Hvilket et af dine børn er dit favorit-barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2009

twinboys

Eva skriver:

Men du ved ikke hvordan det er kun at få en eneste og have den kontakt som man får til det første barn...og så kan du jo naturligvis heller ikke sætte dig ind i min verden...men jeg kan fortælle dig jeg altid vil være mere på min mirakelsøn end på de to andre rødder-smiler.
Det handler ikke om kærlighed, men nok nærmere om sympati og omsorg...smiler

Næææ og var jo bare heldig og få to guldklumper på en gang end en af gangen som I andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2009

Honningblomst

Næææ og var jo bare heldig og få to guldklumper på en gang end en af gangen som I andre...

Tja, jeg kan nu ikke se nogle fordele og var virkelig angst for at skulle få tvillinger 8fik lagt to æg op med jeppe og ventede to i starten med Konrad), men sådan er vi jo så forskellige-smiler-
Jeg foretrækker at kunne få dem en af gangen, men gerne mange...smiler
Tænker også på den risiko der er ved at få flere børn end et af gangen...

Anmeld

6. januar 2009

twinboys

Eva skriver:

Tja, jeg kan nu ikke se nogle fordele og er ikke ked af jeg mistede den ene sidste gang jeg ventede mig, men sådan er vi jo så forskellige-smiler-
Jeg foretrækker at kunne få dem en af gangen, men gerne mange...smiler
Tænker også på den risiko der er ved at få flere børn end et af gangen...

Risiko???

Man er jo aldrig selv herre over, hvordan en graviditet går og om man går i fødsel før tid, barnet dør indeni i en, eller dør lige efter fødslen...

Eller som jeg fik to rigtige fightere der kæmpede bragt for deres liv...

MAjbritt

Anmeld

6. januar 2009

Honningblomst

twinboys skriver:

Risiko???

Man er jo aldrig selv herre over, hvordan en graviditet går og om man går i fødsel før tid, barnet dør indeni i en, eller dør lige efter fødslen...

Eller som jeg fik to rigtige fightere der kæmpede bragt for deres liv...

MAjbritt

Ja, det er rigtigt...derfor jeg heller ikke ønskede mig to af gangen...der har været rigelig spænding og jeg ville for alt i verden undgå at få handicappede børn eller børn der skulle kæmpe for deres liv...derfor er jeg glad ved et barn af gangen, for der er risikoen jo langt mindre...Men for mange går det jo heldigvis godt-smiler-gudskelov. Men kan man undgå det, så hellere det...smiler

Anmeld

6. januar 2009

twinboys

Eva skriver:

Ja, det er rigtigt...derfor jeg heller ikke ønskede mig to af gangen...der har været rigelig spænding og jeg ville for alt i verden undgå at få handicappede børn eller børn der skulle kæmpe for deres liv...derfor er jeg glad ved et barn af gangen, for der er risikoen jo langt mindre...Men for mange går det jo heldigvis godt-smiler-gudskelov. Men kan man undgå det, så hellere det...smiler

Elsker nu mine drenge alligevel...

Anmeld

6. januar 2009

Honningblomst

twinboys skriver:

Elsker nu mine drenge alligevel...

Ja, det handler vel ikke om kærlighed...gør det...
Jeg elsker mine drenge højere end livet...deres forskelle og der måder at være på...at jeg må leve med de tre mennesker, det er da fantastisk...og glæder mig til at få flere en dag.
Knus..

Anmeld

6. januar 2009

twinboys

Eva skriver:

Ja, det handler vel ikke om kærlighed...gør det...
Jeg elsker mine drenge højere end livet...deres forskelle og der måder at være på...at jeg må leve med de tre mennesker, det er da fantastisk...og glæder mig til at få flere en dag.
Knus..

De betyder alt for mig... Så meget at jeg vil give dem alt og ikke "dele" dem med flere børn... Derfor skal vi ikke have flere børn...

Glæder mig på dine vegne når du får lov til at opleve en graviditet og bebs mere...

Majbritt

Anmeld

6. januar 2009

Honningblomst

twinboys skriver:

De betyder alt for mig... Så meget at jeg vil give dem alt og ikke "dele" dem med flere børn... Derfor skal vi ikke have flere børn...

Glæder mig på dine vegne når du får lov til at opleve en graviditet og bebs mere...

Majbritt

Sjovt...sådan tænktre jeg også da jeg kun havde jeppe...men det er jo slet ikke sådan det er...søskende er en gave og kærlighed er jo ikke noget der bliver mindre af jo flere børn man har...der er stadig en lige stor bunke til alle.

Men man skal selvfølgelig kun få de børn man orker....men for børnene er det helt sikkert kun godt at få søskende og dele lidt fokus..nok værst med enebørn.

Og ja, jeg glæder mig da til næste hold om nogle år...og den rige mand jeg skal have dem med-griner

Anmeld

6. januar 2009

twinboys

Eva skriver:

Sjovt...sådan tænktre jeg også da jeg kun havde jeppe...men det er jo slet ikke sådan det er...søskende er en gave og kærlighed er jo ikke noget der bliver mindre af jo flere børn man har...der er stadig en lige stor bunke til alle.

Men man skal selvfølgelig kun få de børn man orker....men for børnene er det helt sikkert kun godt at få søskende og dele lidt fokus..nok værst med enebørn.

Og ja, jeg glæder mig da til næste hold om nogle år...og den rige mand jeg skal have dem med-griner

Spændende hvornår han kommer... Pøj pøj med det...

>Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.