endnu én dag uden mad. hmm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Joan ( Smallie )

Nicolinesmor170510 skriver:

Hun har 14 tænder, og det er vidst dem de skal have indtil de bliver omkring 2 år..

Hun skal have 16 tænder for at have alle inden hendes 2 års tænder. Når de er kommet skal der være 20 tænder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

sandradee

Begge mine drenge har også haft perioder hvor de intet spiste, og de er normalt Meget glad for mad.

Da jeg oplevede det første gang, blev jeg også dybt frusteret, jeg endte med at snakke med dem i vuggestuen og få dem til at lave et mad skema så jeg kunne se hvad han fik at spise dernede, og sjovt nok spiste han der ( jeg slappede lidt mere af ) og det gik i sig selv efter en uge. Tror det er noget der kommer i perioder men det skal selvfølgelig ikke tage overhånd!

Men kontakt sundhedsplejseken, det kan være hun har nogle gode fif, og så kan du få lidt mere ro på...

Håber det går

Anmeld

14. august 2011

Mor til Frederic og Freya

An&Jo skriver:

jo det er jeg sikker på at hun gerne vil.. kan man ikke gøre brug af dem indtil børnene bliver 2 eller 3?? det mener jeg helt sikkert at man kan..

man kan bruge sp indtil de når skole alder....

frederic har stadig sp på trods af han snart bliver tre år....

tænker måske hun har noget halsbetændelse... fordi du skrive hun har været sløg siden torsdag, det tyder på hun har et eller andet i hendes system...

Anmeld

14. august 2011

Turtles

Nicolinesmor170510 skriver:

Heldigvis drikker hun som hun skal og mere til, men har en ide om, at hun går og drikker dig mæt, og så nøjes hun med det hun får af væske.. Forstå mig ret, hun får nok væske, men tror hun tror, at hun bare kan drikke sig mæt, for når jeg tilbyder hende mad, vil hun hellere have væske, og helst mælk frem for at spise, men vil jo ikke gøre så hun drikker sig mæt.. Hmm..

Hun er 15 mdr.

Har i prøvet med drikke yoghurt? eller en smoothie med massere frugt og yoghurt? Tænker hvis hun helst ville drikke så kunne det måske virke?
Mener vores søn var inde i sammen periode, i samme alder dog ikke i 14 dage. Men så længe hun jo er glad og frisk, og får massere væske tror jeg ikke der er noget seriøst galt?

Men måske du lige skulle kontakte jeres læge mandag for en sikkerheds skyld?

Go søndag

Anmeld

14. august 2011

Bare mig..

sandradee skriver:

Begge mine drenge har også haft perioder hvor de intet spiste, og de er normalt Meget glad for mad.

Da jeg oplevede det første gang, blev jeg også dybt frusteret, jeg endte med at snakke med dem i vuggestuen og få dem til at lave et mad skema så jeg kunne se hvad han fik at spise dernede, og sjovt nok spiste han der ( jeg slappede lidt mere af ) og det gik i sig selv efter en uge. Tror det er noget der kommer i perioder men det skal selvfølgelig ikke tage overhånd!

Men kontakt sundhedsplejseken, det kan være hun har nogle gode fif, og så kan du få lidt mere ro på...

Håber det går

Godt nok har hun været enormt pylderet igår og idag men sender hende afsted imorgen for at se hvordan det går i dagplejen. Og jeg har fri så hun kan bare ringe hvis jeg skal hente hende.
Men der har jeg da også tænkt at hun skal skrive ned hvad der bliver spist så jeg ved hvad hun får og om hun får noget

Jeg ringer til lægen og sp imorgen og håber at én af dem kan fortælle mig hvad jeg skal gøre og om der evt kan være noget galt. :-)
Tak for svar :-)

Anmeld

14. august 2011

Bare mig..

Mor til Frederic skriver:

man kan bruge sp indtil de når skole alder....

frederic har stadig sp på trods af han snart bliver tre år....

tænker måske hun har noget halsbetændelse... fordi du skrive hun har været sløg siden torsdag, det tyder på hun har et eller andet i hendes system...

Har haft samme tanke så imorgen kontakter jeg lægen så hun evt kan se på hende :-)

Anmeld

14. august 2011

Bare mig..

Turtles skriver:

Har i prøvet med drikke yoghurt? eller en smoothie med massere frugt og yoghurt? Tænker hvis hun helst ville drikke så kunne det måske virke?
Mener vores søn var inde i sammen periode, i samme alder dog ikke i 14 dage. Men så længe hun jo er glad og frisk, og får massere væske tror jeg ikke der er noget seriøst galt?

Men måske du lige skulle kontakte jeres læge mandag for en sikkerheds skyld?

Go søndag

Nej det har jeg faktisk ikk prøvet men nu er hun puttet og lægen og sp bliver kontaktet imorgen og så håber jeg de kan give mig svar. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.