Anonym skriver:
et eller andet sted er det jo rart at vide man ikke er alene om sit problem.. men hvor er det samtidig også sørgeligt at vi er nogen der har det på den måde..
det kan da godt være han har gennemskuet mig, jeg ved det ikke.. men ja det kan da godt være..
jeg vil også gerne giftes og have flere børn, men det skal være den rigtige, og vi skal stole på hinanden..
Tillid er meget vigtigt - ja! Men tillid er ikke noget der bare er, det er noget man arbejder sig til og som du skriver; har du paraderne oppe, så opfører du dig nok også anderledes fra dag til dag fordi du ikke helt ved hvordan du skal være - udover at være dig selv, som du har svært ved, så sender du vel så mange forskellige signaler at han ikke ved hvor han har dig og så her i starten.. ja så kan man jo drives til at se efter noget, som ikke er der, for at finde svar på spørgsmålene, der naturligvis opstår i kølvandet på denne adfærd.
Jeg ville have det straks værre nu hvis min mand kiggede efter i mine ting, end i begyndelsen af vores forhold... hvor alt er så nyt og man ikke på nogen måde kender hinanden ordentligt.. og det er jo ikke fordi han ikke fortryder og at han har lagt skjul på at han har set efter i dine ting....
Brug natten på at finde ud af om han skal have en ny chance.. 
Anmeld