endnu én dag uden mad. hmm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Bare mig..

Ja, så blev Nicoline puttet endnu én gang uden aftensmad.
Puha hva gør jeg?!
De sidste 14 dage cirka har hun stort set intet spist. Det går længere og længere ned af bakke med mængden af mad og idag har hun faktisk ikk rigtig fået noget.
Ringer man til vagtlægen, lægen eller skal sundhedsplejersken kontaktes mandag?
Hun er simpelthen så pylderet hele dagen og har været det i tre dage.
Jeg bliver vanvittig. :-(
Hvad kan der være galt. Please hjælp mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

B&J

Bare hun får masser af væske.. vores dreng har altid hadet sin mad fra han var 0 til han var 1år... det er så blevet meget bedre... men det eneste man kan gøre er at prøve og hvis hun ikke vil jamen så slut det skal nok komme tilbage og nej det er slet ikke sjov på nogle måder det er død hårdt og man bliver meget ked af det for de små skal have mad...

nu ved jeg ikke hvor gammel hun er men kan det tro det er tænder eller en lille fase måske?

Anmeld

13. august 2011

Turtles

Nicolinesmor170510 skriver:

Ja, så blev Nicoline puttet endnu én gang uden aftensmad.
Puha hva gør jeg?!
De sidste 14 dage cirka har hun stort set intet spist. Det går længere og længere ned af bakke med mængden af mad og idag har hun faktisk ikk rigtig fået noget.
Ringer man til vagtlægen, lægen eller skal sundhedsplejersken kontaktes mandag?
Hun er simpelthen så pylderet hele dagen og har været det i tre dage.
Jeg bliver vanvittig. :-(
Hvad kan der være galt. Please hjælp mig

Hvor gammel er hun???

Drikker hun??

Anmeld

13. august 2011

Bare mig..

B&J skriver:

Bare hun får masser af væske.. vores dreng har altid hadet sin mad fra han var 0 til han var 1år... det er så blevet meget bedre... men det eneste man kan gøre er at prøve og hvis hun ikke vil jamen så slut det skal nok komme tilbage og nej det er slet ikke sjov på nogle måder det er død hårdt og man bliver meget ked af det for de små skal have mad...

nu ved jeg ikke hvor gammel hun er men kan det tro det er tænder eller en lille fase måske?

Jeg håber, at det er en fase, men hun spiser bare mindre og mindre, og bliver mere og mere pylderet.

Det er jo en hel dag hun ikke har spist, og de andre dage har hun måske spist, hvad der svare til et måltid, fordelt på en hel dag.. Hvis ikke mindre

Hun er 15 mdr. og mad har aldrig været et problem før... - jo hun ville ikke have rugbrød, men det fik vi hende så til at spise igen, men nu vil hun jo intet have

Anmeld

13. august 2011

Bare mig..

Turtles skriver:

Hvor gammel er hun???

Drikker hun??

Heldigvis drikker hun som hun skal og mere til, men har en ide om, at hun går og drikker dig mæt, og så nøjes hun med det hun får af væske.. Forstå mig ret, hun får nok væske, men tror hun tror, at hun bare kan drikke sig mæt, for når jeg tilbyder hende mad, vil hun hellere have væske, og helst mælk frem for at spise, men vil jo ikke gøre så hun drikker sig mæt.. Hmm..

Hun er 15 mdr.

Anmeld

13. august 2011

B&J

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg håber, at det er en fase, men hun spiser bare mindre og mindre, og bliver mere og mere pylderet.

Det er jo en hel dag hun ikke har spist, og de andre dage har hun måske spist, hvad der svare til et måltid, fordelt på en hel dag.. Hvis ikke mindre

Hun er 15 mdr. og mad har aldrig været et problem før... - jo hun ville ikke have rugbrød, men det fik vi hende så til at spise igen, men nu vil hun jo intet have

ved godt det ikke er sundt men hvad med en bolle med smør yoghurt??

men håber snart det kommer igen, for det kan også være en lille virus der er på vej... der er heller ikke noget at se inde i munden en blære eller sådan noget??

Anmeld

13. august 2011

An&Jo

min søn er 16mdr og han gider heller ikke rigtig at spise.. men sørger for at få rigeligt med væske i ham..

her tror jeg at tænderne spiller ind.. men han har altid haft perioder hvor han slet ikke gad at spise..

Anmeld

13. august 2011

Bare mig..

B&J skriver:

ved godt det ikke er sundt men hvad med en bolle med smør yoghurt??

men håber snart det kommer igen, for det kan også være en lille virus der er på vej... der er heller ikke noget at se inde i munden en blære eller sådan noget??

Idag prøvede jeg at give hende et pølsehorn (som hun ellers elsker) men hun spiste lidt af pølsen, men smed resten ud
Til morgen fik hun A38 som hun ellers også er vild med, men hun fik nok hvad der svare til 3 spiseskefulde.. Og det er faktisk hvad hun har spist idag

Nej der er ikke noget at se, men hun blev sløj i torsdags og er det egentlig stadig, men inden det, ville hun jo heller ikke rigtig spise..

Hvis det er en virus, søger jeg vel læge mandag, når hun ellers ikke er påvirket andet end hun er pylderet, men hun kan godt lege og være glad også?

Anmeld

13. august 2011

Bare mig..

An&Jo skriver:

min søn er 16mdr og han gider heller ikke rigtig at spise.. men sørger for at få rigeligt med væske i ham..

her tror jeg at tænderne spiller ind.. men han har altid haft perioder hvor han slet ikke gad at spise..

Mad har aldrig været et problem her, andet end at hun ikke ville have rugbrød, men så fik hun jo bare noget andet.. Men hun vil jo intet have

Hun har vidst de tænder hun skal have indtil hun er omkring 2 år, så det kan ikke være dem der driller..

Anmeld

13. august 2011

Joan ( Smallie )

Jeg tror altså det er tænder. Hvor mange har hun af dem?

Hvis nu det gør ondt at spise fordi hendes tænder roder rundt derinde. Det kan jo godt gøre ondt i perioder langtid inden de komme frem.

Min den yngste var lige som du beskriver ind til hun fik hendes 2 års tænder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.