Samvær med 1årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Valle81

nvm skriver:

ja men det jeg skrev var til  Lisbeth og ikke TS, hende skrev jeg til inden hehe

He he, bare i orden:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

nvm

Valle81 skriver:

He he, bare i orden:0)

Anmeld

13. august 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

Min ex og jeg har heller aldrig boet sammen

Lisbeth85 og nvm, tak for jeres svar. De er meget brugbare

Det var så lidt - har slev brugt siden sååå meget til at få styr på nogle tanker omkring min eks, så elsker at hjælpe andre i samme situation

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Ok,

Der er jo mange ting i dit første indlæg som ikke lige står skrevet og som selvfølgelig gør situationen meget anderledes. Og ud fra dit indlæg læser jeg dilemmaet som værende weekendsamvær og ikke hans sure opstød.

Du har jo ikke skrevet at i ikke har boet sammen siden barn var 2 mdr og at i fx bor 5 min fra hinanden.Det giver jo et helt andet aspekt i sagen, og så er det jo klart at han ikke bare kan have overnatning en hel weekend lige pludselig osv.

Men håber i finder en løsning på det hele.

Igen, vi har aldrig boet sammen.

Nej, jeg fandt det ikke super relevant da mit spørgsmål egentlig bare gik på hvor meget en 1årig skulle være på samvær.

Straks bliver man -mellem linjerne- stemplet som en heks der vil hindre ungernes far i at se dem. Sådan er det ikke. Han er den skønneste far men er møghamrende modbydelig overfor mig.

Anmeld

13. august 2011

Valle81

Anonym skriver:

Igen, vi har aldrig boet sammen.

Nej, jeg fandt det ikke super relevant da mit spørgsmål egentlig bare gik på hvor meget en 1årig skulle være på samvær.

Straks bliver man -mellem linjerne- stemplet som en heks der vil hindre ungernes far i at se ham. Sådan er det ikke. Han er den skønneste far men er møghamrende modbydelig overfor mig.

Synes det er en skam at du læser mellem linierne - for jeg har ikke skrevet noget der - og har ikke skrevet noget der indikerer at jeg synes du er en heks der forhindrer sin eks i at se sine børn, eller at han skulle være en dårlig far eller andet.

Men du er pissed - ikke på mig - tror jeg da ikke - men på situatioen og over han behandle dig sådan - og så ville jeg nok også selv komme til at læse mellem linierne.

Men jeg synes ikke du er en heks eller andet........... Jeg svarede ud fra hvordan jeg læste dit indlæg - og jeg må jo have helt misforstået, men synes nu også at jeg svarede ud fra det med samværd og hvad jeg mente var rimeligt ud fra hvad der stod i dit indlæg - og skrev også at da der kom flerre oplysninger - at så er situationen jo en helt anden.

Anmeld

13. august 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg kunne ALDRIG finde på at holde ham fra at se sine børn, det ville jeg aldrig gøre mod hverken ham eller dem!

Han må se dem lige så tosset han vil, jeg har bare ikke lyst til at være til stede. Du har ingen ide om hvordan det er at blive haglet bed konstant!

Det handler overhovedet ikke om et behov for at "vinde" i retten til at se børnene mest men om at jeg snart knækker sammen hvis jeg skal ligge øre til mere kritik!

Jeg vil give Valle81 ret - jeg sidder nemlig også på den anden side med en far, der savner sin datter konstant - og en ekskone, der fatter nada, hun har præsteret at udtale: "Jamen, kan du da ikke forstå, at jeg kommer til at savne hende helt vildt, hvis du skal have hende en HEL weekend", arrrrgh.

Dette er heller ikke et angreb - men når jeg læser dit indlæg, så står der "jeg, jeg, jeg, jeg, jeg" - det her handler ikke om dig eller ham eller jeres forhold eller ikke-eksisterende forhold, dette handler kun om jeres barn og om, at I er nødt til at få det til at fungere - og så skal I pakke alle følelser og tanker væk og KUN fokusere på jeres barns velbefindende.

Jeg vil foreslå dig at tage i Statsforvaltningen og få alle aftaler skrevet ned - og så tage med, at han sandsynligt får ret til at få jeres barn til overnatning meget hurtigt, men du er jo åben for, at han ser barnet meget, så det burde jo ikke være noget problem. Når alle aftaler er aftalt, så har I klare linjer, og du behøver ikke at se ekskæresten udover kontakten ved aflevering og afhentning, og der behøver så ikke at blive vekslet mange ord.

Held og lykke med det.

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil give Valle81 ret - jeg sidder nemlig også på den anden side med en far, der savner sin datter konstant - og en ekskone, der fatter nada, hun har præsteret at udtale: "Jamen, kan du da ikke forstå, at jeg kommer til at savne hende helt vildt, hvis du skal have hende en HEL weekend", arrrrgh.

Dette er heller ikke et angreb - men når jeg læser dit indlæg, så står der "jeg, jeg, jeg, jeg, jeg" - det her handler ikke om dig eller ham eller jeres forhold eller ikke-eksisterende forhold, dette handler kun om jeres barn og om, at I er nødt til at få det til at fungere - og så skal I pakke alle følelser og tanker væk og KUN fokusere på jeres barns velbefindende.

Jeg vil foreslå dig at tage i Statsforvaltningen og få alle aftaler skrevet ned - og så tage med, at han sandsynligt får ret til at få jeres barn til overnatning meget hurtigt, men du er jo åben for, at han ser barnet meget, så det burde jo ikke være noget problem. Når alle aftaler er aftalt, så har I klare linjer, og du behøver ikke at se ekskæresten udover kontakten ved aflevering og afhentning, og der behøver så ikke at blive vekslet mange ord.

Held og lykke med det.

Er det så underligt at jeg tænker lidt på mig selv, når jeg kan mærke at han er ved at knække mig med sin adfærd?!?

Hvis han kunne opføre sig ordentligt, kunne vi sagtens fortsætte men jeg orker ikke mere negativitet!!! Han må fortsat gerne se dem meget, det bliver bare uden min tilstedeværelse.

Jeres mænds oplevelser har INTET med denne sag at gøre for jeg har ikke tænkt mig at holde dem fra hinanden, prøv dog at læse hvad jeg skriver!!

Egoist er sgu det sidste jeg er men når jeg føler at han psykisk bryder mig mere og mere ned, så bliver jeg sgu nød til ar tænke lidt på mig selv!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.