Hvilket et af dine børn er dit favorit-barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.428 visninger
29 svar
0 synes godt om
6. januar 2009

Honningblomst

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2009

Pia.

Jeg elsker mine tre børn lige højt ikke den ene mere eller mindre.....

MEN, Mikkel min den store har en helt speciel plads i sin mors hjerte og den plads har han helt for sig selv.. han er min første søn, ja mit første barn.. Mille og Mads er ikke elsket mindre af den grund men de er 3 meget forskellige børn med 3 meget forskellige personligheder... alle tre på deres helt egen specille, søde, kærlige og irriterende måde ...

Knus Pia.

Anmeld

6. januar 2009

Pia.

PiaR skriver:

MEN, Mikkel min den store har en helt speciel plads i sin mors hjerte og den plads har han helt for sig selv.. han er min første søn, ja mit første barn.. Mille og Mads er ikke elsket mindre af den grund men de er 3 meget forskellige børn med 3 meget forskellige personligheder... alle tre på deres helt egen specille, søde, kærlige og irriterende måde ...

Knus Pia.

TILFØJELSE.....

Og så ligner Mikkel mig nok utroligt meget så jeg kan læse ham som en åben bog.....

Anmeld

6. januar 2009

Honningblomst

PiaR skriver:

Knus Pia.

Men måske det er det der menes...det der defineres i artiklen som elsker mere.
Jeg ved det ikke...men er spændt på hvordan jeg vil se på det når mine børn er blevet voksne og ikke mindst hvordan mine børn vil se det...
Knus..

Anmeld

6. januar 2009

Pia.

Eva skriver:

Men måske det er det der menes...det der defineres i artiklen som elsker mere.
Jeg ved det ikke...men er spændt på hvordan jeg vil se på det når mine børn er blevet voksne og ikke mindst hvordan mine børn vil se det...
Knus..

Ja det kan godt være det er det som der menes... .... ?

Stort knus fra Pia....

Anmeld

6. januar 2009

Lullaby

Hmm.. jeg ved ikke. Izabella er min den 1 men fordi jeg havde en fødselsdepression fik jeg ikke det der tætte forhold til hende som jeg har til Yazmin. Men om det kan betegnes som at Yazmin er mit favoritbarn tror jeg dog ikke. Jeg elsker dem fordi de ikke er ens. Eller det er forkert sagt. Jeg elsker dem på hver sin måde fordi de netop ikke er ens.

Anmeld

6. januar 2009

Loggidut

jeg har ikke nogen favoritter...underligt for dem som har.

men hver i sær har deres egen plads i mit hjerte...
hver i sær betyder noget ganske specielt for mig, og hver i sær har haft deres egne problemer, der til tider har kostet at jeg måtte ofre alt hvad jeg kunne.

men de har deres egen historie med mig, hver eneste af dem.

Dog har min afdøde datter jeanette en helt speciel plads i mit hjerte..en plads som ingen af de andre kan få. Ikke at jeg har elsket hende mere end dem, men jeg har manglet og savnet hende mere.

Anmeld

6. januar 2009

jolu

Mine 3 børn har hver deres plads i mors jeg elsker dem alle 3 ubeskriveligt højt, men nok ikke på samme måde, eller lige højt.......De har hver deres "fordele og bagdele" som jeg hos dem alle 3 elsker at værdsætte , beundrer men også studser over....... Men har vi ikke alle tænkt den tanke.....at SKULLE man vælge......hvad så......

Anmeld

6. januar 2009

twinboys

Jeg elsker mine børn lige højt og kunne ikke drømme om at gøre forskel...

Men mon det så er fordi de jeg er så heldig at have to af samme slags...???

Forstår godt at de der føder nr. 1 har en forkærlighed til det barn, fordi det er følelserne der spiller ind...

Men jeg holder lige meget af mine drenge...

Oliver ligner mig og Alexander farmand...

Og jeg elsker dem alle lige højt

Majbritt

Anmeld

6. januar 2009

MorCamilla

Hmm.. Tja... Mikkel må være mit favorit barn... mest fordi ham også er mit eneste barn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.