Anonym skriver:
det kan være der skal være problemer i starten for at det bliver godt resten af vejen måske..
men hvor er du sød, fik helt tårer i øjnene af at læse det du skrev til mig..
jeg er bare ikke god til at være sårbar eller vise mine følelser.. jeg er god til at have en facade hele tiden, og det er jo så det der er gået galt..
ville ønske jeg bare kunne være mig selv overfor folk istedet for altid at virke så skide perfekt for lige pludselig knækker det hele jo..
men jo jeg skal ringe til ham, men det må blive imorgen.. han er vel nærmest på vej til at stå op igen for at fodre..
Ved du hvad?
DU er ikke ALENE! Jeg har lært ikke at gøre mig sårbar, ikke at sige undskyld, have den hårdeste facade oppe - MEN intet desto mindre ..
Mødte jeg en mand, der så forbi alt det! Ligeså vel som din med stor sandsynlighed også ser i dig! Hvorfor skulle han ville dig, hvis ikke han så mere end du tror, du lader ham se?! Vi er sgu gennemskuelige for de rette! 
Jeg er gift den dag idag og har en lille dreng med den mand, der så forbi alt det jeg forsøgte at gemme væk og du kan tro, det var ikke og er stadigvæk ikke nemt! Men så længe man arbejder med hinanden og ikke imod hinanden, så er der en god grund til at blive ved! Du bliver udfordret, han bliver udfordret - det kan gøre jer stærkere! Du skal ikke have een, der bare siger ja tak og amen - JO - når han siger JA og AMEN til dig! DEN du er indeni, DEN han ser! Han har ikke givet op - DU må heller ikke give op!
Citat: " There's something there.. " Skønheden og Udyret

Anmeld