Jeg skal nok bare ende som gammelmø.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.507 visninger
38 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke hvad der går galt, men jeg jager simpelthen fyrene væk efter få dage..
Jeg må virkelig være skrækkelig at omgåes..

Denne her gang var vi kommet op at skændes fordi jeg synes han tog for meget over i MIN lejlighed og ville bestemme hvordan der så ud osv, og det gad jeg ikke, så jeg bad ham køre.. han havde så lånt en telefon af mig, og derpå havde jeg åbenbart ikke fået min mail logget af, så i frygt for at jeg havde fundet en anden havde han været inde og tjekke min mail.. han havde selvfølgelig ikke fundet noget, men hold nu op hvor blev jeg sur, skuffet, ked af det og græd i flere timer..

idag kommer han så og skal hente de ting han havde her, for sådan noget kan jeg bare ikke tilgive (troede jeg), men jeg er vild med ham, jeg tænker på ham hele tiden.. da han kom havde han blomster med til mig og han var virkelig ked af det og vi fik snakket og vi sad begge og græd, og jeg bad ham bare om at køre..
Jeg er nok total jormonella fordi jeg har min mens og har virkelig ondt, så det gik nok lidt ud over ham..

men hvordan får jeg nu overvundet min frygt for at sige til ham at jeg er ked af min reaktion og bare gerne vil have ham tilbage??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Mettefpigen

Først lige en krammer!  

Men måske du skulle ringe til ham og i skulle få taget en snak om hvad du ønsker i forholdet og hvad han ønsker i forholdet... Så kan i måske få alt det rene og finde ud af det sammen!

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Først lige en krammer!  

Men måske du skulle ringe til ham og i skulle få taget en snak om hvad du ønsker i forholdet og hvad han ønsker i forholdet... Så kan i måske få alt det rene og finde ud af det sammen!

det kan være du har ret.. der er bare blevet sagt så mange ting de sidste dage, både fra ham og mig at jeg ikke kan få mig til at ringe..

Anmeld

13. august 2011

fønix

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvad der går galt, men jeg jager simpelthen fyrene væk efter få dage..
Jeg må virkelig være skrækkelig at omgåes..

Denne her gang var vi kommet op at skændes fordi jeg synes han tog for meget over i MIN lejlighed og ville bestemme hvordan der så ud osv, og det gad jeg ikke, så jeg bad ham køre.. han havde så lånt en telefon af mig, og derpå havde jeg åbenbart ikke fået min mail logget af, så i frygt for at jeg havde fundet en anden havde han været inde og tjekke min mail.. han havde selvfølgelig ikke fundet noget, men hold nu op hvor blev jeg sur, skuffet, ked af det og græd i flere timer..

idag kommer han så og skal hente de ting han havde her, for sådan noget kan jeg bare ikke tilgive (troede jeg), men jeg er vild med ham, jeg tænker på ham hele tiden.. da han kom havde han blomster med til mig og han var virkelig ked af det og vi fik snakket og vi sad begge og græd, og jeg bad ham bare om at køre..
Jeg er nok total jormonella fordi jeg har min mens og har virkelig ondt, så det gik nok lidt ud over ham..

men hvordan får jeg nu overvundet min frygt for at sige til ham at jeg er ked af min reaktion og bare gerne vil have ham tilbage??

ta' mod til dig og sig du er ked af det og spørg om i ikke kan få snakket det igennem, så kan du jo sige du synes han ''blander'' sig lidt for meget.. tænk hvis han forsvinder fordi du ikke turde sige du var ked af det, det ville være rigtig træls, når du er så glad for ham..

håber det bedste

Anmeld

13. august 2011

Den lykkelige

Synes ikke du skal droppe ham af den grund.. men at i tager en snak om hvad i vil og hvilke grænser du har osv.. at det han blandt andet har gjort ikke er ok..

Anmeld

13. august 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

det kan være du har ret.. der er bare blevet sagt så mange ting de sidste dage, både fra ham og mig at jeg ikke kan få mig til at ringe..

Hvis du er i tvivl og du måske gerne vil have ham igen så må du ringe....

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

fønix skriver:

ta' mod til dig og sig du er ked af det og spørg om i ikke kan få snakket det igennem, så kan du jo sige du synes han ''blander'' sig lidt for meget.. tænk hvis han forsvinder fordi du ikke turde sige du var ked af det, det ville være rigtig træls, når du er så glad for ham..

håber det bedste

jeg har bare været så kold overfor ham de sidste 2 dage at jeg ikke kan få mig til at ringe..

jeg har virkelig ikke været sød, og det ved jeg os godt.. men som altid kan man først se det bagefter..

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Synes ikke du skal droppe ham af den grund.. men at i tager en snak om hvad i vil og hvilke grænser du har osv.. at det han blandt andet har gjort ikke er ok..

han ved nu godt at det han har gjort er forkert.. og han kom jo med blomster og alt muligt selvom jeg havde sagt til ham i telefonen at jeg egentlig ikke ville snakke med ham og han bare skulle tage sine ting i gangen og så gå igen..

jeg var virkelig vred på ham.. så ville helst ikke se på ham.. men det hjalp jo lidt at se ham for alle de der følelser kom jo op igen..

Anmeld

13. august 2011

aya-zia

Anonym skriver:

jeg har bare været så kold overfor ham de sidste 2 dage at jeg ikke kan få mig til at ringe..

jeg har virkelig ikke været sød, og det ved jeg os godt.. men som altid kan man først se det bagefter..

RING... hvis han er lige så glad for dig som du er for ham...

så ender i med at tude og grine samme af det hele til sidst....

det skal nok gå... men en af jer må ta det første skridt og vise at i er voksne mennesker...

Anmeld

13. august 2011

fønix

Anonym skriver:

det er heller ikke fedt, men hvis du virkelig gerne vil have ham må du ringe og sige du er ked af det..  ta' 5 dybe vejrtrækninger og saml dit mod 

hvad er det væreste der kan ske?? han kan tydeligvis lide dig når han kommer med blomster og er bange for du har fundet en anden og går så langt som til at tjekke din mail

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.