Anonym skriver:
Åhh, det har ellers gået SÅ fint at min ex er kommet forbi og har set vores børn og vi har besøgt ham men NU orker jeg bare ikke mere.
Han er sur og tvær og hagler mig ned for ALT!! Hvis jeg siger det mindste pip får jeg "Hvorfor skal du lave en konflikt" slynget i hovedet med det samme! 
Vi har et barn på knap 1 år og barnet bliver stadig ammet -Også om natten.
Hvad ville i mene var det mest optimale i forbindelse med samvær?
Jeg gider ikke statsamts-ræs men vil jo selvfølgelig gerne have at han ser sine børn, det skal jo ikke gå ud over dem at han er en idiot overfor mig!
Umiddelbart vil jeg mene at en hel weekend hver anden uge, er for tidligt. Især når barnet bliver ammet.
Hvad siger I? 
Min eks og jeg har en søn på nu 9½ måned, og vi starter først m. en overnatning,, når han er 14 mdr (fra lørdag til søndag). Indtil da trapper vi samværet op, så de lærer at blive mere trygge ved hinanden, og så faren kommer til at kende hans rutiner etc.
Først når vores søn er 2½ kommer en overnatning hver 2. weekend på tale (altså fredag-søndag).
Vores aftale er gennem statsforvaltningen, da min eks mente at han allerede nu skulle have ham en weekend. Men derinde fik de ham overbevist... det var åbenbart ikke nok, at jeg sagde det til ham, at det var aaalt for tidligt med hver 2. weekend.
Det skal nævnes, at faren og jeg aldrig har boet sammen, mens vi har været forældre, og vi bor i hhv. Herning og Århus, hvilket også giver nogle forbehold ifb. samvær.
Held og lykke 
Anmeld