nvm skriver:
mig og min x har heller aldrig boet sammen, gik fra hinanden da jeg var 2-3 mdr henne..
her har amtet sagt at der først blir tale om 1 overnatning når hun er 2-2,5 år gammel.
hun er nu 9 mdr og han ser hende en gang om ugen i 1 time, det også amtet der har valgt det.. synes bare det mærkeligt det er så forskelligt hvad de gør og siger
altså amterne..
Hold da op, det er godt nok også sent først som 2-årig? Men ja, jeg synes det er fint at min søn tidligt får en godt forhold til sin far, men ikke for tidligt heller! 14 mdr. er jo ikke en stor dreng, som kan snakke eller noget som helst, men hvis de bare kender hinanden godt inden da, så skal det nok gå.
Her ser faren ham i lang tid, når han er her. 4 timer som regel, så han lærer rutiner, får tid til at pjatte og være seriøs med ham (når de spiser sammen) og ja... det har jeg det fint med. Men reglerne er åbenbart åbne, og så bliver der fokuseret meget på tidligere samvær siden barnet kom til verden, forældres bopæle etc. Jeg ville have rigtig svært ved først at 'give slip', når min søn var så gammel - det vil jeg i hvert fald tro. Her har faren også en helt ekstrem interesse for sit barn, så han ville slæbe mig i retten hvis en overnatning først skulle finde sted om 1 år og 3 mdr 
Anmeld