Jeg ved ikke hvad der går galt, men jeg jager simpelthen fyrene væk efter få dage..
Jeg må virkelig være skrækkelig at omgåes..

Denne her gang var vi kommet op at skændes fordi jeg synes han tog for meget over i MIN lejlighed og ville bestemme hvordan der så ud osv, og det gad jeg ikke, så jeg bad ham køre.. han havde så lånt en telefon af mig, og derpå havde jeg åbenbart ikke fået min mail logget af, så i frygt for at jeg havde fundet en anden havde han været inde og tjekke min mail.. han havde selvfølgelig ikke fundet noget, men hold nu op hvor blev jeg sur, skuffet, ked af det og græd i flere timer..
idag kommer han så og skal hente de ting han havde her, for sådan noget kan jeg bare ikke tilgive (troede jeg), men jeg er vild med ham, jeg tænker på ham hele tiden.. da han kom havde han blomster med til mig og han var virkelig ked af det og vi fik snakket og vi sad begge og græd, og jeg bad ham bare om at køre..

Jeg er nok total jormonella fordi jeg har min mens og har virkelig ondt, så det gik nok lidt ud over ham..
men hvordan får jeg nu overvundet min frygt for at sige til ham at jeg er ked af min reaktion og bare gerne vil have ham tilbage??
Anmeld