Jeg skal nok bare ende som gammelmø.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

fønix

Anonym skriver:

jo det ved han skam godt..
Jeg har gjort det meget klart for ham hvad jeg synes om det han havde gjort.. tror os lidt det var derfor han kom med blomster..

godt han ved det så gør han det forhåbentlig ikke igen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Anonym trådstarter

fønix skriver:

godt han ved det så gør han det forhåbentlig ikke igen!!

det kan man jo kun håbe..

må nok hellere vente med at ringe til imorrgen.. han er landmand og er højest sansynligt gået i seng nu..

Anmeld

13. august 2011

fønix

Anonym skriver:

det kan man jo kun håbe..

må nok hellere vente med at ringe til imorrgen.. han er landmand og er højest sansynligt gået i seng nu..

god ide, plus du også får lidt søvn  jeg håber det går godt 

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

fønix skriver:

god ide, plus du også får lidt søvn  jeg håber det går godt 

tak.. det håber jeg også..

Anmeld

13. august 2011

Hasselnødden

Lad ham ikke smutte fordi du ikke tør ringe til ham, du føler tydeligvis meget for ham og vice versa! Lad ikke dét forsvinde, som alle eventyr syder af! Vis ham du kan erkende din egen fejl i din behandling af ham og lad ham om at erkende sine fejl i hans behandling af dig. Måske føler han * Youre to good to be true* indeni.... RING til ham! Du KAN og du VIL. Om ikke andet så har du hele baby.dk i ryggen der alle ved DU kan, gør dig sårbar og I vil vinde hinandens hjerter! Der er amoriner i luften og alle forhold har startproblemer! I er jo to forskellige mennesker, med hver jeres bagage og det skal I på en eller anden måde få til at supplere hinanden - lave hinanden om, kan I ikke! Go for it! Selvom det ER svært! Jeg tror ikke du fortryder du ringer, men nok nærmere hvis du ikke gør. For hvad nu hvis... lev i nuet og lad fremtiden komme når den er klar!  Hepper på dig under fuldmånen!

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Hasselnødden skriver:

Lad ham ikke smutte fordi du ikke tør ringe til ham, du føler tydeligvis meget for ham og vice versa! Lad ikke dét forsvinde, som alle eventyr syder af! Vis ham du kan erkende din egen fejl i din behandling af ham og lad ham om at erkende sine fejl i hans behandling af dig. Måske føler han * Youre to good to be true* indeni.... RING til ham! Du KAN og du VIL. Om ikke andet så har du hele baby.dk i ryggen der alle ved DU kan, gør dig sårbar og I vil vinde hinandens hjerter! Der er amoriner i luften og alle forhold har startproblemer! I er jo to forskellige mennesker, med hver jeres bagage og det skal I på en eller anden måde få til at supplere hinanden - lave hinanden om, kan I ikke! Go for it! Selvom det ER svært! Jeg tror ikke du fortryder du ringer, men nok nærmere hvis du ikke gør. For hvad nu hvis... lev i nuet og lad fremtiden komme når den er klar!  Hepper på dig under fuldmånen!

det kan være der skal være problemer i starten for at det bliver godt resten af vejen måske..
men hvor er du sød, fik helt tårer i øjnene af at læse det du skrev til mig..
jeg er bare ikke god til at være sårbar eller vise mine følelser.. jeg er god til at have en facade hele tiden, og det er jo så det der er gået galt.. ville ønske jeg bare kunne være mig selv overfor folk istedet for altid at virke så skide perfekt for lige pludselig knækker det hele jo..

men jo jeg skal ringe til ham, men det må blive imorgen.. han er vel nærmest på vej til at stå op igen for at fodre..

Anmeld

13. august 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvad der går galt, men jeg jager simpelthen fyrene væk efter få dage..
Jeg må virkelig være skrækkelig at omgåes..

Denne her gang var vi kommet op at skændes fordi jeg synes han tog for meget over i MIN lejlighed og ville bestemme hvordan der så ud osv, og det gad jeg ikke, så jeg bad ham køre.. han havde så lånt en telefon af mig, og derpå havde jeg åbenbart ikke fået min mail logget af, så i frygt for at jeg havde fundet en anden havde han været inde og tjekke min mail.. han havde selvfølgelig ikke fundet noget, men hold nu op hvor blev jeg sur, skuffet, ked af det og græd i flere timer..

idag kommer han så og skal hente de ting han havde her, for sådan noget kan jeg bare ikke tilgive (troede jeg), men jeg er vild med ham, jeg tænker på ham hele tiden.. da han kom havde han blomster med til mig og han var virkelig ked af det og vi fik snakket og vi sad begge og græd, og jeg bad ham bare om at køre..
Jeg er nok total jormonella fordi jeg har min mens og har virkelig ondt, så det gik nok lidt ud over ham..

men hvordan får jeg nu overvundet min frygt for at sige til ham at jeg er ked af min reaktion og bare gerne vil have ham tilbage??

Ingen i verden er perfekt. Man må gøre op med sigselv, på et realistisk plan, hvad man kan leve med og hvad man ikke kan. Jeg er gift og synes da heller ikke alt ved min mand er lige fedt. Men det er ting jeg kan leve med spørgsmålet er om du kan leve med at han har tjekket din mail og nok ville kunne finde på det igen, hvis han blev en "sart sjæl, og fristes til det? Herhjemme tjekker vi ikke hinandens mail, men jeg ville ikke blive ked eller sur hvis min mand havde det behov. Så kunne han føle sig dum efter, når han ikke fandt noget. Skriv til manden og sig du har mens og nok sagde ting du ikke mente. gør dit bord rent, hvis han er det værd, så gør han det også.

Anmeld

13. august 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

det kan være der skal være problemer i starten for at det bliver godt resten af vejen måske..
men hvor er du sød, fik helt tårer i øjnene af at læse det du skrev til mig..
jeg er bare ikke god til at være sårbar eller vise mine følelser.. jeg er god til at have en facade hele tiden, og det er jo så det der er gået galt.. ville ønske jeg bare kunne være mig selv overfor folk istedet for altid at virke så skide perfekt for lige pludselig knækker det hele jo..

men jo jeg skal ringe til ham, men det må blive imorgen.. han er vel nærmest på vej til at stå op igen for at fodre..

Ved du hvad?

DU er ikke ALENE! Jeg har lært ikke at gøre mig sårbar, ikke at sige undskyld, have den hårdeste facade oppe - MEN intet desto mindre ..

Mødte jeg en mand, der så forbi alt det! Ligeså vel som din med stor sandsynlighed også ser i dig! Hvorfor skulle han ville dig, hvis ikke han så mere end du tror, du lader ham se?! Vi er sgu gennemskuelige for de rette!

Jeg er gift den dag idag og har en lille dreng med den mand, der så forbi alt det jeg forsøgte at gemme væk og du kan tro, det var ikke og er stadigvæk ikke nemt! Men så længe man arbejder med hinanden og ikke imod hinanden, så er der en god grund til at blive ved! Du bliver udfordret, han bliver udfordret - det kan gøre jer stærkere! Du skal ikke have een, der bare siger ja tak og amen - JO - når han siger JA og AMEN til dig! DEN du er indeni, DEN han ser! Han har ikke givet op - DU må heller ikke give op!

Citat: " There's something there.. " Skønheden og Udyret  

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Ingen i verden er perfekt. Man må gøre op med sigselv, på et realistisk plan, hvad man kan leve med og hvad man ikke kan. Jeg er gift og synes da heller ikke alt ved min mand er lige fedt. Men det er ting jeg kan leve med spørgsmålet er om du kan leve med at han har tjekket din mail og nok ville kunne finde på det igen, hvis han blev en "sart sjæl, og fristes til det? Herhjemme tjekker vi ikke hinandens mail, men jeg ville ikke blive ked eller sur hvis min mand havde det behov. Så kunne han føle sig dum efter, når han ikke fandt noget. Skriv til manden og sig du har mens og nok sagde ting du ikke mente. gør dit bord rent, hvis han er det værd, så gør han det også.

det er jo det.. jeg ved ikke om jeg kan tilgive ham for det.. og vil jo hele tiden tænke på om han nu gør det igen.. selvom han ikke fandt noget der, og aldrig kommer til det, så gør det da ldit ondt at han havde behov for at tjekke mig..

men ja jeg skal bare have gjort rent bord..

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Hasselnødden skriver:

Ved du hvad?

DU er ikke ALENE! Jeg har lært ikke at gøre mig sårbar, ikke at sige undskyld, have den hårdeste facade oppe - MEN intet desto mindre ..

Mødte jeg en mand, der så forbi alt det! Ligeså vel som din med stor sandsynlighed også ser i dig! Hvorfor skulle han ville dig, hvis ikke han så mere end du tror, du lader ham se?! Vi er sgu gennemskuelige for de rette!

Jeg er gift den dag idag og har en lille dreng med den mand, der så forbi alt det jeg forsøgte at gemme væk og du kan tro, det var ikke og er stadigvæk ikke nemt! Men så længe man arbejder med hinanden og ikke imod hinanden, så er der en god grund til at blive ved! Du bliver udfordret, han bliver udfordret - det kan gøre jer stærkere! Du skal ikke have een, der bare siger ja tak og amen - JO - når han siger JA og AMEN til dig! DEN du er indeni, DEN han ser! Han har ikke givet op - DU må heller ikke give op!

Citat: " There's something there.. " Skønheden og Udyret  

et eller andet sted er det jo rart at vide man ikke er alene om sit problem.. men hvor er det samtidig også sørgeligt at vi er nogen der har det på den måde..

det kan da godt være han har gennemskuet mig, jeg ved det ikke.. men ja det kan da godt være..

jeg vil også gerne giftes og have flere børn, men det skal være den rigtige, og vi skal stole på hinanden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.