet hjem siden jeg ikke mærker niv og jag mere - Åh hvor er det åndssvagt

Anmeld

13. august 2011

ønskebørn74

Tutter skriver:

Frygter bare alle sædbamser er svømmet hjem siden jeg ikke mærker niv og jag mere - Åh hvor er det åndssvagt

Slet ikke, du er bare kvinde...  Og vi bekymrer os konstant...  Og du er ingen pain in the ass... Den tittel har jeg LOL... Er ved at gå ud af mit gode skind...  Har ringet og tilmeldt os og skal muligvis vente til på mandag med at få svar om der er en plads til os...  Og jeg er ikke god til at vente....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.