endnu én dag uden mad. hmm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Joan ( Smallie )

Nicolinesmor170510 skriver:

Mad har aldrig været et problem her, andet end at hun ikke ville have rugbrød, men så fik hun jo bare noget andet.. Men hun vil jo intet have

Hun har vidst de tænder hun skal have indtil hun er omkring 2 år, så det kan ikke være dem der driller..

jo jeg tror bestemt det er hendes 2 års tænder der spiller ind her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

An&Jo

Mad har aldrig været et problem her, andet end at hun ikke ville have rugbrød, men så fik hun jo bare noget andet.. Men hun vil jo intet have

Hun har vidst de tænder hun skal have indtil hun er omkring 2 år, så det kan ikke være dem der driller..

så ville jeg nok kontakte sundhedsplejersken på mandag, og så håbe på hun har tid til et besøg hurtigt.. eller et opkald til lægen eventuelt..

Anmeld

13. august 2011

Bare mig..

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg tror altså det er tænder. Hvor mange har hun af dem?

Hvis nu det gør ondt at spise fordi hendes tænder roder rundt derinde. Det kan jo godt gøre ondt i perioder langtid inden de komme frem.

Min den yngste var lige som du beskriver ind til hun fik hendes 2 års tænder.

Hun har 14 tænder, og det er vidst dem de skal have indtil de bliver omkring 2 år..

Anmeld

13. august 2011

Bare mig..

An&Jo skriver:

så ville jeg nok kontakte sundhedsplejersken på mandag, og så håbe på hun har tid til et besøg hurtigt.. eller et opkald til lægen eventuelt..

Ja, jeg tænker det samme, og må håbe hun har tid lidt hurtigt, men jeg har ikke set hende i laaaang tid nu, men mon ikke hun alligevel vil gøre et lille kig forbi

Anmeld

13. august 2011

An&Jo

Ja, jeg tænker det samme, og må håbe hun har tid lidt hurtigt, men jeg har ikke set hende i laaaang tid nu, men mon ikke hun alligevel vil gøre et lille kig forbi

jo det er jeg sikker på at hun gerne vil.. kan man ikke gøre brug af dem indtil børnene bliver 2 eller 3?? det mener jeg helt sikkert at man kan..

Anmeld

13. august 2011

Bare mig..

An&Jo skriver:

jo det er jeg sikker på at hun gerne vil.. kan man ikke gøre brug af dem indtil børnene bliver 2 eller 3?? det mener jeg helt sikkert at man kan..

Jo mon ikke, og om ikke andet, kan hun måske give et godt råd eller to i telefonen

Anmeld

13. august 2011

An&Jo

Jo mon ikke, og om ikke andet, kan hun måske give et godt råd eller to i telefonen

det er jeg sikker på at hun kan..

Anmeld

13. august 2011

B&J

Idag prøvede jeg at give hende et pølsehorn (som hun ellers elsker) men hun spiste lidt af pølsen, men smed resten ud
Til morgen fik hun A38 som hun ellers også er vild med, men hun fik nok hvad der svare til 3 spiseskefulde.. Og det er faktisk hvad hun har spist idag

Nej der er ikke noget at se, men hun blev sløj i torsdags og er det egentlig stadig, men inden det, ville hun jo heller ikke rigtig spise..

Hvis det er en virus, søger jeg vel læge mandag, når hun ellers ikke er påvirket andet end hun er pylderet, men hun kan godt lege og være glad også?

Sagtens når vores dreng har haft feber også jamen så har han også leget... det kan også være det bare er et tigerspring.. men kan også være en virus der bare er uden feber osv.. men hvem ved men håber det snart stopper ellers kan det være sundhedsplejsken har en ide hende kan man jo altid ringe til

Anmeld

13. august 2011

Bare mig..

B&J skriver:

Sagtens når vores dreng har haft feber også jamen så har han også leget... det kan også være det bare er et tigerspring.. men kan også være en virus der bare er uden feber osv.. men hvem ved men håber det snart stopper ellers kan det være sundhedsplejsken har en ide hende kan man jo altid ringe til

Håber da sørme ikke at det er noget alvorligt, men jeg prøver sp mandag, og så ser vi hvad hun siger

Anmeld

13. august 2011

B&J

Håber da sørme ikke at det er noget alvorligt, men jeg prøver sp mandag, og så ser vi hvad hun siger

God ide...

ej det håber jeg godt nok heller ikke håber bare det er en fase og hun snart er på dupperne igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.