Jeg skal nok bare ende som gammelmø.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

et eller andet sted er det jo rart at vide man ikke er alene om sit problem.. men hvor er det samtidig også sørgeligt at vi er nogen der har det på den måde..

det kan da godt være han har gennemskuet mig, jeg ved det ikke.. men ja det kan da godt være..

jeg vil også gerne giftes og have flere børn, men det skal være den rigtige, og vi skal stole på hinanden..

Tillid er meget vigtigt - ja! Men tillid er ikke noget der bare er, det er noget man arbejder sig til og som du skriver; har du paraderne oppe, så opfører du dig nok også anderledes fra dag til dag fordi du ikke helt ved hvordan du skal være - udover at være dig selv, som du har svært ved, så sender du vel så mange forskellige signaler at han ikke ved hvor han har dig og så her i starten.. ja så kan man jo drives til at se efter noget, som ikke er der, for at finde svar på spørgsmålene, der naturligvis opstår i kølvandet på denne adfærd.

Jeg ville have det straks værre nu hvis min mand kiggede efter i mine ting, end i begyndelsen af vores forhold... hvor alt er så nyt og man ikke på nogen måde kender hinanden ordentligt.. og det er jo ikke fordi han ikke fortryder og at han har lagt skjul på at han har set efter i dine ting....

Brug natten på at finde ud af om han skal have en ny chance..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Anonym trådstarter

Hasselnødden skriver:

Tillid er meget vigtigt - ja! Men tillid er ikke noget der bare er, det er noget man arbejder sig til og som du skriver; har du paraderne oppe, så opfører du dig nok også anderledes fra dag til dag fordi du ikke helt ved hvordan du skal være - udover at være dig selv, som du har svært ved, så sender du vel så mange forskellige signaler at han ikke ved hvor han har dig og så her i starten.. ja så kan man jo drives til at se efter noget, som ikke er der, for at finde svar på spørgsmålene, der naturligvis opstår i kølvandet på denne adfærd.

Jeg ville have det straks værre nu hvis min mand kiggede efter i mine ting, end i begyndelsen af vores forhold... hvor alt er så nyt og man ikke på nogen måde kender hinanden ordentligt.. og det er jo ikke fordi han ikke fortryder og at han har lagt skjul på at han har set efter i dine ting....

Brug natten på at finde ud af om han skal have en ny chance..

ja må vidst tage natten i brug.. for du har jo helt ret i de ting du siger..

tusind tak fordi du har taget dig tid til at svare mig i aften, vil helt sikkert tage mange af tingene til mig og arbejde med det..

Anmeld

13. august 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

ja må vidst tage natten i brug.. for du har jo helt ret i de ting du siger..

tusind tak fordi du har taget dig tid til at svare mig i aften, vil helt sikkert tage mange af tingene til mig og arbejde med det..

Det har været mig en fornøjelse og gør det gerne igen! Kunne genkende mig selv i dig, såeh...

Jeg håber du får en rolig og dejlig nats søvn som eventuelt kan give dig klarhed når du vågner imorgen og tænker: Sikke en fantastisk dag, den vil jeg udnytte med et smil og et vink i øjet

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Hasselnødden skriver:

Det har været mig en fornøjelse og gør det gerne igen! Kunne genkende mig selv i dig, såeh...

Jeg håber du får en rolig og dejlig nats søvn som eventuelt kan give dig klarhed når du vågner imorgen og tænker: Sikke en fantastisk dag, den vil jeg udnytte med et smil og et vink i øjet

jaa, jeg håber også den giver en klarhed over hvad der skal ske.. jeg kan jo kun håbe..

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Hasselnødden skriver:

huhuhu

Et par opkald hvor vi fik snakket og så er vi blevet enige om at starte forfra..

Anmeld

15. august 2011

fønix

Anonym skriver:

huhuhu

Et par opkald hvor vi fik snakket og så er vi blevet enige om at starte forfra..

hvor dejligt for dig!! Godt du fik ringet og håber det går rigtig godt med jer 

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

fønix skriver:

hvor dejligt for dig!! Godt du fik ringet og håber det går rigtig godt med jer 

tak..

det endte faktisk med at HAN ringede til mig..

Anmeld

15. august 2011

fønix

Anonym skriver:

tak..

det endte faktisk med at HAN ringede til mig..

nårh hehe skidt med det, i fandt ud af det og det er det vigtigste

Anmeld

15. august 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

huhuhu

Jamen dog... !Hvor godt! Al begyndelse er svær...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.